Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10381/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitut Vaaka mikään narsistinen ole, Leijona on merkkien narsistinen. Vaaka on Estynyt/Ujo.

Siinä tapauksessa esitän kysymyksen että miksi vaaka kiusaa ja valehtelee jos on niin estynyt?

Vaaka on harvoin mikään kiusaaja, mutta saattaa taipua ryhmäpaineen alla mukaan moiseen touhuun. Vaa'an olisikin tärkeää kehittää vahva oma tahto, sillä hänen on vaikea sanoa ei tai puhua suoraan tunteistaan ja tämän takia hän ajautuu tilanteisiin, joista ei pidä. Vaaka saattaa esittää kiinnostuneempaa kuin onkaan, koska ei henno sanoa suoraan, ettet ole ihmisenä hänen tyyppiään. Hän kammoaa suoria konflikteja. Valkoisten valheiden kertominen on vaa'alle varsin tyypillistä. Estynyt tai ujo ei vaaka useinkaan ole, vaan nuo ovat enemmän perinteisesti neitsyeen liitettyjä ominaisuuksia. Päin vastoin, vaaka on usein erittäin suosittu ja sosiaalinen.

Leijonilla on yleensä hyvä itsetunto, narsistit taas käyttäytyvät kuten käyttäytyvät juuri siksi, ettei heillä ole. Mikään merkki ei muutenkaan ole lähtökohtaisesti narsistinen - narsismi on osin periytyvä, osin lapsuuden kaltoinkohtelusta kehittyvä persoonallisuushäiriö eikä minkään horoskooppimerkin ominaisuus.

Lol, Ujothan nimenomaan välttelevät konflikteja. Siksi sen häiriönkin nimi on englanninkielellä AVOIDANT PERSONALITY DISORDER. Ja kyllä, horoskooppi jos se olisi validi juttu, ennustaisi luonnepiirteiden lisäksi myös häiriönkin.

Astrologia voi ennustaa taipumuksia, tai varoittaa alttiudesta erilaisiin sairauksiin, mutta elinolosuhteet määräävät lopulta, tapahtuuko niitä vai ei. Hieman samalla tavalla kuin suvussasi voi olla korkeaa verenpainetta, mutta voit omilla valinnoillasi vaikuttaa siihen, puhkeaako sinulle sairaus vai ei.

Minun lapsuudenystävä oli neitsyt ja mikään ujo ei ollut. Neitsyt on minun tulkintojen mukaan psykoneuroottinen nipottaja. Minä olen itse Vaaka ja sen verran ujo etten ole tutustunut elämäni aikana kuin kahden käden sormin laskettavaan määrään ihmisiä. Ujohan olisi luonnostaan avomielisyyden takia hyvää pataa kaikkien kanssa. Siksi Vaakaa kehoitetaan välttämään äärimmäisiä tulkintoja, koska muuten he syrjäytyvät heille luontaisesta parrasvalosta.

Vierailija
10382/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitut Vaaka mikään narsistinen ole, Leijona on merkkien narsistinen. Vaaka on Estynyt/Ujo.

Siinä tapauksessa esitän kysymyksen että miksi vaaka kiusaa ja valehtelee jos on niin estynyt?

Vaaka on diplomaattinen tasapainoilija kuten merkin symboli edustaa. Kaikkien kuuntelija. Kuten Estynyt/Ujo ihminen on. Et ole paljon perehtynyt psykologiaan, jos et ymmärrä miten ujot toimivat. Ujothan kyllä osaavat olla mysteerimäisiä, sillä he pimittävät tietoa ja rechanneloivat sitä synteettisesti. Et varmasti edes tätäkään tule ymmärtämään :D

Juurikin olen erittäin ujo mutten ole vaaka. Oinaspainotteinen tulinen vaaka on kiusannut minua ja ottanut silmätikuksi enkä hänessä muuta vaakamaista piirrettä nähnyt kuin kiusaajajengin kokoamisen. Diplomaattisuus oli tiessään mutta sen sijaan aina valitti ja haukkui kaikkia. Mielestäni tuollainen ei ole mukava ja oikeudenmukainen vaaka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on harvoin mikään kiusaaja, mutta saattaa taipua ryhmäpaineen alla mukaan moiseen touhuun. Vaa'an olisikin tärkeää kehittää vahva oma tahto, sillä hänen on vaikea sanoa ei tai puhua suoraan tunteistaan ja tämän takia hän ajautuu tilanteisiin, joista ei pidä. Vaaka saattaa esittää kiinnostuneempaa kuin onkaan, koska ei henno sanoa suoraan, ettet ole ihmisenä hänen tyyppiään. Hän kammoaa suoria konflikteja. Valkoisten valheiden kertominen on vaa'alle varsin tyypillistä. Estynyt tai ujo ei vaaka useinkaan ole, vaan nuo ovat enemmän perinteisesti neitsyeen liitettyjä ominaisuuksia. Päin vastoin, vaaka on usein erittäin suosittu ja sosiaalinen.

Leijonilla on yleensä hyvä itsetunto, narsistit taas käyttäytyvät kuten käyttäytyvät juuri siksi, ettei heillä ole. Mikään merkki ei muutenkaan ole lähtökohtaisesti narsistinen - narsismi on osin periytyvä, osin lapsuuden kaltoinkohtelusta kehittyvä persoonallisuushäiriö eikä minkään horoskooppimerkin ominaisuus.

Lol, Ujothan nimenomaan välttelevät konflikteja. Siksi sen häiriönkin nimi on englanninkielellä AVOIDANT PERSONALITY DISORDER. Ja kyllä, horoskooppi jos se olisi validi juttu, ennustaisi luonnepiirteiden lisäksi myös häiriönkin.

Astrologia voi ennustaa taipumuksia, tai varoittaa alttiudesta erilaisiin sairauksiin, mutta elinolosuhteet määräävät lopulta, tapahtuuko niitä vai ei. Hieman samalla tavalla kuin suvussasi voi olla korkeaa verenpainetta, mutta voit omilla valinnoillasi vaikuttaa siihen, puhkeaako sinulle sairaus vai ei.

Minun lapsuudenystävä oli neitsyt ja mikään ujo ei ollut. Neitsyt on minun tulkintojen mukaan psykoneuroottinen nipottaja. Minä olen itse Vaaka ja sen verran ujo etten ole tutustunut elämäni aikana kuin kahden käden sormin laskettavaan määrään ihmisiä. Ujohan olisi luonnostaan avomielisyyden takia hyvää pataa kaikkien kanssa. Siksi Vaakaa kehoitetaan välttämään äärimmäisiä tulkintoja, koska muuten he syrjäytyvät heille luontaisesta parrasvalosta.

Neitsyt on syntynyt leijonan ja vaa'an välissä, joten monilla neitsyillä on jompaa kumpaa tai molempia merkkejä kartallaan. Merkurius, joka on kommunikoinnin planeetta, ei edes neitsyen merkissä syntyneellä voi olla muualla kuin leijonassa, neitsyessä tai vaa'assa. Merkurius tai vaikkapa Mars leijonassa vähentää kyllä tehokkaasti ihmisen ujoutta. Neitsyt ei myöskään ole mikään "psykoneuroottinen nipottaja", vaikka analyyttinen ja tarkka onkin, sekä taipuvainen hermostuneisuuteen.

Vaaka taas on neitsyen ja skorpionin välissä, ja monilla vaaoilla onkin piirteitä molemmista. Merkurius skorpionissa voi tehdä ihmisestä vetäytyjän, joka ei paljon small talkia harrasta. Merkurius neitsyessä taas on omassa merkissään (Merkurius hallitsee neitsyttä) ja on sen vuoksi suotuisa, viiltävän älyllinen ja analyyttinen sijainti.

En myöskään ole mitenkään varma siitä, onko ujo välttämättä avomielinen. Itsestään epävarma voi kyllä olla, koska ei uskaltaudu konfliktiin kenenkään kanssa. Ujous taas on ominaisuus, jonka takaa voi paljastua vaikka minkälainen ihminen. Ujous käsitetään usein väärin joko kylmyydeksi tai ylimielisyydeksi.

Vierailija
10384/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsen pelkästään päämerkin kautta muuten. Mitäköhän mä tässäkin ketjussa oikein teen? Ärsyynnyin vaan siitä harhaisesta narsistiväitteestä. Itse tiedän itseni vaa'aksi ja ujoksi päivähaaveilijaksi joka ei ole tutustunut elämänsä aikana ihmisiin livenä kunnolla. Tiedä sitten vaikka minäkin olisin oikeasti pidetty seurapiiriheppu kuten vaa'an kuuluisi olla 0_0

Vierailija
10385/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on diplomaattinen tasapainoilija kuten merkin symboli edustaa. Kaikkien kuuntelija. Kuten Estynyt/Ujo ihminen on. Et ole paljon perehtynyt psykologiaan, jos et ymmärrä miten ujot toimivat. Ujothan kyllä osaavat olla mysteerimäisiä, sillä he pimittävät tietoa ja rechanneloivat sitä synteettisesti. Et varmasti edes tätäkään tule ymmärtämään :D

Juurikin olen erittäin ujo mutten ole vaaka. Oinaspainotteinen tulinen vaaka on kiusannut minua ja ottanut silmätikuksi enkä hänessä muuta vaakamaista piirrettä nähnyt kuin kiusaajajengin kokoamisen. Diplomaattisuus oli tiessään mutta sen sijaan aina valitti ja haukkui kaikkia. Mielestäni tuollainen ei ole mukava ja oikeudenmukainen vaaka.

Ei todellakaan kuulosta mukavalta tai oikeudenmukaiselta ihmiseltä. Jokainen on kuitenkin osiensa summa, eivätkä kiusaajan maneerit perinteisesti kuulu vaakaan liitettyihin ominaisuuksiin. Kiusaajia on monenlaisia, mutta yleensä he ovat ainakin muita dominoivia, aggressiivisia, kateellisia ja suvaitsemattomia. Oinaaseen nuo piirteet sopivat paremmin kuin vaakaan, ja sanoitkin kiusaajasi olleen oinaspainotteinen. Vaaka on usein sosiaalisesti taitava ja sen takia hänen voi olla helppo saada ihmiset puolelleen.

Olen pahoillani, että sinua on kiusattu.

Vierailija
10386/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin analyysia aurinko vaaka, kuu oinas, merkurius neitsyt, venus leijona ja mars vaaka. Minkälainen tyyppi on?

Vierailija
10387/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulkitsen pelkästään päämerkin kautta muuten. Mitäköhän mä tässäkin ketjussa oikein teen? Ärsyynnyin vaan siitä harhaisesta narsistiväitteestä. Itse tiedän itseni vaa'aksi ja ujoksi päivähaaveilijaksi joka ei ole tutustunut elämänsä aikana ihmisiin livenä kunnolla. Tiedä sitten vaikka minäkin olisin oikeasti pidetty seurapiiriheppu kuten vaa'an kuuluisi olla 0_0

Pelkkä päämerkki ei paljoa kerro. Kannattaa tehdä syntymäkartta ja tutkia mitä merkkejä ja planeettoja sinulla on eri huoneissa, niin saat tietoon valtasti eri asioita.

Vierailija
10388/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mun Vaaka-rage Mua ärsyttää kun mun mielipiteitä ei kuunnella koskaan ja mun intrapersoonallista ajattelua ei kukaan hyväksy :(

Vierailija
10389/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika järkyttävää, että vuonna 2022 saa ihmiset luokitella ihan vain se perusteella, missä kuussa ne ovat sattuneet syntymään! Kannattaisi alkuperäisen kysyjän ja jokaisen, joka jakaa horoskooppimerkkejä ja siten ihmisiä hyviin ja pahoihin nyt hieman miettivän toimintaansa!

No jo on sullakin huolenaiheet! Itsehän sinä  jaat ihmisiä "hyviin ja pahoihin" tai fiksuihin ja ei fiksuihin, eli luokittelet. Mietihän nyt hieman omaa toimintaasi. Kun katsos tällaisia juttuja ei kannata ottaa noin haudanvakavasti. Miten vaikuttaa sinun elämääsi joku horoskooppihöpinä? Ei ole maailmassa parannettavaa?

En minä jaa ihmisiä fiksuihin ja ei fiksuihin. Päinvastoin, minä luotan, että ihmiset ovat fiksuja ja vetoan siihen, että he voisivat käyttää sitä fiksuuttaan ja miettiä millaista ajattelua edustaa se, että ihmiset jaetaan hyviin ja pahoihin pelkän horoskooppimerkin takia eli sen perusteella, missä kuussa ihminen on sattunut syntymään. En ota asioita haudanvakavasti, mutta tässä toiminnassa ei ole mitään hauskaa.

No eikö sulle tule mieleen mitään muuta maailmanparannukseen liittyvää, kuin moralisoida jossain höpöhöpö-palstalla joistain horoskoopeista juttelevia ihmisiä? Mitäs pahaa aiheutamme sinulle tai tälle maailmankaikkeudelle?

Palstalla näköjään saa tällaisia keskustella, koska ketjukin on jo aikas pitkä, joten mikä hvetti luulet olevasi kertomaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Lue palstan säännöt, ja huomaa, että niissä kielletään muiden kimppuun käyminen.

Auta niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua! 

Jos syntymäkuukauden perusteella ihmiset voidaan jakaa hyviin ja pahoihin, niin mitä arvelette seuraavaksi tehdä, ryhtyä jakamaan ihmiset hyviin ja pahoihin ihonväri,, sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen perusteella? Kaikki asioita, joihin ihminen voi itse vaikuttaa aikalailla yhtä paljon kuin siihen, missä kuussa sattuu syntymään.

Hahaa, älä ota enää! Näistä horoskoopeista on jankattu ties kuinka pitkään, eikä mikään tässä ole saanut aikaan minkäänlaisia julmuuksia tms. Sodat, razizmi jne johtuvat kyllä aivan muista seikoista. Ja astrologia on vuosisatoja vanha tiede. Lähde nyt jo menemään.

Astrologia ei ole kyllä tiedettä nähnytkään. Vuosisatoja vanha se kyllä on. Ja siitä seuraa kysymys, miksi teidän horoskooppimerkkinne määräytyy sen mukaan millainen tähtitaivas oli pari tuhatta vuotta sitten? Maapallon kulma on muuttunut aikojen saatossa, joten noin tähtitieteen mukaan monen tähtimerkki on ihan eri, kuin mitä te sanotte. Ja se hieman vesittää tätä juttua jakaa ihmisiä hyviin ja pahoihin horoskooppimerkin mukaan. Kannattaisi ensi tsekata, miten tähtimerkkien päivät menee nykyisen tähtitaivaan mukaan

Siellä muuten on yksi puuttuva tähtimerkki, marraskuun lopulta joulukuun puoliväliin, kun ihmiset syntyvät käärmeenkantajan tähtimerkkiin. Ovatko he hyviä vai pahoja?

Jos sulla on noin selvät faktat asioista, niin mitä ihmettä täällä teet, muuta kuin solvaat rauhanomaisesti keskustelevia ihmisiä? Päässä tai luonteessa  täytyy olla jotain vikaa, kun moisella ambitiolla haluaa hätyytellä.

On asioita, joista ollaan eri mieltä, eikä siihen auta mikään, kun jokainen pitää omasta kannastaan kiinni. Sulla sun jutut, meillä muilla omamme. Tätä tässä on yritetty selittää moneen otteeseen, mutta ei vaan mene jakeluun. On monia eri uskontojakin, ja jokaisella niistä on erilaisia lähtökohtia ja tulkintoja. Suo muille rauha uskoa mihin haluavat, ja harrasta sinä jotain omaa lajiasi. Kun tämä kerran on pelkkää paskaa, niin pysy hyvä ihminen moisesta moskasta kaukana.  Saastut vielä.

Jos luet oman viestisi ja minun viestini ja etsit kumpi solvaa toista ja kumpi ei, niin varmaan havaitset että ainut solvaaja tässä olet sinä.

Ja siinä vaiheessa, kun te olette aloittaneet horoskooppimerkkien mukaan tässä ketjussa solvaamaan toisia ihmisiä, niin tämä ei ole vain teidän horoskooppeihin uskovien asia, vaan kuuluu myös kaikille muillekin.

Ja sinua on solvattu miten? Keiden puolesta loukkaannut? Menetkö selvittelemään katutappeluitakin? Et usko astrologiaan, miksi siis pyörit tässä ketjussa? Ei mitään syytä. Nyt vain joku naurettava uhriutuminen tekosyynä.

Viestissä johon vastattiin kirjoitettiin, että päässäni tai luonteessani täytyy olla vikaa. Onko tällainen käytös jotenkin kaikkien teidän horoskooppeihin uskovien normaalia käytöstä? Kirjoitan tänne ketjuun siksi, että alkaa enemmän enemmän vaikuttaa siltä, että löytyy monta joille nämä horoskoopit eivät ole huumoria ja vitsejä, sen verran vakavasti tunnutte ottavan tämän tähtimerkkiasianne.

Jos nojaatte elämänne siihen, että kaikki ihmiset määrittelee se mihin kuuhun hän on sattunut syntymään ja sen perusteella voi jakaa ihmiset pahoihin ja hyviin, niin eikö teillä itse ollenkaan kenelläkään hälytyskellot soi?

Veikkaanpa, että hyvin harva "nojaa elämäänsä" horoskooppeihin. Tosi mustavalkoista olettaa sellaista. Haukkuminen on tyhmää, mutta jos yks niin tekee niin miksi ihmeessä kysyt onko se täällä kaikkien normaali tapa toimia?

Sen takia kysyin, että kirjoittaja jolle vastasin ei ainakaan millään tavalla tunnistanut sitä.

Mutta, joo, minähän en itselleni ja luonteelleni mitään voi. Olen skeptinen ja minulla on palava pakko valistaa ihmisiä faktoista. Ja nämä luonteenpiirteeni olen tietenkin saanut siitä minkä tähtien alla olen syntynyt, enkä voi sille mitään, koska en voi vaihtaa horoskooppimerkkiäni. Joten kohtuutontahan teidän on millään tavalla lähteä minua kritisoimaan, jos olen syntynyt pahojen tähtien alla. Eikö?

Vaikka tuo "palava pakko valistaa ihmisiä faktoista" näkyisikin jollain tavalla syntymäkartallasi (sen ei tarvitse olla välttämättä aurinkomerkin ominaisuus), niin se ei tarkoita sitä, etteikö toimintaasi voisi kritisoida - asiallisesti tietenkin. Itsensä kehittäminen onnistuu vain, mikäli ensin tiedostaa omat negatiiviset puolensa. Luonne on yksi asia, ja käytös on toinen. Perusluonteelleen ei kukaan ehkäpä mitään mahda, eikä tarvitsekaan, sillä olemme kaikki erilaisia. Käytöstään ja toimintatapojaan voi kuitenkin halutessaan jalostaa.

Sinä esimerkiksi voisit muuttaa käytöstäsi niin, että toteuttaisit tarvetta valistaa ihmisiä jossakin muualla, missä yleisö on vastaanottavaisempaa. Se kantaisi varmasti enemmän hedelmää kuin tämä turha riitely täällä.

Tähtimerkkini on syntymässäni määrännyt elämän tehtäväkseni harhaoppisten valistamisen, missä muualla voisin paremmin toteuttaa kohtaloani kuin teidän horoskooppikeskustelussa?

Vierailija
10390/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika järkyttävää, että vuonna 2022 saa ihmiset luokitella ihan vain se perusteella, missä kuussa ne ovat sattuneet syntymään! Kannattaisi alkuperäisen kysyjän ja jokaisen, joka jakaa horoskooppimerkkejä ja siten ihmisiä hyviin ja pahoihin nyt hieman miettivän toimintaansa!

No jo on sullakin huolenaiheet! Itsehän sinä  jaat ihmisiä "hyviin ja pahoihin" tai fiksuihin ja ei fiksuihin, eli luokittelet. Mietihän nyt hieman omaa toimintaasi. Kun katsos tällaisia juttuja ei kannata ottaa noin haudanvakavasti. Miten vaikuttaa sinun elämääsi joku horoskooppihöpinä? Ei ole maailmassa parannettavaa?

En minä jaa ihmisiä fiksuihin ja ei fiksuihin. Päinvastoin, minä luotan, että ihmiset ovat fiksuja ja vetoan siihen, että he voisivat käyttää sitä fiksuuttaan ja miettiä millaista ajattelua edustaa se, että ihmiset jaetaan hyviin ja pahoihin pelkän horoskooppimerkin takia eli sen perusteella, missä kuussa ihminen on sattunut syntymään. En ota asioita haudanvakavasti, mutta tässä toiminnassa ei ole mitään hauskaa.

No eikö sulle tule mieleen mitään muuta maailmanparannukseen liittyvää, kuin moralisoida jossain höpöhöpö-palstalla joistain horoskoopeista juttelevia ihmisiä? Mitäs pahaa aiheutamme sinulle tai tälle maailmankaikkeudelle?

Palstalla näköjään saa tällaisia keskustella, koska ketjukin on jo aikas pitkä, joten mikä hvetti luulet olevasi kertomaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä? Lue palstan säännöt, ja huomaa, että niissä kielletään muiden kimppuun käyminen.

Jos syntymäkuukauden perusteella ihmiset voidaan jakaa hyviin ja pahoihin, niin mitä arvelette seuraavaksi tehdä, ryhtyä jakamaan ihmiset hyviin ja pahoihin ihonväri,, sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen perusteella? Kaikki asioita, joihin ihminen voi itse vaikuttaa aikalailla yhtä paljon kuin siihen, missä kuussa sattuu syntymään.

Hahaa, älä ota enää! Näistä horoskoopeista on jankattu ties kuinka pitkään, eikä mikään tässä ole saanut aikaan minkäänlaisia julmuuksia tms. Sodat, razizmi jne johtuvat kyllä aivan muista seikoista. Ja astrologia on vuosisatoja vanha tiede. Lähde nyt jo menemään.

Astrologia ei ole kyllä tiedettä nähnytkään. Vuosisatoja vanha se kyllä on. Ja siitä seuraa kysymys, miksi teidän horoskooppimerkkinne määräytyy sen mukaan millainen tähtitaivas oli pari tuhatta vuotta sitten? Maapallon kulma on muuttunut aikojen saatossa, joten noin tähtitieteen mukaan monen tähtimerkki on ihan eri, kuin mitä te sanotte. Ja se hieman vesittää tätä juttua jakaa ihmisiä hyviin ja pahoihin horoskooppimerkin mukaan. Kannattaisi ensi tsekata, miten tähtimerkkien päivät menee nykyisen tähtitaivaan mukaan

Siellä muuten on yksi puuttuva tähtimerkki, marraskuun lopulta joulukuun puoliväliin, kun ihmiset syntyvät käärmeenkantajan tähtimerkkiin. Ovatko he hyviä vai pahoja?

Jos sulla on noin selvät faktat asioista, niin mitä ihmettä täällä teet, muuta kuin solvaat rauhanomaisesti keskustelevia ihmisiä? Päässä tai luonteessa  täytyy olla jotain vikaa, kun moisella ambitiolla haluaa hätyytellä.

On asioita, joista ollaan eri mieltä, eikä siihen auta mikään, kun jokainen pitää omasta kannastaan kiinni. Sulla sun jutut, meillä muilla omamme. Tätä tässä on yritetty selittää moneen otteeseen, mutta ei vaan mene jakeluun. On monia eri uskontojakin, ja jokaisella niistä on erilaisia lähtökohtia ja tulkintoja. Suo muille rauha uskoa mihin haluavat, ja harrasta sinä jotain omaa lajiasi. Kun tämä kerran on pelkkää paskaa, niin pysy hyvä ihminen moisesta moskasta kaukana.  Saastut vielä.

Jos luet oman viestisi ja minun viestini ja etsit kumpi solvaa toista ja kumpi ei, niin varmaan havaitset että ainut solvaaja tässä olet sinä.

Ja siinä vaiheessa, kun te olette aloittaneet horoskooppimerkkien mukaan tässä ketjussa solvaamaan toisia ihmisiä, niin tämä ei ole vain teidän horoskooppeihin uskovien asia, vaan kuuluu myös kaikille muillekin.

Ja sinua on solvattu miten? Keiden puolesta loukkaannut? Menetkö selvittelemään katutappeluitakin? Et usko astrologiaan, miksi siis pyörit tässä ketjussa? Ei mitään syytä. Nyt vain joku naurettava uhriutuminen tekosyynä.

Viestissä johon vastattiin kirjoitettiin, että päässäni tai luonteessani täytyy olla vikaa. Onko tällainen käytös jotenkin kaikkien teidän horoskooppeihin uskovien normaalia käytöstä? Kirjoitan tänne ketjuun siksi, että alkaa enemmän enemmän vaikuttaa siltä, että löytyy monta joille nämä horoskoopit eivät ole huumoria ja vitsejä, sen verran vakavasti tunnutte ottavan tämän tähtimerkkiasianne.

Jos nojaatte elämänne siihen, että kaikki ihmiset määrittelee se mihin kuuhun hän on sattunut syntymään ja sen perusteella voi jakaa ihmiset pahoihin ja hyviin, niin eikö teillä itse ollenkaan kenelläkään hälytyskellot soi?

Veikkaanpa, että hyvin harva "nojaa elämäänsä" horoskooppeihin. Tosi mustavalkoista olettaa sellaista. Haukkuminen on tyhmää, mutta jos yks niin tekee niin miksi ihmeessä kysyt onko se täällä kaikkien normaali tapa toimia?

Sen takia kysyin, että kirjoittaja jolle vastasin ei ainakaan millään tavalla tunnistanut sitä.

Mutta, joo, minähän en itselleni ja luonteelleni mitään voi. Olen skeptinen ja minulla on palava pakko valistaa ihmisiä faktoista. Ja nämä luonteenpiirteeni olen tietenkin saanut siitä minkä tähtien alla olen syntynyt, enkä voi sille mitään, koska en voi vaihtaa horoskooppimerkkiäni. Joten kohtuutontahan teidän on millään tavalla lähteä minua kritisoimaan, jos olen syntynyt pahojen tähtien alla. Eikö?

Vaikka tuo "palava pakko valistaa ihmisiä faktoista" näkyisikin jollain tavalla syntymäkartallasi (sen ei tarvitse olla välttämättä aurinkomerkin ominaisuus), niin se ei tarkoita sitä, etteikö toimintaasi voisi kritisoida - asiallisesti tietenkin. Itsensä kehittäminen onnistuu vain, mikäli ensin tiedostaa omat negatiiviset puolensa. Luonne on yksi asia, ja käytös on toinen. Perusluonteelleen ei kukaan ehkäpä mitään mahda, eikä tarvitsekaan, sillä olemme kaikki erilaisia. Käytöstään ja toimintatapojaan voi kuitenkin halutessaan jalostaa.

Sinä esimerkiksi voisit muuttaa käytöstäsi niin, että toteuttaisit tarvetta valistaa ihmisiä jossakin muualla, missä yleisö on vastaanottavaisempaa. Se kantaisi varmasti enemmän hedelmää kuin tämä turha riitely täällä.

Tähtimerkkini on syntymässäni määrännyt elämän tehtäväkseni harhaoppisten valistamisen, missä muualla voisin paremmin toteuttaa kohtaloani kuin teidän horoskooppikeskustelussa?

Nolo

Vierailija
10391/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syntymäkartta tehdään?

Vierailija
10392/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10393/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt hei tähän tällainen taipuisasta rautalangasta kysymys: Jos pidät jotain "horoskooppihömppää" itsellesi vieraana  ja siitä rauhanomaisesti jutustelevia ihmisiä typeryksinä, niin mitä ihmettä sivistynyt ja fiksu jankkaa täällä asiasta, joka ei ole itselle millään lailla tärkeä?

Itse ainakin sivuutan typerinä pitämäni ketjut, ja hakeudun mielenkiintoisten keskustelujen piiriin. Tästä vaan haiskahtaa sun tarkoitusperät aika selkeästi.

Sun hälytyskellojen pitäisi nyt soida...

Vierailija
10394/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luonne: aurinko vaaka, kuu skorpioni, merkurius skorpioni, venus vaaka ja mars skorpioni. Olenko vähän kiero tapaus kun noin paljon skorpionia ja vaakaa samassa ihmisessä? Olen varsin yksiulotteinen by the way ja voisiko se selittää mun kokemusta persoonallisuudenhäiriöstä?

Vierailija
10395/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa äärioikeistolaisilla tai abortinvastaisilla foorumeilla? Valistaisit ihmisiä Venäjän sotapropagandaa vastaan? Puhuisit ilmastonmuutoksesta, lapsiavioliitoista, naisten oikeuksista, homofobiasta tai köyhyydestä? Vaikea ottaa valistustasi vakavasti, jos horoskoopit ovat todella se suurin yhteiskunnallinen epäkohta jota vastaan olet päättänyt kaiken energiasi suunnata.

Tai jos tunnet tarvetta saarnata, ala opiskelemaan teologiaa ja kouluttaudu papiksi.

Mutta trollihan sinä olet, ja nyt itsekin tulin sinua ruokkineeksi.

Vierailija
10396/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän! Sitä toivoisi, että tässäkin ketjussa ihmiset hieman pehmentäisivät yksinkertaistettuja ja usein kärkkäitäkin tölväisyjään, tai edes taustoittaisivat niitä hieman.

Sinä saat olla ujo ja haaveileva, juuri sellainen kuin olet, eikä pelkkä aurinkomerkki kerro persoonastasi paljoakaan. Itsereflektointi on mielestäni astrologian parasta antia.

Narsismista vielä sen verran, ettei mikään merkki ole lähtökohtaisesti narsistinen. Se kertoo enemmän sellaiseksi haukkujan pahasta olosta ja henkilökohtaisesta kaunasta kuin mistään muusta. Narsismi on persoonallisuushäiriö, ei minkään horoskooppimerkin ominaisuus. Narsistiki milloin kenenkin haukkumisen voisi tässäkin ketjussa lopettaa kokonaan.

Vierailija
10397/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin analyysia aurinko vaaka, kuu oinas, merkurius neitsyt, venus leijona ja mars vaaka. Minkälainen tyyppi on?

Aurinkovaa'at ovat usein sosiaalisesti taitavia, diplomaattisia ja miellyttäviä. He nauttivat kulttuurista ja älyllisistä keskusteluista ja ovat monesti myös melkoisia esteetikkoja. Päättämättömyys ja miellyttämisenhalu ovat aurinkovaa'an kompastuskiviä.

Kuu oinaassa on nopea, impulsiivinen sijainti. Tämän rohkean ihmisen mielialat vaihtuvat nopeasti, eikä hän pysy kauaa paikallaan. Hän ei ole välttämättä kaikista tunneälykkäin, vaan puhuu asioista suoraan ja kiertelemättä. Hän pitää vahvoista persoonista, jollainen hän on itsekin. Kuuoinas voisi kehittää herkkyyttään ja tilannetajuaan. Aurinkovaaka ja kuuoinas ovat toisiaan hyvin tasapainottava yhdistelmä!

Merkurius neitsyessä on omassa planeetassaan, joten sijainti on nk. ihanteellinen. Merkuriusneitsyt kiinnittää huomiota sellaisiin yksityiskohtiin, jotka jäävät muilta huomaamatta. Hän nauttii usein kirjallisuudesta ja kielistä ja tuottaa hyvää tekstiä itsekin. Hän pitää sanapeleistä ja arvoituksista ja omaa veitsenterävän, loogisen mielen. Hän osaa perustella asiansa vedenpitävästi, eikä hänen kanssaan ole tästä syystä mukava väitellä. Merkuriusneitsyen kannattaa kiinnittää huomiota siihen, ettei keskustelukumppani aina kaipaa ongelmilleen ratkaisijaa, vaan toisinaan pelkkä empaattinen kuuntelu riittää.

Venus leijonassa on romanttinen, kumppaniaan hemmotteleva ja omistushaluinen sijainti. Miehellä sijainti kertoo ihannenaisen ominaisuuksista. Venusleijona rakastaa antaa ja saada lahjoja ja dramaattisia eleitä. Hän on hyvin lämmin ja sitoutuva kumppani, kunhan hänen rakkauteensa vastataan ja se uskalletaan näyttää myös muille.

Mars vaa'assa on planeettaa hallitsevan oinaan vastamerkissä, joten sijainti ei ole ihanteellinen. Marsvaaka saattaa olla päättämätön ja konfliktinpelkoinen, mikä jarruttaa hänen aloitteellisuuttaan ja päätöksentekoaan. Hän voisi olla rohkeampi ottamaan vastuuta ja viemään asioita eteenpäin. Hänen on myös ymmärrettävä ja hyväksyttävä se, ettei kaikkia voi miellyttää eikä riitely ole vaarallista vaan jopa ilmaa puhdistavaa, mikäli erimielisyydet osataan sopia.

Vierailija
10398/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaksosena minussa on jotakin muutakin, on niitä kausia milloin tykkään olla yksin enkä jaksa ihmisiä.

Somet alkaa ärsyttää ja puhelinkin, koska en saa olla rauhassa.

Mutta voisiko laskumerkki selittää asian?

Vierailija
10399/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uskotteko että teidän persoonallisuus määräytyy sen mukaan missä kuussa vanhempanne ovat päättäneet n*ssia ilman ehkäisyä? Voi hyvä luoja

Kukaan hörhöistä ei ole uskaltanut vastata tähän kysymykseen :D

Vierailija
10400/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uskotteko että teidän persoonallisuus määräytyy sen mukaan missä kuussa vanhempanne ovat päättäneet n*ssia ilman ehkäisyä? Voi hyvä luoja

Kukaan hörhöistä ei ole uskaltanut vastata tähän kysymykseen :D

Kovin moni ei synny juuri hedelmöittymisestä laskettuna ajankohtana vaan sattumalta jonain lähiviikkojen päivänä. Esim minun piti syntyä viikkoa aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä