Millaisia vikoja olet valmis hyväksymään uudessa kumppanissa?
Ovatko esim. luottotietojen puuttuminen, rikosrekisteri, keliakia ja narsistinen persoonallisuushäiriö ehdottomia nono juttuja
Kommentit (22)
Ainoa asia mitä miehessä en hyväksy on työttömyys
Löysä pesä, kunhan vaan muuten on ns vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Löysä pesä, kunhan vaan muuten on ns vaimomatskua.
tilkettä?
Olen itsenäinen enkä ota kumppaniksi ketään, jonka tapailu ei oikeasti innosta. Siinä mielessä olen varmasti keskimääräistä nirsompi mies. Mutta toisaalta uskoisin suhtautuvani ahdistukseen ja masennukseen keskimääräistä suopeammin. Olen hyvä kohtaamaan näitä ominaisuuksia. Itse asiassa kaikilla tapailemillani naisilla on ollut jompikumpi tai molemmat.
Tärkeämpää on, että naisella on ne ominaisuudet, joita haluan. Vahvuudet ratkaisevat, eivät heikkoudet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oletatko että silloin mies on automaattisesti laiska/köyhä/häviäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oletatko että silloin mies on automaattisesti laiska/köyhä/häviäjä?
sinäpä sen sanoit
Vierailija kirjoitti:
Eli työelämästä jättäytyneet miljonäärit ja entiset formulatähdet sun muut surkimukset ei kelpaa.
En mitään ja siksi olenkin yksin.
Keliakia ei ole mikään vika. Ne muut ovat.
Lista olisi niin pitkä että en viitsi edes aloittaa. Enemmän mua kiinnostaa ne hyvät puolet.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ovatko esim. luottotietojen puuttuminen, rikosrekisteri, keliakia ja narsistinen persoonallisuushäiriö ehdottomia nono juttuja
Keliakia, mitä v***ua?
Miehelläni on todella nopea parrankasvu ja runsas rintakarvoitus. Aluksi ne tuntuivat ällöttäviltä, mutta nykyään tuntuvat ja näyttävät seksikkäiltä.
Keliakia ja narsistinen persoonallisuushäiriö ovat kyllä ihan rinnastettavissa. :D :D
Ruma pimsa.
Yleensä lihavilla on sellainen, roikkuva, hyllyvä, täynnä raskausarpia ja tulehtuneita karvatuppeja huonosta sheivauksesta..
Ehdoton no go.
kohtuullisen ylipainon
lyhyyden
kouluttamattomuuden
huonon työn/työttömyyden
lievät rahaongelmat
lievät MT/päihde-ongelmat
edellisten suhteiden lapset
Kriteerit ei ole korkealla, mutta vuonna 2018 Suomessa ne ei voikkaan olla. Sukupuoltani tuskin tarvitsee mainita.
Huonon yleissivistyksen, epäsiisteyden, pienituloisuuden, ylipainon, huonon tyylitajun, lapsellisuuden, edellisten suhteiden kakarat, huonon käytöksen.
Suomalaisena tavismiehenä on pakko asettaa vaatimustaso todella alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli työelämästä jättäytyneet miljonäärit ja entiset formulatähdet sun muut surkimukset ei kelpaa.
Eivät kelpaa ainakaan mulle. Eivät varsinkaan formulakuskit.
ohis
Ukko36 kirjoitti:
Ruma pimsa.
Yleensä lihavilla on sellainen, roikkuva, hyllyvä, täynnä raskausarpia ja tulehtuneita karvatuppeja huonosta sheivauksesta..Ehdoton no go.
Tässä kysyttiin mitä olet valmis hyväksymään, mutta
ehdoton no go on kyvyttömyys ymmärtää lukemaansa.
En minkäänlaisia, täydellisenä ihmisenä vaadin täydellisyyttä.