Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?

Vierailija
18.12.2018 |

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Kommentit (460)

Vierailija
1/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agh niimpä.. toi on niiin turn off.

Vierailija
2/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka: nainen sanoo ettei kiinnosta sellaiset hommat niin he sitten luulevat että kun tarpeeksi painostaa niin alkaa kiinnostamaan. Sitten ihmettelevät kun tulevat torjutuksi ja alkaa itku miten naiset on h*oria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullet dodged!!! Se oli varmaan sellainen "hyvä tyyppi" joka nyt menee ylilaudalle ulisemaan miten kaikki naiset on perseestä. Jos mitenkään viitsit, niin voisitko sanoa sille ennen blokkaamista ettet tykkää sen viesteistä ja koet seksijutut tungettelevina?Josko vaikka ottais onkeensa, kasvaisi ihmisenä ja tulisi vähän harmittomammaksi

Vierailija
4/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä ne kiinnostuksen aiheet selviää.

Vierailija
5/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet öliööööööööööö. 

t. uniikit lumihiutaleet

Vierailija
6/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta muu kuin naisen ulkonäkö. Ei yhtään mikään muu. Ja se asia.

Vierailija
7/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on kiimaisia ukkoja täynnä, ei tuollaisia seksijuttuja tarvi kuunnella. Estoon ja seuraava!

Vierailija
8/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.

Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.

Vierailija
9/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaksien treffien jälkeen ole mitään seksuaalista kanssakäymistä on peliselvä ja uutta pirkkoa kehiin.

Vierailija
10/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on alkanut vaikuttaa siltä, että miesten seksuaalisuus on luonteeltaan päällekäyvää ja aggressiivista. Myös ns. tavallisten kunnon miesten.

Vierailija
11/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kaksien treffien jälkeen ole mitään seksuaalista kanssakäymistä on peliselvä ja uutta pirkkoa kehiin.

Unohdit lisätä että fantasioissani ekakerrasta.

Vierailija
12/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on todella raju huumorintaju, mutta tuntemattomilta ukoilta tulevat seksijutut on kyllä vastenmielisiä ja ahdistavia.

Vierailija
13/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?

T. Kummastunut nainen

Vierailija
14/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten pysytellä ihan niissä ammattilaisissa.

Vierailija
15/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni ei kaikki suinkaan ole tuollaisia.

Vierailija
16/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?

T. Kummastunut nainen

Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.

Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.

Vierailija
17/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän mä olen törmännyt ihan päinvastasiin, niitä taas ei huvita vaan mua kylläkin...ei hyvä sekään.

Vierailija
18/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Inhottavaa tuollainen. 

Miksi joillain miehillä on sellainen käsitys, että naiset pitävät tuollaisesta? (Toinen vaihtoehto on että mies tietää ihan hyvin että se on inhottavaa ja haluaa vain ahdistella.)

Minä ainakin pidän tosi paljon seksistä *kumppanin kanssa* mutten todellakaan perusta vieraiden tyyppien ehdotteluista. 

Vierailija
19/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Potentiaalisen kumppanin seksuaalisen latauksen ja huumorintajun tsekkaus ON normaalia tutustumista aluksi! Niinkuin sinä, ei hänkään halua tuhlata aikaansa. Sinulla on omat tärkeät asiat selvitettävänä, hänellä omansa. Onko sinun (työpaikka, ei juo) automaattisesti tärkeämpiä TEILLE MOLEMMILLE kuin hänen (meneekö kipsiin heti kun energia on seksuaalinen, kestääkö minun huumoria)?? Kuka sinä olet sanelemaan tärkeät asiat muiden mielestä? Sinäkö päätät mikä on "normaalia tutustumista"? Who died and made you queen? Good luck with that. Veikkaan että sinkkuilu jatkuu toistaiseksi, et vaikuta hauskalta.

Vierailija
20/460 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Kummastunut nainen

Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.