Sympatiat Meghanin puolella
Meghan ei pysty kommentoimaan mitään perheensä toilailuija eikä kommentteja. Siksi perhe voi suoltaa julkisuuteen mitä vain, typeriä mielipiteitään, ehkä valheitakin.
Meghan varmaan miettii itsekseen, että voi, jospa tietäisitte, mikä on ollut totuus ja toimintakulttuuri perheessämme aiemmin.
Sympatiani on Meghanin puolella.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Samoin minäkin ajattelen. Ja hienoa, että Meghan ei ole antautunut "keskustelemaan" lehtien välityksellä noiden kanssa.
No ei siinä mitään hienoa ole, kun hovin etiketin mukaan ei saa julkiseen keskusteluun lähteä ollenkaan mukaan. Mutta Meghanin isä vaikuttaa kyllä laskelmoivalta tapaukselta. Meni antamaan haastattelun juuri Piers Morganille, joka vähän aikaa sitten toi ilmi suunnattoman katkeruutensa Meghania kohtaan kun heidän "ystävyytensä" ei jatkunutkaan Harryn tapaamisen jälkeen. Tuskin se ainakaan vahinko oli. Ja ymmärrän kyllä, että äärettömän noloa ja wt lavastaa paparazzikuvia rahan ja julkisuuden toivossa. Pitäisi isän ehkä rauhoittua vähän itse ja ymmärtää, että kuningattareen vetoaminen ei tosiaan tuo toivottua lopputulosta.
Kukaan normaali vanhempi ei syötä julkisuuteen kielteisiä asioista lapsistaan. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on tahdikasta edes olla hiljaa.
Jep. Aivan kohtuutonta ulinaa. Ehkä ulisijat eivät ymmärrä pelaavansa tuolla meghanin pussiin, harva kun nauttii jonkun ihmisen tuon tasoisesta närppimisestä ja kyttäämisestä.
Ei heru narsistille sympatiaa ja tuskin ne syytökset on täysin tuulesta temmattu. Muutaman vuoden päästä on taas varmaan jo eronnut.
Brittihovi sai ensimmäisen mustan jäsenen ja samalla niskoilleen täydellisen white trash -suvun. Suoritus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei heru narsistille sympatiaa ja tuskin ne syytökset on täysin tuulesta temmattu. Muutaman vuoden päästä on taas varmaan jo eronnut.
Kannattaa lopettaa tuntemattomien ihmisten diagnosointi. Se ei ole älykästä, tyylikästä saati vakuuttavaa.
Tässä joutuu pakostaakin miettimään, onko Meghanilla tosiaan sopeutumisvaikeuksia ja se kostautuu diivailuna, vai onko naisparka joutunut kiusaamisen/ kiusaajien kohteeksi? Olisi hyvä saada totuus esiin ja faktaa pöytään, jotta voitaisiin muodostaa puolueeton ja reilu mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää harryn puolesta
Samoin. Olisihan se ihan kamalaa, jos rakastamani ihminen joutuisi raskaana korppikotkien kynsiin - ja siksi että meni naimisiin minun kanssani.
Ihan toivoton kuvio, että tuollainen jenkkimuija tottuisi tai edes haluaisi tottua hovin tapoihin. Kun Elisabet tuosta kuolee, on massiivinen kriisi heillä käsissä. Elisabetia kansa kunnioittaa, mutta nuoremmalla polvella voi olla jo vaikeuksia perustella tarpeellisuutensa.
Vaikka Harry miten rakastaisi Meghania, virhe tuo naimakauppa oli.
Mä olen aina näissä sen haukutun puolella. Silloin kun Katea haukuttiin täällä, olin aina sen puolella ja alapeukkuja sateli, nythän se ei tee valtaosan mielestä mitään väärin. Toisin oli asia silloin häidensä aikaan ja vähän ennen.
Mulla taas ei. Alussa koko henkilö ei kiinnostanut pätkän vertaa (kuten ei kuninkaalliset yleensäkään), mutta hiljalleen näitä otsikoita lueskellessa olen alkanut ihmettelemään mistä oikein kiikastaa. Aikuinen ihminen, joka tasan tarkkaa tietää tulleensa naiduksi hoviin, ei ole voinut tulla yllätyksenä että ko. hovissa noudatetaan aika vanhanaikaista etikettiä. Jotenkin jatkuva etiketin rikkominen julkisuudesa, vaikka pikkujuttuja onkin, antaa lähinnä rasittavan kuvan tyypistä. Se kuninkaallinen avioliitto kun on ulospäin lähinnä hovin edustamista, ei rouva Marklen henkilökohtaista edustamista ja tämä tuntuu unohtuvat jatkuvasti.
No, sinällään samantekevää. Toivon vaan, että tämä turha julkisuusmyllytys loppuisi (eli heittäytyi hetkeksi ihan muun hovin mukaisesti noudattamaan tapoja, niin äkkiä se median kiinnostus lopahtaisi kunnes pukkaa vauvansa, mutta kun ei). Muuten kun ko. henkilö tuntuu olevan kiinnostavuudeltaan halkeilevan maalin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä joutuu pakostaakin miettimään, onko Meghanilla tosiaan sopeutumisvaikeuksia ja se kostautuu diivailuna, vai onko naisparka joutunut kiusaamisen/ kiusaajien kohteeksi? Olisi hyvä saada totuus esiin ja faktaa pöytään, jotta voitaisiin muodostaa puolueeton ja reilu mielipide.
Luulen, ettei välitä. Tuskinpa tempaukset tummaan kynsilakkaan loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo parjauskampanja aika kohtuuton, mutta mitä muuta toisaalta sinunkaan vaatimuksesi "totuudesta" on kuin tirkistelynhalua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Olisihan se ihan kamalaa, jos rakastamani ihminen joutuisi raskaana korppikotkien kynsiin - ja siksi että meni naimisiin minun kanssani.
Ei vaan se ettei Harry näe sokealta ihastumiseltaan Meghanin todellista luonnetta.
Emme voi tietää totuutta koko casesta. Mutta ei tulta ilman savua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se ettei Harry näe sokealta ihastumiseltaan Meghanin todellista luonnetta.
Kun taas sä näet telekooppisilmälläsi? Kerro nyt, miten näet narsisteja omassakin lähipiirissäsi...
Sen kummemmin diagnosoimatta. Sekä Thomasin että Meghanin käytös viittaa narsismiin.
Jonkilaisesta pahoinvoinnista tuo hyökkäily yhtä ihmistä vastaan kertoo. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta öyhötys kertoo enemmän öyhöttäjästä kuin öyhötyksen kohteesta.
Samoin minäkin ajattelen. Ja hienoa, että Meghan ei ole antautunut "keskustelemaan" lehtien välityksellä noiden kanssa.