Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.
Entä jos Leijonan kuu ja venus on vesimerkissä? Tukahduttaako leijonamaisuuden jonkin vetistelyn alle?
En sanoisi että nyt kokonaan tukahduttaa, sillä itse tiedän parikin leijonaa kellä on kuu kaloissa ja mielestäni se tuo ehkäpä semmoista lähestyttävyyttä, herkkyyttä ja empatiakykyä. Venus merkissä vesi taas voisi merkitä että haluaa syvempää, henkistä ja tunteikasta yhteyttä kumppaniin. Sekä ilmaisee rakkauttaan vesimerkkimäiseen tapaan.
Vaaka ihminen pahin, on liian pikkutarkka pilkun viilaaja, ei välitä siitä, että ihmisiä on kaikenlaisia, mutta itse saa tehdä mitä tahansa. Vaaka ihmisellä ei ole oikeustajua kuin oman itsensä suhteen, muista viis. Kaksonen on paras, heidän kanssaan voi nauraa, ja hyvä huumorintaju. Ovat mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, se ei ole stereotypia jos väittää jotakin asiaa sellaiseksi miksi sitä ei yleensä mielletä. Se voi olla väite, mielipide, näkökanta, luonnehdinta tms. mutta ei stereotypia.
Stereotypia on myös ennakkoluulo; esim. Kalat on hurjempi merkki kuin skorpioni. Jos on yksi kokemus, ei ole syytä yleisesti olettaa ja olla muiden suhteen ennakkoluuloinen.
Jos kalan stereotypia on taiteellinen taivaanrannanmaalari ja skorpionin ilkeä ja vaarallinen niin väite että kala on skorpionia hurjempi on steteotypioiden vastainen. Ei stereotypia.
Mikä tahansa väite ei ole stereotypia.
Voidaan kyllä kiistellä siitä onko em. stereotypiat ollenkaan oikein, vai onko se vain oma luuloni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?
Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :DTulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.Hahah ai kauhia oon varmaan kunnon bossbitch omilla sijainneillani xD
Nouseva on skorppari ja 1 huoneesta löytyy pluto. Aurinko on 10 huoneessa ja mars ja venus sitte puolestaan leijonassa. Lilith on myös leijonassa sekä aspektissa sekä aurinkoon että askedanttiin ja marsiin :D
Muutoinkin tuli on dominoivin elementti kartallani :DHeheh hyvä kun löytyy muitakin "bosseja" täältä :D mut melkoisia sijainteja tosissaa sulta löytyy, et kiinnostaisi ihan tietää että miten itseäsi kuvailisit? :)
Terv: Toinen kellä pluto 1 huoneessa ja kaurista sekä leijonaa kartalta löytyy.Sanoisin että itsestäni varmaan huokuu juurikin semmoinen badass-vaikutelma et joskus joku sanonutkin että olen ennen tutustumista vaikuttanut jopa pelottavalta :D
Miehiä kuitenkin pörränyt ympärillä enemmän ja vähemmän vaikka pitkässä parisuhteessa olenkin välillä suorastaan riesaksikin asti, ja vaikka mielestäni en kuitenkaan mikään klassinen kaunotarkaan ole.
Olen hyvin vahvatahtoinen ja tiedän mitä tahdon, enkä halua kumarrella taikka mielistellä toisia. Minua ei myöskään helposti saa pois tolaltaan, et oikeastaan jos juuri koskaan :D
Olen suora ajatuksistani ja tunteistani ja tiedän oman "arvoni", enkä suostuisi olemaan mikään kynnysmatto vaan vaadin molemminpuolista arvostusta ja luottamusta ihmissuhteissa.
En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta taikka vilpillisyyttä, ja näen helposti valheiden läpi ja ihmisten todelliset aikeet.
Kumppanina ja ystävänä olen ehdottoman lojaali, uskollinen ja luotettava sekä rakastava ja toisia tukeva.
Mä oon aina ihmetellyt, miten jollain on pokkaa väittää olevansa ehdottoman lojaali, uskollinen, luotettava, rakastava ja toisia tukeva. Itsestä sanottuna nuo ovat mielestäni vain omia subjektiivisia näkemyksiä omasta itsestä. Kuka tahansa voisi selittää itseään noin.
Samaten oikeudenmukaisuusasiassa minusta jokainen on epäpätevä arvioimaan itseään.
Eikö jokainen ole omasta mielestään oikeudenmukainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, se ei ole stereotypia jos väittää jotakin asiaa sellaiseksi miksi sitä ei yleensä mielletä. Se voi olla väite, mielipide, näkökanta, luonnehdinta tms. mutta ei stereotypia.
Stereotypia on myös ennakkoluulo; esim. Kalat on hurjempi merkki kuin skorpioni. Jos on yksi kokemus, ei ole syytä yleisesti olettaa ja olla muiden suhteen ennakkoluuloinen.
Jos kalan stereotypia on taiteellinen taivaanrannanmaalari ja skorpionin ilkeä ja vaarallinen niin väite että kala on skorpionia hurjempi on steteotypioiden vastainen. Ei stereotypia.
Mikä tahansa väite ei ole stereotypia.Voidaan kyllä kiistellä siitä onko em. stereotypiat ollenkaan oikein, vai onko se vain oma luuloni.
Ei stereotypioilla tarvitse allekirjoitusta olla, eikä niistä mikään ole ns. oikea ja joku toinen väärä. Meillä voi kullakin olla omansa, ja ne perustuvat kuulopuheisiin tai jopa pieneen ja suppeaan otantaan, kenties joillain suurempaankin jopa. Eli ennakkoluuloja.
Jos käsität asian toisin, niin ole hyvä vaan.
Yksi typerimmistä on "Blondit ovat yksinkertaisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Voi ei, ei saa yleistää. Johtuneeko siitä että nouseva merkkini on vaaka, mutta ollakseni kaksonen, pidän tarkasti huolta rajoistani enkä ylitä niitä.
Tulimerkeistä pahin on leijona, egoilija ja huomionhakuinen, mutta pidän oinaista ja jousimiehistä.
t. Vesimiesnainen
Vierailija kirjoitti:
Olen skorpioni enkä tavallaan usko noihin, mutta liian monta asiaa toisaalta noissa kuvauksissa on totta.
Luulen että ihmiset jollain lailla alkavat toteuttamaan itseään sen kuvauksen perusteella. Ovat itseään toteuttavia ennusteita. Ihmisistä on mukavaa että he ymmärtävät itseään ja tuntevat jotain yliluonnollista asiasta.
Ei kylläkään ole järkeä näissä, koska vieraita ihmisiä voi leimata ja oman käytöksen oikeuttaa vain sillä että on jotain tähtimerkkiä. Ihan pashkaa.
Se on kyllä aika varmaa että valoisa tai pimeä syntymäajankohta voi vaikuttaa jotenkin, mutta ei sillä ennusteta miten käyttäytyy suhteessa.
Noinhan tuo horoskooppihommelit voi joillain toimia. Mutta se ei oo ainut tapa. Jotkut esimerkiksi observoivat itseään ja tunnistavat piirteensä, ja vasta sen jälkeen tutustuvat horoskooppeihin jotka yllättäen kuvaavatkin hyvin. Myöskään huonoa käytöstä ei välttämättä kaikki halua oikeuttaa jonkun merkin perusteella. Jotkut haluavat kehittää itseään, jolloin horoskooppi voi auttaa tiedostamaan heikkouksia, taipumuksia ja alttiuksia. Vieraiden ihmisten leimaaminen onnistuu aivan yhtä hyvin kuin muidenkin piirteiden perusteella leimatessa. Jotkut tekee niin, jotku ei.
Hei onko täällä ketään kenellä kuusijainti olisi kaksosissa? Olisin nimittäin kiinnostunut tietämään miten teissä näkyy tämä kyseinen sijainti :)
Elikkäs itsellähän on kuu kaksosissa, ja vaikka kaksosiin liitetään ailahtelevaisuus ja ns.tuuliviirimäisyys, niin tunteissani en koe tätä kyllä lainkaan olevan, vaan pikemmitenkin olen hyvin varma ja vakaa tunteissani rakkaimpiani kohtaan. Myös luotettava ja lojaali olen sekä pidän takuuvarmasti läheisteni asiat omanani, vaikka kaksosista voisikin ilmeisesti toisin ajatella.
Sen sijaan koen että muutoin mieleni ja ajatukseni juoksee kun joki, vuolaana ja jatkuvasti virtaavana sekä tunnistan itsessäni tarpeen puhua tunteet sanoiksi sekä analysoida ja järkeillä näitä. En toimi ns. hetken huumassa taikka anna tunnepurkausten johdatella tekemisiäni tai sanomisiani. Olen hyvin ennakkoluuloton ja innostun lisäksi erittäin helposti uusista asioista ja olenkin pää kolmantena jalkana kokeilemassa jotakin uutta mm.ruoka, sarjat, aktiviteetit yms.
Olen myös pääosin hyvin optimistinen luonteeltani sekä hyvin leikkisä, suorastaan jopa lapsenmielinen, sekä tykkään hassutella läheisieni kanssa ja sanoisin että parasta terapiaa onkin saada nauraa oikein kunnolla toisinaan mitä päättömille jutuille :D
Lisäksi olen tietyllä tapaa utelias maailmaa kohtaan, sillä olen aina rakastanut miettiä ja tutkia elämän suuria mysteereitä ja käydä oikeastaan keskusteluita laidasta laitaan sillä nautin suuresti hyvistä keskusteluista ja näkökulmien, faktojen ja tietojen vaihdosta.
Huonona puolena kokisin että toisinaan pääni ja ajatukseni käyvätkin liikakierroksilla kuin duracelpupu, ja koen levottomuutta ja tylsistymistä enkä osaa "olla vain" :D
Ps. Älkää vihatko kaksossijaintejanne sillä ne tekevät teistä monivivahteisen, joustavan, sosiaalisen ja avaramielisen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tuli mieleen että mitkähän merkit, planeetat tai huonesijainnit vaikuttaa että antaisi vaikutelman ja olemuksen tyyliin "boss-lady" ?
Tämä lähinnä kiinnostaisi kun itseäni juurikin kuvattu kyseisin sanoin sen paremmin tuntematta, ja että vaikutan siltä ettei kannata minulle ryppyillä :D
Tämä jokseenkin huvittaa kun olen kuitenkin ihmisläheisessä työssä ja ystävällisen käytöksen omaava taskuraketti vaalealla pitkällä tukalla, niin siitä huolimatta tuntuu ja saan kuulla että huokuu tämmöistä energiaa :DTulisi mieleen että voisi olla leijona, kauris, oinas ja skorpioni merkki- tai huonesijainteja. Kannattaa myös tsekata 1, 5, 8, 10 huoneet löytyykö niistä mitä planeettoja. Planeetoista kiinnittäisin huomion aurinkoon, marsiin, saturnukseen ja plutoon ja niiden mahdollisiin aspekteihin. Myös mahdolliset lilith aspektit kannattaa huomioida erityisesti auringossa, askedantissa ja muissa persoonallisissa planeetoissa, sillä lilith edustaa mm. pimeimpiä puolia itsestämme, feminiinisyyttä, halua, seksuaalisuutta, voimaa ja kapinointia.
Tämä tarkoittaa jos aurinko olisi aspektissa lilithissä, niin silloin ihminen ilmentää itsessään näitä lilithiin liittyviä teemoja riippuen onko aspekti kova/hankala vaiko hyvä ja suotuisa.Hahah ai kauhia oon varmaan kunnon bossbitch omilla sijainneillani xD
Nouseva on skorppari ja 1 huoneesta löytyy pluto. Aurinko on 10 huoneessa ja mars ja venus sitte puolestaan leijonassa. Lilith on myös leijonassa sekä aspektissa sekä aurinkoon että askedanttiin ja marsiin :D
Muutoinkin tuli on dominoivin elementti kartallani :DHeheh hyvä kun löytyy muitakin "bosseja" täältä :D mut melkoisia sijainteja tosissaa sulta löytyy, et kiinnostaisi ihan tietää että miten itseäsi kuvailisit? :)
Terv: Toinen kellä pluto 1 huoneessa ja kaurista sekä leijonaa kartalta löytyy.Sanoisin että itsestäni varmaan huokuu juurikin semmoinen badass-vaikutelma et joskus joku sanonutkin että olen ennen tutustumista vaikuttanut jopa pelottavalta :D
Miehiä kuitenkin pörränyt ympärillä enemmän ja vähemmän vaikka pitkässä parisuhteessa olenkin välillä suorastaan riesaksikin asti, ja vaikka mielestäni en kuitenkaan mikään klassinen kaunotarkaan ole.
Olen hyvin vahvatahtoinen ja tiedän mitä tahdon, enkä halua kumarrella taikka mielistellä toisia. Minua ei myöskään helposti saa pois tolaltaan, et oikeastaan jos juuri koskaan :D
Olen suora ajatuksistani ja tunteistani ja tiedän oman "arvoni", enkä suostuisi olemaan mikään kynnysmatto vaan vaadin molemminpuolista arvostusta ja luottamusta ihmissuhteissa.
En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta taikka vilpillisyyttä, ja näen helposti valheiden läpi ja ihmisten todelliset aikeet.
Kumppanina ja ystävänä olen ehdottoman lojaali, uskollinen ja luotettava sekä rakastava ja toisia tukeva.Mä oon aina ihmetellyt, miten jollain on pokkaa väittää olevansa ehdottoman lojaali, uskollinen, luotettava, rakastava ja toisia tukeva. Itsestä sanottuna nuo ovat mielestäni vain omia subjektiivisia näkemyksiä omasta itsestä. Kuka tahansa voisi selittää itseään noin.
Samaten oikeudenmukaisuusasiassa minusta jokainen on epäpätevä arvioimaan itseään.
Noh mielestäni itsestään kyllä voi väittää että on uskollinen ja luotettava jos ei ole pettänyt kumppaniaan/rakkaimpiaan sekä on luottamuksen arvoinen ollut lähimmäisilleen.
Lisäksi jotkut nyt tietävät ja tuntevat itsensä, ja ovat saattaneet saada tätä näkemystä vahvistavaa palautetta läheisimmiltään.
Esimerkiksi itse kyllä kuvailisin itseäni luotettavaksi ja rakkaimpia puolustavaksi ja olen saanut ystäviltäni tätä tukevaa palautetta että voivat aivan varmasti minuun asiassa kun asiassa luottaa ja asiat jäävät meidän välisiksi. Olen myös läheisimpiäni varmasti ollut puolustamassa jonkun heitä loukatessa tai rääpiessä leukoja, että aivan varmasti saavat takaisin täyden laidallisen ja olen eräässä tilanteessa mennyt jopa kirjaimellisesti kiistan väliin toisen uhitellessa läheistäni ja antanut tälle uhittelijalle lähdöt.
Joten sanoisin että jotkut nyt tuntevat ja tietävät itsensä, joten mitä pahaa siinä että kuvailet itseäsi mm.oikeudenmukaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanina ja ystävänä olen ehdottoman lojaali, uskollinen ja luotettava sekä rakastava ja toisia tukeva.Mä oon aina ihmetellyt, miten jollain on pokkaa väittää olevansa ehdottoman lojaali, uskollinen, luotettava, rakastava ja toisia tukeva. Itsestä sanottuna nuo ovat mielestäni vain omia subjektiivisia näkemyksiä omasta itsestä. Kuka tahansa voisi selittää itseään noin.
Noh mielestäni itsestään kyllä voi väittää että on uskollinen ja luotettava jos ei ole pettänyt kumppaniaan/rakkaimpiaan sekä on luottamuksen arvoinen ollut lähimmäisilleen.
Lisäksi jotkut nyt tietävät ja tuntevat itsensä, ja ovat saattaneet saada tätä näkemystä vahvistavaa palautetta läheisimmiltään.
Esimerkiksi itse kyllä kuvailisin itseäni luotettavaksi ja rakkaimpia puolustavaksi ja olen saanut ystäviltäni tätä tukevaa palautetta että voivat aivan varmasti minuun asiassa kun asiassa luottaa ja asiat jäävät meidän välisiksi. Olen myös läheisimpiäni varmasti ollut puolustamassa jonkun heitä loukatessa tai rääpiessä leukoja, että aivan varmasti saavat takaisin täyden laidallisen ja olen eräässä tilanteessa mennyt jopa kirjaimellisesti kiistan väliin toisen uhitellessa läheistäni ja antanut tälle uhittelijalle lähdöt.Joten sanoisin että jotkut nyt tuntevat ja tietävät itsensä, joten mitä pahaa siinä että kuvailet itseäsi mm.oikeudenmukaiseksi?
Samaa mieltä. Itseään voi tietysti kuvailla miten haluaa ja jos tuntee ja tietää itsensä ja ominaisuutensa, niin miksipä ei. Tuntuu olevan täällä suomessa tämä nöyryyden ja huomaamattomuuden kulttuuri ettet saisi sanoa vahingossakaan mitään hyvää taikka positiivista itsestäsi, ja jos kuvailetkin itseäsi näin niin jo joku vetää tästä pultit.
Itsehän rehellisesti myönnettäen en ole aina todellakaan ollut valitettavasti uskollisuuden perikuva taikka ollut toisia puolustamaan taikka tukemaan, vaan yksi läheisimmistä ystävistäni ollut tälläinen vahva tuki ja turva minulle.
Harva tietenkään itsestään näitä huonompia tai heikompia piirteitä haluaa itsestään paljastaa kun tietenkin sitä olisi paljon mielummin vahva kaikinpuolin, mutta itsehän ajattelen että meitä löytyy moneen lähtöön ja se on myös tavallaan rikkaus. Lisäksi aina pystyy kehittymään ja kehittämään itsessään eri piirteitä ja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.
Entä jos Leijonan kuu ja venus on vesimerkissä? Tukahduttaako leijonamaisuuden jonkin vetistelyn alle?
En sanoisi että nyt kokonaan tukahduttaa, sillä itse tiedän parikin leijonaa kellä on kuu kaloissa ja mielestäni se tuo ehkäpä semmoista lähestyttävyyttä, herkkyyttä ja empatiakykyä. Venus merkissä vesi taas voisi merkitä että haluaa syvempää, henkistä ja tunteikasta yhteyttä kumppaniin. Sekä ilmaisee rakkauttaan vesimerkkimäiseen tapaan.
Kyse on miesLeijonasta joka on kuuKalat ja venusRapu.
Minulla on huonoja kokemuksia aurinkoKalat-miehistä ja aurinko- tai kuuRavuista.
Siksi kiinnostaa kuinka nuo merkit voisivat ilmetä Leijonassa. Merkurius hänellä on Neitsyt ja mars Härkä.
Ja millaista on vesimerkkimäinen(Rapumainen) rakkauden ilmaiseminen?
Oma venus on Härkä, aurinko, nousu, kuu, merkurius, mars ilmamerkkisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huonoja kokemuksia aurinkoKalat-miehistä ja aurinko- tai kuuRavuista.
Siksi kiinnostaa kuinka nuo merkit voisivat ilmetä Leijonassa. Merkurius hänellä on Neitsyt ja mars Härkä.Ja millaista on vesimerkkimäinen(Rapumainen) rakkauden ilmaiseminen?
Hhm.. Eli hänellä näyttäisi olevan vesi/maa voittoista ainakin näissä persoonallisissa planeetoissa. Sanoisin että vesi ja maa mahdollisesti laimentavat leijonalle ominaista esiintymishalua, tempperamenttia ja mahtipontisuutta ja tuovat tavallaan jalkoja maan pinnalle olemaan maanläheisempi ja vetäytyvämpi huomiosta.
Eritoten marsin ollessa härässä jolloin toiminnassa näkyy härkämäisiä piirteitä. Eli harkitsee vakaasti ennen toimintaan käymistä, hyvin pitkän pinnan omaava, maanläheinen ja käytännöllinen sekä kärsivällinen ja vakaa. Arvostaa ja pyrkii toiminnallaan takaamaan turvaa hyvällä taloudellisella tilanteella ja omaisuuden kerryttämisellä.
Rapumainen rakkauden ilmeneminen voisi näkyä että ovat yleensä melko herkkiä ja tunteikkaita rakkausasioissa ja kaipaavat sitoutumista ja vakautta. Haluavat huolehtia kumppanistaan ja pitävät tunteita ja tunneyhteyttä tärkeänä. Vesimerkkien tapaan heillä saattaa ilmetä ailahtevaisuutta ja mykkäkoulun pitäminen myös on yleistä että vetäytyvät tavallaan kuoreensa.
Ovat koti- ja perheihmisiä ja haluavat suojella rakkaitaan ja tämä saattaa jopa ilmetä ravuilla omistushaluna ja ovat hyvin reviiritietoisia rakkaistaan.
Ovat helliä, intuitiivisia, romanttisia ja omistautuneita kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kiinnostaa kuinka nuo merkit voisivat ilmetä Leijonassa. Merkurius hänellä on Neitsyt ja mars Härkä.Ja millaista on vesimerkkimäinen(Rapumainen) rakkauden ilmaiseminen?
Hhm.. Eli hänellä näyttäisi olevan vesi/maa voittoista ainakin näissä persoonallisissa planeetoissa. Sanoisin että vesi ja maa mahdollisesti laimentavat leijonalle ominaista esiintymishalua, tempperamenttia ja mahtipontisuutta ja tuovat tavallaan jalkoja maan pinnalle olemaan maanläheisempi ja vetäytyvämpi huomiosta.
Eritoten marsin ollessa härässä jolloin toiminnassa näkyy härkämäisiä piirteitä. Eli harkitsee vakaasti ennen toimintaan käymistä, hyvin pitkän pinnan omaava, maanläheinen ja käytännöllinen sekä kärsivällinen ja vakaa. Arvostaa ja pyrkii toiminnallaan takaamaan turvaa hyvällä taloudellisella tilanteella ja omaisuuden kerryttämisellä.Rapumainen rakkauden ilmeneminen voisi näkyä että ovat yleensä melko herkkiä ja tunteikkaita rakkausasioissa ja kaipaavat sitoutumista ja vakautta. Haluavat huolehtia kumppanistaan ja pitävät tunteita ja tunneyhteyttä tärkeänä. Vesimerkkien tapaan heillä saattaa ilmetä ailahtevaisuutta ja mykkäkoulun pitäminen myös on yleistä että vetäytyvät tavallaan kuoreensa.
Ovat koti- ja perheihmisiä ja haluavat suojella rakkaitaan ja tämä saattaa jopa ilmetä ravuilla omistushaluna ja ovat hyvin reviiritietoisia rakkaistaan.
Ovat helliä, intuitiivisia, romanttisia ja omistautuneita kumppaneita.
Kiitos tästä. Mies omaa hyvän tyylitajun, vaikka on enemmän maaseudun kuin kaupunki-ihminen. Jotain pientä epävarmuutta/vaatimattomuutta itseään kohtaan ehkä on, haasteellisista elämänkokemuksista ja ihmissuhteista selvinnyt, mutta ehkä jotenkin vahingoittunut. Hyvin vastuuntuntoisen oloinen sekä antelias.
Emme ole tunteneet kauaa, mutta jo ensitapaamisesta asti oli melko intensiivisen kiinnostuneen oloinen ja mieleeni jäi kuinka jo silloin ja seuraavallakin tapaamisella halusi tuoda ilmi että olen turvassa hänen kanssaan. Itse kun Vaaka-kuuna ja -marsina ihan vasta kevyesti tutustelen ja tunnustelen tuntemuksiani häntä kohtaan. VenusHärkänä minuun kyllä vetoaa iso osa tuossa kertomistasi asioista, paitsi tuo liika tunteikkuus, sen mahdolliset negatiiviset ilmenemismuodot. Mietin koituuko kiinnostukseni tuhoksi, kun en kenenkään tukipilariksi halua enää, enkä toisaalta satuttaakaan kun itse en kovin helposti vapaudestani Kaksosena luovu. MerkuriusNeitsyt kuitenkin on ilmeisesti aika hyvä sijainti joka voisi avittaa kommunikoinnissa, itse olen merkuriusKaksoset.
Ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa tämä mies :D Tosin ei olla kauaa tunnettukaan. Kovasti hän silti haluaa korostaa asioita/tapoja joissa olemme samanlaisia... hmm. Kumpikin olemme olleet useita vuosia sinkkuina, en tiedä johtuuko siitä vai luonteistamme, mutta seksin suhteen olemme yhtä aktiivisia, helposti syttyviä :)
Jos tästä tulee vielä jotain ajatuksia yhteensopivuudesta tms. niin luen mielelläni lisää tulkintaa.
Tuputhy kirjoitti:
Pahin on Oinas
Tulinen oinas on pahin MUTTA oletko kohdannut aurinko oinasta jolla on kuu kaloissa? Aivan paras yhtälö ja on pehmeä yksilö josta on tiessään kaikki liika tulisuus.
Jos itse saa määritellä itsensä, niin tässä on oma määritelmäni itsestäni:
yksinkertainen, helposti johdateltavissa, herkkäuskoinen, toistaa samaa virhettä ymmärtämättä miksi lopputulos on aina sama, lapsenomainen, tunne-elämältään kiihkeä, epäkäytännöllinen, kiltti, käsittää asiat väärin ja synnyttää väärinkäsityksiä myös muissa. Välillä erittäin ystävällinen ja toisinaan täysin tahditon
Ja ne merkit on
Nouseva vaaka
Aurinko, Merkurius, Venus skorpioni
Kuu oinas
Mars jousimies
MC rapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras tulenmerkki?
Mikä on paras maanmerkki?
Mikä on paras ilmanmerkki?
Mikä on paras vedenmerkki?Omasta mielestäni
Tuli: Leijona
Maa: Neitsyt
Ilma: vaaka
Vesi: kalat
Tuli: Ei mikään
Ilma: Vesimies
Vesi: Rapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi itse kyllä kuvailisin itseäni luotettavaksi ja rakkaimpia puolustavaksi ja olen saanut ystäviltäni tätä tukevaa palautetta että voivat aivan varmasti minuun asiassa kun asiassa luottaa ja asiat jäävät meidän välisiksi. Olen myös läheisimpiäni varmasti ollut puolustamassa jonkun heitä loukatessa tai rääpiessä leukoja, että aivan varmasti saavat takaisin täyden laidallisen ja olen eräässä tilanteessa mennyt jopa kirjaimellisesti kiistan väliin toisen uhitellessa läheistäni ja antanut tälle uhittelijalle lähdöt.Joten sanoisin että jotkut nyt tuntevat ja tietävät itsensä, joten mitä pahaa siinä että kuvailet itseäsi mm.oikeudenmukaiseksi?
Esimerkiksi siksi, että se mikä on yhden mielestä oikeudenmukaista voi jonkun toisen mielestä olla julmaa tai väärin.
Paras tulimerkki: leijona
Paras vesimerkki: skorpioni
Paras maamerkki: kauris
Paras ilmamerkki: kaksonen
Pidän ihmisistä, jotka eivät ole helposti pompoteltavissa ja uskaltavat sanoa mielipiteensä ääneen, mutta eivät ole toisaalta öykkärimäisiäkään. Inhokkini ovat kovaääniset oinaat (vaikka tuo, mitä joku sanoi aurinko-oinaan ja kuukalojen hyvästä yhdistelmästä, on ihan totta), äreät härät, kaikesta loukkaantuvat ravut ja kaikkia miellyttämään pyrkivät vaa'at.
T. Jousimies
Omasta mielestäni
Tuli: Leijona
Ilma: vaaka
Vesi: kalat