Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sympatiat Meghanin puolella

Vierailija
18.12.2018 |

Meghan ei pysty kommentoimaan mitään perheensä toilailuija eikä kommentteja. Siksi perhe voi suoltaa julkisuuteen mitä vain, typeriä mielipiteitään, ehkä valheitakin.
Meghan varmaan miettii itsekseen, että voi, jospa tietäisitte, mikä on ollut totuus ja toimintakulttuuri perheessämme aiemmin.
Sympatiani on Meghanin puolella.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tuo että Thomas ei näe itsesdään mitään vikaa, siis minkäänlaista, ja että kyjenee menemään telkkariin itkrmään ja uhriutumaan.

Ja tämän sanon narsistin lapsena jonka äiti tekee vastaavaa, toki pienemmässä mitassa.

Uhrina itkeskelee milloin missäkin. Vaikka koko soppa olis omaa syytä.

Ja pahoin pieleen on mennyt vanhemmuus myös niiden isompien lasren kanssa.

Vierailija
22/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kummemmin diagnosoimatta. Sekä Thomasin että Meghanin käytös viittaa narsismiin.

En minä tässä mitään diagnosoi, mutta kuulostat jakomielitautiselta narsistilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Meghan ollut julkisuuden henkilö, tunnettu näyttelijä suositussa sarjassa jo pitkään. Miksi perhe hyökkää hänen kimppuunsa NYT? Se haiskahtaa....

Vierailija
24/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Meghan ollut julkisuuden henkilö, tunnettu näyttelijä suositussa sarjassa jo pitkään. Miksi perhe hyökkää hänen kimppuunsa NYT? Se haiskahtaa....

Haluavat hyötyä.

Vierailija
25/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mauttomia ovat ne siskon ja veljen avautumiset ja julkiset Harryn varoittelut ym. "huoli Harrystä". Nuo voitais hoitaa yksityisesti, muttei haluta. Miksi?

Vierailija
26/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan vyyhti kerrassaan. Perheenjäsenet antavat lausuntoja, työntekijät ottavat lopputileja, prinssiveljesten välit ovat viilenneet jne. Tämä kaikki muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
27/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, jotka pystyy ymmärtämään vain oman kokemuksen kautta. Täälläkin useampi yrittää selittää Meghanin käytöstä, koska ei ole itse ollut narsistin uhrina. Vain oma uhrikokemus avaa koodiston tuohon pahuuden ytimeen.

Vierailija
28/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan vyyhti kerrassaan. Perheenjäsenet antavat lausuntoja, työntekijät ottavat lopputileja, prinssiveljesten välit ovat viilenneet jne. Tämä kaikki muutamassa kuukaudessa.

Sinäpä et tiedä, mitä kaikkea tämän taustalla on. Olet, kuten me muutkin, vain juorulehtien narratiivin varassa. Ja britti-juorulehdet saavat Seiskan näyttämään Pirkkalehdeltä. Konservatiiviset britit rakastavat kauhistelua ja pöyristymistä, ja juorulehdet tarttuvat tarpeeseen. Mikä olisikaan pöyristyttävämpää kuin musta jenkkinäyttelijätär kalkinvalkean hovinpönötyksen keskellä? Emme me oikeasti tiedä kuka on hyvis, kuka pahis vai onko kukaan.

Vierailija
29/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan nauttii julkisuudesta, sitä saa kun rikkoo etikettiä. Meghan ei ole samalla tavalla matalan profiilin ihminen kuten prinsessa Annen aviomies tai Edwardin Sophie. Minä en edes muista,  minkä näköinen on Annen aviomies.

Vierailija
30/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asioita, jotka pystyy ymmärtämään vain oman kokemuksen kautta. Täälläkin useampi yrittää selittää Meghanin käytöstä, koska ei ole itse ollut narsistin uhrina. Vain oma uhrikokemus avaa koodiston tuohon pahuuden ytimeen.

Hyvä ihminen, sinä et todellakaan tiedä itsellesi täysin tuntemattomien ihmisten mahdollisista narsismeista. Nyt joku raja näihin juttuihin. Pysykää kynsilakka-kauhistelussanne, jos vaihtoehtona on täydellisiä ylilyöntejä, jotka vievät "kritiikistänne" kaiken uskottavuuden.

Vierailija
31/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Minun omat havaintoni asiasta perustuvat Meghanin omiin haastatteluihin ja esiintymisiin. Sama juttu Thomasin kanssa.

Molempien osalla minulla soi kyllä ne hälytyskellot. Molemmilla ihan tyylipuhdasta narsismia, esim se Thomasin viimeisin tv-haastattelu. Ja tuo Meghanin lavakikattelu viime viikolla. Voihan pojat!

Vierailija
32/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy Meghan sääliksi. Hän odottaa ensimmäistä lastaan, se on herkkää ja ihanaa aikaa. Ja sitten lentää kuraa niskaan joka puolelta.

Oliko kukaan kuullutkaan hänen sukulaisistaan ennen kuin hän alkoi seurustella Harryn kanssa? Nyt ryömivät esiin koloistaan parjaamaan häntä saadakseen hetkensä julkisuudessa.

Vierailija
33/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niistä Thomas Marklen vanhemmista lapsista tuli mitä tuli?

Miksi se Meghankin asui pelkästään isällään monta vuotta?

Pakko on sanoa että jotain mäihää on taustoissa.

Vierailija
34/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina näissä sen haukutun puolella. Silloin kun Katea haukuttiin täällä, olin aina sen puolella ja alapeukkuja sateli, nythän se ei tee valtaosan mielestä mitään väärin. Toisin oli asia silloin häidensä aikaan ja vähän ennen.

Sama täällä.

Hyvä ohjenuora tuntuu olevan, että ole useinmiten sen puolella, ketä lehdet haukkuvat.

"Kun sinua haukutaan, sinua haukutaan liikaa. Kun sinua kehutaan, sinua kehutaan liikaa" - Pekka Korpi, ravivalmentaja.

Vierailija
35/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti osaa heittäytyä täydelliseksi uhriksi. Siksipä juuri minä en ostakaan enää noita uhriutumisia.

Vierailija
36/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Minun omat havaintoni asiasta perustuvat Meghanin omiin haastatteluihin ja esiintymisiin. Sama juttu Thomasin kanssa.

Molempien osalla minulla soi kyllä ne hälytyskellot. Molemmilla ihan tyylipuhdasta narsismia, esim se Thomasin viimeisin tv-haastattelu. Ja tuo Meghanin lavakikattelu viime viikolla. Voihan pojat!

Kikattelu syy tehdä diagnoosi narsismista? Voihan tytöt!

Vierailija
37/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jatkuva kyttääminen, arvostelu ja haukkuminen menee jo kiusaamisen puolelle.

Mitään ei saa enää tehdä tai kaikki mitä tekee on väärin :(

Vierailija
38/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka NORMAALI isä tai sisko jatkuvasti avautuu lehdille ja haastatteluissa? Niille katkerille ja kateellisille sukulaisille MAKSETAAN noista nyyhkytarinoista ja vittuiluista ja muu WT-porukka uskoo kaiken ja huokailee kauhuissaan ja myös kateellisena kuinka Meghan on kauhea ja Harry rukkaparka. HALOO!

Vierailija
39/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Kikattelu syy tehdä diagnoosi narsismista? Voihan tytöt!

Se keskipisteeksi tunkeminen. Eleet. Ilmeet. Tahalliset etikettirikkeet. Tapa jolla poseerasi. Sanaton uhriutuminen.

Kaikki ihan klassista narsistia. Sellaiselle joka tietää mistä narsismissa on kyse. Meille tää on ihan ku oppikirjasta.

Vierailija
40/96 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen jatkuva kyttääminen, arvostelu ja haukkuminen menee jo kiusaamisen puolelle.

Mitään ei saa enää tehdä tai kaikki mitä tekee on väärin :(

Pitääkin kysyä että mitn ihmiselle käy noin. Miten unelmaminiän asiat menee vuodessa solmuun?

Narsistille tyypillistä on se että aina syntyy sotku, ihmiset alkaa riidellä, kaikki kaatuu kaaokseen jne.

Ja sitten se narsisti sipsuttaa kaikesta tiehensä tyytyväisenä, puhtoisena ja siistinä ja mennä porskuttaa edelleen.

Toi liitto tulee päättymään eroon ja Harry joutuu terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi