Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10221/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki horoskooppimerkit ovat pahimpia. Ai miksi? Koska jokainen joka uskoo ja kuvittelee, että jollakin keksityllä merkillä on jotain vaikutusta luonteeseen, tai yhtään mihinkään, on aikuinen joka uskoo satuihin. Vähän samaa porukkaa kuin uskovaiset. Taivaankappaleiden asennoiden vaikutuksesta ihmisen luonteeseen kun ei ole niin minkään näköistä näyttöä. Ja jos niiden merkkien kuvauksia vaihtaisi keskenään päittäin, niin silti kaikki niihin hurahtaneet löytäisivät juuri niitä omia piirteitään sieltä. :D

Ite pidän sellaisia ihmisiä pahimpana, jotka uskoo että kaikki pitää olla tieteellisesti todistettavissa.

Ok. :D Osaatko selittää miksi? Nakertaako tiede mahdollisesti maailmankuvaasi palasiksi? :)

Ei kaiken pidä olla tieteellisesti todistettavissa, eikä toistaiseksi olekaan. Mutta oishan se hyvä, että olisi edes jotain näyttöä. Siis edes jotain. Suurin osa tämän maailman tosiasioista on kuitenkin todistettavissa. Horoskoopit nyt sattuvat olemaan sellainen asia, joille ei ole mitään todellista perustetta. Ja siitä on kyllä näyttöä. 

Tieteellisesti todetut asiat on osana mun maailmankuvaa, eikä murentamassa sitä. Mistä tiedät, että suurin osa tämän maailman tosiasioista on todistettavissa? En muodosta koko maailmankuvaani tieteen avulla. Jos nykytiede ei pysty tukemaan jotain asiaa, en silti pidä sitä todisteena sen asian olemassaolemattomuudelle. Yleensä ihmiset, joille tiede on suunnilleen koko maailmankuva, ei halua edes kokeilumielessä antaa sijaa jollekin "tiedevastaiselle" ajatukselle tai aiheelle, jonka vuoksi ovat "pahimpia"

Vierailija
10222/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin aivan ihanan miehen vastikään, mutta sitten osoittautui, että mies onkin horoskoopissa rapu, joten eihän siitä tullut mitään.

Miksi ei tullut ja mitä merkkiä itse edustat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka uskovat horoskooppeja ovat alempaa rotua. Kaveri oli iltalehdellä töissä ja perjantaina kuka tuli viimeiseksi töihin joutui keksimään horoskoopit.

Vierailija
10224/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka uskovat horoskooppeja ovat alempaa rotua. Kaveri oli iltalehdellä töissä ja perjantaina kuka tuli viimeiseksi töihin joutui keksimään horoskoopit.

No ei kai niihin kukaan usko, oot kyllä pelle. Horoskoopit on muuta kun roskalehden päivän horoskooppi. Alakasti on roskalehdellä töissä.

Vierailija
10225/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, nehän on ylempää rotua.

Vierailija
10226/12756 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on paras minulle.

Vierailija
10227/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on pahin. Mustasukkainen kumppanina ja työkaverina myös muutama ja ovat kovin itsekeskeisiä ja itserakkaita. Nuorempana aina jostain syystä seurustelin oinaiden kanssa mutta yhteiselo ei toiminut muuta kuin sängyn puolella. Nykyisin seurustelen härän kanssa ja todella uskollinen kumppani. Välillä ärsyttää hitaus ja se, et asioita mietitään ja mitään ei tapahdu siltikään. Itse olen impulsiivinen jousimies. Ja joo olen huomannut et oinaat ja ravut ei usko horoskooppeihin.

No voihan nyt ja kiitokset päälle. Onnistun olemaan jossain hyvä sentään vaikka todellisuudessa en välitä tuntemattomien mielipiteistä. Tiesitkö että skorpioneja on paljon terveydenhoitoalalla hoitajina, lääkäreinä ja kirurgeina? Tiesitkö myös että maailman yhdellä kuuluisimmista ravuista prinsessa Dianalla oli oma astrologi? Itse tiedän paljon rapuja ja oinaita jotka ovat kiinnostuneita horoskoopeista ja astrologiasta. -Skorpioni ;D

No olipas edellisellä aika itsekeskeinen ja paatoksellinen palopuhe :D

Minäkin olen skorpioni ja vaikka olenkin määrätietoinen ja jämpti, olen silti hyvin oikeudenmukainen, ja nimenomaan työkaverina.

Meillä oli töissä sellainen homma, mikä piti tehdä pareittain. Hommaan kuului sekä helppo että vaikea osuus. Parit vaihtuivat säännöllisesti.

Kun sitten jaoimme töitä, otti työkaveri aina heti sen helpon homman, ja niin nopeasti, ettei enää  päässyt siihen väliin mitenkään, jos vähänkään hidasteli. Ehdin kuitenkin lopulta saada suuni auki ja sanoin, että tehdäänpäs nyt niin, että molemmille tulee saman verran molempia. Tämä toistui useamman työparin kanssa, siis että sai koko ajan tolkuttaa, että et sinä voi aina tehdä vain sitä helpompaa...

No loppujen lopuksi minut leimattiin ns. "hankalaksi tyypiksi", vaikka tein enemmän sitä ikävämpää työtä. Eli hiljainen turpaan ottaja on tietenkin kauhean kiva töissä. 

Vierailija
10228/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on pahin. Mustasukkainen kumppanina ja työkaverina myös muutama ja ovat kovin itsekeskeisiä ja itserakkaita. Nuorempana aina jostain syystä seurustelin oinaiden kanssa mutta yhteiselo ei toiminut muuta kuin sängyn puolella. Nykyisin seurustelen härän kanssa ja todella uskollinen kumppani. Välillä ärsyttää hitaus ja se, et asioita mietitään ja mitään ei tapahdu siltikään. Itse olen impulsiivinen jousimies. Ja joo olen huomannut et oinaat ja ravut ei usko horoskooppeihin.

No voihan nyt ja kiitokset päälle. Onnistun olemaan jossain hyvä sentään vaikka todellisuudessa en välitä tuntemattomien mielipiteistä. Tiesitkö että skorpioneja on paljon terveydenhoitoalalla hoitajina, lääkäreinä ja kirurgeina? Tiesitkö myös että maailman yhdellä kuuluisimmista ravuista prinsessa Dianalla oli oma astrologi? Itse tiedän paljon rapuja ja oinaita jotka ovat kiinnostuneita horoskoopeista ja astrologiasta. -Skorpioni ;D

No olipas edellisellä aika itsekeskeinen ja paatoksellinen palopuhe :D

Minäkin olen skorpioni ja vaikka olenkin määrätietoinen ja jämpti, olen silti hyvin oikeudenmukainen, ja nimenomaan työkaverina.

Meillä oli töissä sellainen homma, mikä piti tehdä pareittain. Hommaan kuului sekä helppo että vaikea osuus. Parit vaihtuivat säännöllisesti.

Kun sitten jaoimme töitä, otti työkaveri aina heti sen helpon homman, ja niin nopeasti, ettei enää  päässyt siihen väliin mitenkään, jos vähänkään hidasteli. Ehdin kuitenkin lopulta saada suuni auki ja sanoin, että tehdäänpäs nyt niin, että molemmille tulee saman verran molempia. Tämä toistui useamman työparin kanssa, siis että sai koko ajan tolkuttaa, että et sinä voi aina tehdä vain sitä helpompaa...

No loppujen lopuksi minut leimattiin ns. "hankalaksi tyypiksi", vaikka tein enemmän sitä ikävämpää työtä. Eli hiljainen turpaan ottaja on tietenkin kauhean kiva töissä. 

Älä yritä juksuttaa. Eivät skorpionit pysty mihinkään hyvään ja epäitsekkääseen toimintaan.

Jokin kavala skorpionimetku sinulla on kuitenkin ollut mielessäsi.

Kenet halusit tuhota tai nöyryyttää? Mitä ajattelit itse hyötyväsi tästä läpinäkyvästä teatteristasi? Lisää rahaa ja valtaa? Esimiesaseman päästäksesi olemaan täysiverinen skorpionimulkku?

Skorpionien toiminnassa ei ole koskaan mitään hyvää ja kaunista vaan kaikkeen on kätkettynä pahuus ja juonittelu sekä itsekkäät pyyteet.

- skorpionihullu-

Vierailija
10229/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.

Aurinko Vaa'oissa on jotain mikä ei nappaa ei sitten millään mutta Nousu Vaa'at ovat parempi versio merkistä.

.

Samaa mieltä. Olen oinas joten vaaka on vastamerkkini mutta en ole koskaan pitänyt vaaoista eivätkä vaa'at minusta. Oinas on paras merkki, koska olemme aloitteellisia, jaloja, muodikkaita ja aina kauniita.

Olipa typerä perustelu. Oinaan merkkiin liitetään toki aloitteellisuus, mutta jaloja he eivät kyllä ole. Ja ovatko muodikkuus ja kauneus sitten niitä parhaita ominaisuuksia, mitä ihmisellä voi ylipäätään olla? Joo-o.

Vierailija
10230/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.

Aurinko Vaa'oissa on jotain mikä ei nappaa ei sitten millään mutta Nousu Vaa'at ovat parempi versio merkistä.

.

Samaa mieltä. Olen oinas joten vaaka on vastamerkkini mutta en ole koskaan pitänyt vaaoista eivätkä vaa'at minusta. Oinas on paras merkki, koska olemme aloitteellisia, jaloja, muodikkaita ja aina kauniita.

Olipa typerä perustelu. Oinaan merkkiin liitetään toki aloitteellisuus, mutta jaloja he eivät kyllä ole. Ja ovatko muodikkuus ja kauneus sitten niitä parhaita ominaisuuksia, mitä ihmisellä voi ylipäätään olla? Joo-o.

Ehkä se jalous ei näy kaikille tai tule joka tilanteessa esiin. Kauneus voi olla muutakin kuin vain visuaalista.

Vierailija
10231/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut on ihme ailahtelijoita, parisuhteessa kamalia. Kalat on kaikkitietäviä, ei kukaan jaksa. Härät liian itsepäisiä. Muut merkit ok.

Vierailija
10232/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että astrologia ja iltalehtien horoskoopit ovat kaksi eri asiaa. Entisajan astrologeissa yhdistyivät astronomi ja matemaatikko. Hömppälehdet keksivät aurinkomerkkien olemassaolon ja juuri näitä aurinkomerkkejä sanotaan horoskooppimerkeiksi. Astrologia on paljon laajempi juttu kuin joku aurinkomerkki. Astrologiaan voi myös ottaa rennomman asenteen ja suhtautua siihen mukavana pseudotieteenä.

Vierailija
10233/12756 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vaakanaisia ovat aina etsimässä tasapainoa ja menojalka vipattaa. Ex-tyttöystävä oli vaaka, kaunis mutta tasapainoton vaaka. Vaaka sopii jollekin muulle mutta ei minulle tunteelliselle olennolle. Elämäni rakkaus on kalat nainen. Ystävälläni härkämiehellä on myöskin kalat vaimo. Itse olen rapumies.

Vierailija
10234/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että astrologia ja iltalehtien horoskoopit ovat kaksi eri asiaa. Entisajan astrologeissa yhdistyivät astronomi ja matemaatikko. Hömppälehdet keksivät aurinkomerkkien olemassaolon ja juuri näitä aurinkomerkkejä sanotaan horoskooppimerkeiksi. Astrologia on paljon laajempi juttu kuin joku aurinkomerkki. Astrologiaan voi myös ottaa rennomman asenteen ja suhtautua siihen mukavana pseudotieteenä.

Näin sivusta pitää kysyä, että miten määritellään mikä on mukavaa (harmitonta?) pseudotiedettä, ja mikä on oikeasti vaarallista (kusetusta?) pseudotiedettä? Minne se raja vedetään? 

Vierailija
10235/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrä kuvaa hyvin vauvapalstan älyn tasoa. 

Vierailija
10236/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astrologialla ei ole mitään tekemistä tieteiden kanssa, joten sitä ei voi kutsua edes pseudotieteeksi. Kyseessä on yksinkertaisten ihmisten huijaamista.

Vierailija
10237/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin horoskooppimerkki?

Ihan oikeastiko kyselette ihmisten horoskooppimerkkejä? :D :D  Joltain varhaisteiniltä tuon vielä jotenkuten tajuan, oletteko sellaisia?  Mutta että aikuiset?

Itse en tiedä kuin sisarusteni ja ystävieni sillä tiedän milloin he ovat suntyneet. Ei kuitenkaan tulisi pieneen mieleenkään alkaa tehdä sen perusteella mitään johtopäätöksiä ja anlyyseja. Ei hyvän tähden sentään. 

Mitä muuta hölynpölyä ja humpuukia harrastatte? Ja uskotte.

Vierailija
10238/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrä kuvaa hyvin vauvapalstan älyn tasoa. 

Sä otat tän liian vakavasti. Ei täällä ole tarkoitus pohtia älyllisesti tätä. Perusta oma ketju sille. Ja nyt heippa sulle!

Vierailija
10239/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. "Hölynpölyä ja humpuukia". Kuka käyttää tällaisia sanoja 2022 😂

Vierailija
10240/12756 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astrologialla ei ole mitään tekemistä tieteiden kanssa, joten sitä ei voi kutsua edes pseudotieteeksi. Kyseessä on yksinkertaisten ihmisten huijaamista.

Ilman astrologiaa ei olisi edes astronomiaa, juntti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi