Taas tuo Samu valitsi laulaa Syödään sieniä kappaleensa
jossa ei ole edes mitään järkeä. Täysin tyhjänpäiväinen renkutus jonka sanoitukseen "syödään sieniä" kohta ei edes sovi millään tavalla. Paitsi tietenkin siinä huumausaine tarkoituksessa. Mitenkään muuten sitä ei voi tuossa yhteydessä ymmärtää. Ja lapsia yleisössä...
Kommentit (26)
Ei sienistä pitäisi laulaa. En minä ainakaan niitä tykkää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sienistä pitäisi laulaa. En minä ainakaan niitä tykkää syödä.
Sipuli on toinen kielletty aihe. Kuka niitäkään suosiolla syö?
Mua harmitti aikoinaan Mannapuuroa ja mansikkaa -biisi. Kyllä loppui Neon2-diggaaminen siihen.
Oliko se Neljänsuora, joka lauloi teestä ja paahtoleivästä? Pannaan!
No, voi kamalaaaa, kauheetaaa... Nyt laulun sanoista saastutte... Kauheetaaa..
Mutta irwinin viinanjuonnin laulut on kivoja
Huumerummutusta pitää tulla että porukka tajuaa että kyseessä on yksityisasia. Jokainen päättää itse omasta raittiudesta. Ei siten että joku muu päättää sun raittiudesta sun puolesta ja varsinkaan valto.
Jokaisen oma asia mitä ruumiin aukoistaan sisäänsä tunkee. Amerikkalaiset tajuaa tän.
Ruokalaulujen uranuurtaja oli Kisu: mulla juu juu juustossa löytyy. Laulaisikohan kukaan mies tällä vuosituhannella.
Popeda lauloi lihasta ja perunasta. Kamalaa!
Kuunnelkaa ne laulun sanat, ajatuksella. Niissä on sanoma, kaunis ja kiltti. Ei maailma ja elämä ole niin vakavaa. Annetaan hyville asioille ja unelmille tilaa. Kaiken pahan ja kurjan keskelle tarvitaan iloa ja valoa. ja rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Ruokalaulujen uranuurtaja oli Kisu: mulla juu juu juustossa löytyy. Laulaisikohan kukaan mies tällä vuosituhannella.
Aivan ja lapsia oli yleisössä silloinkin, minä esimerkiksi. Olenkin traumatisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja lapsia oli yleisössä silloinkin, minä esimerkiksi. Olenkin traumatisoitunut.
Vaikken kyllä silloin ymmärtänyt, että sissijuustosta olikin kyse.
On kyllä kummallinen biisi. Varsinkin tuolta kyseiseltä laulajalta.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Olisi edes tarkentanut, että sienistä saa hyvän kastikkeen muusin kanssa, kun tekee valkokastikkeeseen. Mutta kun ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa ne laulun sanat, ajatuksella. Niissä on sanoma, kaunis ja kiltti. Ei maailma ja elämä ole niin vakavaa. Annetaan hyville asioille ja unelmille tilaa. Kaiken pahan ja kurjan keskelle tarvitaan iloa ja valoa. ja rakkautta
Apua ja höpöhöpö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Olisi edes tarkentanut, että sienistä saa hyvän kastikkeen muusin kanssa, kun tekee valkokastikkeeseen. Mutta kun ei niin ei.
Haista nyt jo vee, mukamas moralisoija..
Vierailija kirjoitti:
Mutta irwinin viinanjuonnin laulut on kivoja
Huumerummutusta pitää tulla että porukka tajuaa että kyseessä on yksityisasia. Jokainen päättää itse omasta raittiudesta. Ei siten että joku muu päättää sun raittiudesta sun puolesta ja varsinkaan valto.
Jokaisen oma asia mitä ruumiin aukoistaan sisäänsä tunkee. Amerikkalaiset tajuaa tän.
Tunkekoon kunhan kuolevat siihen ennen kuin aiheuttavat muille pahaa.
Kaikki huumeiden käyttäjät tekevät tuhoa monille ja pilaavat muidenkin elämiä kuin omiansa.
Ompas ukko rupsahtanut! Näyttää rantapummilta.
Mansikkaa, ja valkoapilankukkaa!!! Siihen romahti minun ja Ketosen Antin suhde. Antti toki yritti lämmitellä uudelleen myöhemmin laulamalla mm. Olisitpa sylissäni ym.
Sieni se on herkkusienikin. Samun sooloura on kyllä floppi ja ulkonäkökin menneen talven lumia.
Ai missä tällä kertaa.
Tuo biisi oli muuten itselleni viimeinen niitti, olin kova Sunrise Avenue fani, mutta nykysamun kuuntelu jäi kokonaan. Biisit ovat järkyttävää soopaa. Ainoastaan "Sä et tiedä elämästä mitään" on ihan ok, tässä uudemmassa iskelmällisemmässä tyylissä.