Sympatiat Meghanin puolella
Meghan ei pysty kommentoimaan mitään perheensä toilailuija eikä kommentteja. Siksi perhe voi suoltaa julkisuuteen mitä vain, typeriä mielipiteitään, ehkä valheitakin.
Meghan varmaan miettii itsekseen, että voi, jospa tietäisitte, mikä on ollut totuus ja toimintakulttuuri perheessämme aiemmin.
Sympatiani on Meghanin puolella.
Kommentit (96)
Ärsyttää, kun ihmiset puolustaa Meghania, kun hän selvästi rikkoo hovin etikettiä.
Kyllä, kuninkaalliseen perheeseen syntyvät perivät tavat syntymästä, mutta se on heille myös työ. Suomessakin (ja muualla) on työpaikoilla pukeutumis- ja käytössäännöt mitä pitää noudattaa, olivat kuiva ärsyttäviä tahansa. Itse en voi koskaan pitää kynsilakkaa sillä se ei ole sallittua leipomossa työskentelevälle. Itse olen alani valinnut.
Meghan tiesi, mitä vaaditaan, kun liityt kuninkaalliseen perheeseen, mutta hän toistuvasti rikkoo sääntöjä. Normaalitilanteessa jatkuvista sääntörikkomuksista saisi potkut.
Eli vaikka tuntuu meistä naurettavalta, niin kuninkaallisuus on heille työ ja kun he esiintyvät julkisesti (ja täten edustavat yritystään) tulisi heidän ehdottomasti noudattaa yrityksen sääntöjä. Tyhmiä tai ei.
Kun Elisabethistä aika jättää, niin saattaa uusi kuningas muuttaa sääntöjä, mutta ei ole kuollut vielä niin pomo määrää säännöt ja niitä noudatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asioita, jotka pystyy ymmärtämään vain oman kokemuksen kautta. Täälläkin useampi yrittää selittää Meghanin käytöstä, koska ei ole itse ollut narsistin uhrina. Vain oma uhrikokemus avaa koodiston tuohon pahuuden ytimeen.
Juuri näin.
Minun omat havaintoni asiasta perustuvat Meghanin omiin haastatteluihin ja esiintymisiin. Sama juttu Thomasin kanssa.
Molempien osalla minulla soi kyllä ne hälytyskellot. Molemmilla ihan tyylipuhdasta narsismia, esim se Thomasin viimeisin tv-haastattelu. Ja tuo Meghanin lavakikattelu viime viikolla. Voihan pojat!
Kikattelu syy tehdä diagnoosi narsismista? Voihan tytöt!
Se keskipisteeksi tunkeminen. Eleet. Ilmeet. Tahalliset etikettirikkeet. Tapa jolla poseerasi. Sanaton uhriutuminen.
Kaikki ihan klassista narsistia. Sellaiselle joka tietää mistä narsismissa on kyse. Meille tää on ihan ku oppikirjasta.
Et voi olla tosissasi. Mikään mainitsemistasi ei ole syy väittää tai edes veikata ketään narsistiksi. Sinä et selvästikään tiedä narsismista yhtään mitään. Diagnooseja ei tehdä lehtikuvista tai kynsilakoista.
Kokonaisuuttahan tässä katsotaan. Mitä sinä tiedät narsismista? Onko omaa kokemusta vai oletko opitun tiedon varassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asioita, jotka pystyy ymmärtämään vain oman kokemuksen kautta. Täälläkin useampi yrittää selittää Meghanin käytöstä, koska ei ole itse ollut narsistin uhrina. Vain oma uhrikokemus avaa koodiston tuohon pahuuden ytimeen.
Juuri näin.
Minun omat havaintoni asiasta perustuvat Meghanin omiin haastatteluihin ja esiintymisiin. Sama juttu Thomasin kanssa.
Molempien osalla minulla soi kyllä ne hälytyskellot. Molemmilla ihan tyylipuhdasta narsismia, esim se Thomasin viimeisin tv-haastattelu. Ja tuo Meghanin lavakikattelu viime viikolla. Voihan pojat!
Se keskipisteeksi tunkeminen. Eleet. Ilmeet. Tahalliset etikettirikkeet. Tapa jolla poseerasi. Sanaton uhriutuminen.
Kaikki ihan klassista narsistia. Sellaiselle joka tietää mistä narsismissa on kyse. Meille tää on ihan ku oppikirjasta.
Et voi olla tosissasi. Mikään mainitsemistasi ei ole syy väittää tai edes veikata ketään narsistiksi. Sinä et selvästikään tiedä narsismista yhtään mitään. Diagnooseja ei tehdä lehtikuvista tai kynsilakoista.
En tehnyt diagnoosia enkä tehnyt päätelmiäni lehtikuvista.
Tuo käytös ei ole normaalia eikä se ole tervettä. Voit selittää maailman tappiin, mutta normaaliksi et tuota pysty selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Tuo käytös ei ole normaalia eikä se ole tervettä. Voit selittää maailman tappiin, mutta normaaliksi et tuota pysty selittämään.
Mistä sitten olet tehnyt päätelmäsi?
Haastatteluista ja esiintymisistä. Se lukee tuolla jo.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali vanhempi ei syötä julkisuuteen kielteisiä asioista lapsistaan. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on tahdikasta edes olla hiljaa.
Juuri näin! Hyvä ohjenuora ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali vanhempi ei syötä julkisuuteen kielteisiä asioista lapsistaan. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on tahdikasta edes olla hiljaa.
Juuri näin! Hyvä ohjenuora ihan kaikille.
Thomas Markle on ovela. Hänhän ei varsinaisesti sano mitään pahaa Meghanista.
Tuo Meghan-vihaaja taitaa itse olla joku psyko tai ainakin pahimman luokan kiusaaja. Haluaa Meghaniksi Meghanin paikalle mutta ei ole muuta oikeaa elämää kuin katkeraa dissaamista.
Sitä minäkin mietin, että
1. Miksi nyt prinssin puolisoksi ryhdyttyään Meghanin sisko ja isä valittavat Meghanin käytöksestä?
2. Miksi tehdä se julkisuudessa?
Wt-perheen hyötymisyrityksiltä lähinnä tuntuu.
Tarkalleen ottaen Meghan ei ole tehnyt oikeastaan mitään niin järisyttävän älytöntä ja väärää, että häntä pitäisi haukkua päivästä toiseen. Nämä suurimmat haukkujat ovat näemmä unohtaneet Dianan tapauksen eli sen, kuinka media ei jättänyt häntä rauhaan ja kuinka siinä sitten lopulta kävi.
Sopii ihmetellä esimerkiksi Iltasanomien ja Iltalehden lähes päivittäistä "Meghan-uutisointia" ja "etiketin" vahtimista, ikään kuin Suomessa oltaisiin jotenkin etikettitietoisia :D
Mietin, mahtaisiko isän käytös selittyä esim. alkavalla muistisairaudella, tai jollain muulla vastaavalla. Olen käsittänyt, että Meghanilla oli aiemmin hyvät välit isänsä kanssa, ja kyllä karmealuonteinen isä paljastaa yleensä oikean karvansa huomattavasti aiemmin kuin lapsensa ollessa melkein nelikymppinen.
Kuinka aikuiset ihmiset jaksaa päivästä toiseen arvostella heillä täysin tuntematonta naista? Eivät taatusti ole koskaan tavanneet tai sanaakaan hänelle sanoneet.
"Juu...lehdestä näin ja haastattelun perusteella tein arvoin että paska narsisti on ja kyllä tiedän kun oma ammatti on siivooja/kylmäkkö/postinjakaja."
Hovin etikettikin on täydellisesti hallussa ja omassa elämässä nämä tietäjät varmasti sitä noudattavat tarkasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Ohis, mutta narsismi kai ei ole sama asia kuin narsistinen persoonallisuushäiriö? Ihmisellä voi olla narsistisia piirteitä olematta persoonallisuushäiriöinen.
Vähintäänkin Meghan vaikuttaa varsin huomionhakuiselta, lähtien jo siitä Vanity Fair -haastattelusta ennen kihlausta. Mutta huomionhakuisuus on varmastikin Hollywoodissa enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun ihmiset puolustaa Meghania, kun hän selvästi rikkoo hovin etikettiä.
Kyllä, kuninkaalliseen perheeseen syntyvät perivät tavat syntymästä, mutta se on heille myös työ. Suomessakin (ja muualla) on työpaikoilla pukeutumis- ja käytössäännöt mitä pitää noudattaa, olivat kuiva ärsyttäviä tahansa. Itse en voi koskaan pitää kynsilakkaa sillä se ei ole sallittua leipomossa työskentelevälle. Itse olen alani valinnut.
Meghan tiesi, mitä vaaditaan, kun liityt kuninkaalliseen perheeseen, mutta hän toistuvasti rikkoo sääntöjä. Normaalitilanteessa jatkuvista sääntörikkomuksista saisi potkut.Eli vaikka tuntuu meistä naurettavalta, niin kuninkaallisuus on heille työ ja kun he esiintyvät julkisesti (ja täten edustavat yritystään) tulisi heidän ehdottomasti noudattaa yrityksen sääntöjä. Tyhmiä tai ei.
Kun Elisabethistä aika jättää, niin saattaa uusi kuningas muuttaa sääntöjä, mutta ei ole kuollut vielä niin pomo määrää säännöt ja niitä noudatetaan.
Kynsilakan käyttökieltoon leipurilla on ihan hygieniasyyt. Tumman kynsilakan käyttö juhlapuvun kanssa on jotain muuta. Mistäs tiedät, ettei M kysynyt, voiko laittaa sen väristä kynsilakkaa? Ehkä kuningatar on hyväksynyt asian.
Täysin typeristä asioista tehdään uutisia. Ja niiden perusteella tuomitaan narsistiksi. Naurettavaa! Muistutan vaan, että oma isänsäkin sanoi, että Meghan on aina ystävällinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan tiesi, mitä vaaditaan, kun liityt kuninkaalliseen perheeseen, mutta hän toistuvasti rikkoo sääntöjä. Normaalitilanteessa jatkuvista sääntörikkomuksista saisi potkut.Eli vaikka tuntuu meistä naurettavalta, niin kuninkaallisuus on heille työ ja kun he esiintyvät julkisesti (ja täten edustavat yritystään) tulisi heidän ehdottomasti noudattaa yrityksen sääntöjä. Tyhmiä tai ei.
Kun Elisabethistä aika jättää, niin saattaa uusi kuningas muuttaa sääntöjä, mutta ei ole kuollut vielä niin pomo määrää säännöt ja niitä noudatetaan.Kynsilakan käyttökieltoon leipurilla on ihan hygieniasyyt. Tumman kynsilakan käyttö juhlapuvun kanssa on jotain muuta. Mistäs tiedät, ettei M kysynyt, voiko laittaa sen väristä kynsilakkaa? Ehkä kuningatar on hyväksynyt asian.
Täysin typeristä asioista tehdään uutisia. Ja niiden perusteella tuomitaan narsistiksi. Naurettavaa! Muistutan vaan, että oma isänsäkin sanoi, että Meghan on aina ystävällinen kaikille.
Ai se isä jonka Meghan on dumpannut?
Käännösjuttuja. Lehdille helpointa julkaista näin joulukiireiden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Mistä sitten olet tehnyt päätelmäsi?
Haastatteluista ja esiintymisistä. Se lukee tuolla jo.
Asia selvä😂
Minustakin isä vaikuttaa jotenkin höppänältä, eksyksissä olevalta ja sellaiselta, joka on helposti johdateltavissa. Ei varsinaisesti ilkeältä. Sisarpuoli on tosdella häijy oikein tieten tahtoen. Suorastaan pelottava.
Meghan räväytti taas tänään. Edusti yksin. Mahan päältä kiristävä kesämekko, slingback- kengät Palmasissa säärissä. Kommentteja alkoi sataa, eikä kilttejä.
Doria ei tule Jouluksi eikä muuta Lontooseen. Hänellä on mies LA:ssa. Huhutaan, että on mennyt naimisiin. Lähde DM.
Kaksi hemmoteltua kuopusta yhdessä: Muita ei kuunnella ja itkupotkuraivarit saadaan pienemmästäkin ohjeistuksesta, mikä heille on kritiikkiä. Ollaan uhmakkaina me vastaan muu maailma. Se onkin suurin yhdistävä tekijä. Meghan saa sympatiapisteet kun pitää suuren suunsa kiinni ja pidättäytyy "edustamasta".
Harryn erottaminen perheestään, suvun traditiosta ja hänelle mieluisasta harrastuksesta (huolimatta mitä mieltä siitä eettisesti kukin on) on lopun alkua.
Kulisseissa mietitään Meghanin jatkomahdollisuuksia uuden sukunsa kanssa, kunhan saa synnytyksensä ensin alta pois.