Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10161/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.

Ja paskat. Vaakat on koulukiusaajia ja jumalattoman ilkeitä kusipäitä. Paskin merkki ikinä. Kaverini abortoi vaaka lapsen.

Olet toki trolli, mutta koulukiusaajalta ja ilkeältä kusipäältä kuulostat lähinnä itse.

Vaaka siellä tyypilliseen epätasapainoiseen tapaansa syyttelee muita. Niin tyypillistä vaakamaista käytöstä että totuutta ei hyväksytä mutta pinnallista flirttiä ja muiden kiusaamista kaikki vaa'at tekevät mielellään. Yksikään vaaka ei ole ollut minua kohtaan mukava vaan valehteleva kiusaaja, niin työpaikalla kuin koulussa.

Aika vahva väite ettei yksikään vaaka ole ollut mukava sinua kohtaan. Kysytkö jokaisen vastaantulijan horoskooppimerkin vai mistä tiedät?

Vierailija
10162/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jousimies enkä uskoa horoskooppeihin. Paljon jousimiehen piirteitä tosin löytyy ja jotkut jotka horoskooppeja seuraavat niin usein jopa arvaavat minun olevan lämmin jousimies. Ehkä niissä jotain perää on jollakin tasolla.

Äänestyksessä harmikseni huomasin, että jouskarit ovat saaneet yllättävän vähän ääniä ja harva täällä puhui heistä, kun joitain sivuja katselin.

Jousimiehet ovat filosofisia ja heidän kanssaan on mukava keskustella ulkomaan matkoista, kun niin usein kaipaavat ulkomaille. Jousimiehet usein tekevät matkatyötä ja muutenkin matkustelevat paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10163/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri kirjastossa kirjaa kuu-merkeistä. Kylläpä olikin osuvia kuvauksia esim. itsestäni ja parista miehestä joiden kanssa synkannut. Kaikilla kolmella aurinko ja kuumerkki tasapainossa keskenään (Kaksoset-kuuVaaka, Oinas-kuuJousimies, Härkä-kuuRapu), joka kirjan mukaan kertoo ulkoisen ja sisäisen minän samankaltaisuudesta. Ehkä siksi synkannutkin, minä kun arvostan aitoutta ja avoimuutta.

KuuJousimiehen kanssa jaamme tarpeen vapauteen, ymmärrämme toisiamme, palailemme toistemme elämiin toistuvasti, välillä olemme erossa pitkiäkin aikoja.

KuuRavun kanssa homma kaatui siihen, että olen etäisempi, en niin "iholla" kuin KuuRapu haluaisi.

Vierailija
10164/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin ketju mennyt pilalle, alkaispa koulut äkkiä niin teillä ois muuta tekemistä

Miten?

Vierailija
10165/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

En horoskooppeihin usko, mutta hyvin osuu ja uppoaa kaksosiin. Itsekin valitettavasti olen kaikissa menneissä suhteissa pettänyt, kaksosnainen olen.

Sopii muutenkin nuo yleiset kaksosten "kyllästyy helposti, levoton sielu, nokkela, tuuliviiri, utelias, kaksinaamainen, hyvä puhumaan".

Kaksosnainen täällä. Ihastun asioihin jotka toimii ja toimii maailman tappiin enkä kyllästy niihin ollenkaan. Päinvastoin muuten niin vilkkaassa elämässäni on todella ihanaa kun joihinkin asioihin voi luottaa. En mainosta teknologia brändejä mutta esim mun läppäri on 8v vanha ja toimii edelleen kuin junan vessa. Edellinen toimi yhtä pitkään ja oli samaa brändiä. Seuraava tulee taas olemaan saman brändin läppäri. Miehenkin löysin jonka kanssa synkkää kuin ja homma toimii. En ole kyllästynyt enkä halua vaihtaa. Nyt yhdessä jo 20v enkä koskaan pettänyt, enkä edes sitä ajatellut. Mutta olen kaksosnainen. Kuulemma kaksosmiehet ovat enemmän tämän pettämisen perään. Itse en tule ollenkaan toimeen kaksosmiesten kanssa, jollain tavalla navat hylkii toisiamme. Kakkoselle sopii hyvin vaaka, jousimies tai vesimies pariksi.

Vierailija
10166/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko härkä mies ja kalat nainen yhteen?

Vierailija
10167/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan Venus-Kaksosta joka olisi pysyvässä parisuhteessa?

Itse tiedän pari joilla kummallakin vaihtuneet puolisot useaan kertaan. Toinen on Kauris, toinen Härkä.[/quote

Minulla venus kaksosissa ja olen pysyvässä pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
10168/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leijona neitsyessä. Toimiva yhdistelmä. Vaimo ainakin tykkää.

Vierailija
10169/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat härkä-naiset. Täysiä piruja, jotka omasta mielestään ovat aina oikeassa vaikka eivät tietäisi mistään mitään. Täysin joustamattomia, eivät usko edes oman alansa auktoriteetteja. Olen sattunut olemaan tekemisissä useamman härkä-naisen kanssa ja kaikki ne ovat olleet itsepäisiä - jopa niin, että olen ajatellut tyypin olevan luultavasti narsisti.

Sen sijaan rapu- ja skorpioninaiset ovat olleet kivoja. Miehistä pahimpia ehkä ovat olleet vaa'at ja kauriit.

Vierailija
10170/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat härkä-naiset. Täysiä piruja, jotka omasta mielestään ovat aina oikeassa vaikka eivät tietäisi mistään mitään. Täysin joustamattomia, eivät usko edes oman alansa auktoriteetteja. Olen sattunut olemaan tekemisissä useamman härkä-naisen kanssa ja kaikki ne ovat olleet itsepäisiä - jopa niin, että olen ajatellut tyypin olevan luultavasti narsisti.

Sen sijaan rapu- ja skorpioninaiset ovat olleet kivoja. Miehistä pahimpia ehkä ovat olleet vaa'at ja kauriit.

Sattumaa. Minun tuntemani härkänaiset ovat olleet hauskoja ja huumorintajuisia. Hauskaa seuraa ja reippaita ihmisiä. Itse olen kalat.

Vierailija
10171/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa. Minun tuntemani härkänaiset ovat olleet hauskoja ja huumorintajuisia. Hauskaa seuraa ja reippaita ihmisiä. Itse olen kalat.

Hauskuus ja huumorintaju ei sulje ylemmän kokemusta pois. Voitte kumpikin olla oikeassa. Ja se oma merkki vaikuttaa kans mitkä puolet toisesta korostuu

Vierailija
10172/12756 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jousimies enkä uskoa horoskooppeihin. Paljon jousimiehen piirteitä tosin löytyy ja jotkut jotka horoskooppeja seuraavat niin usein jopa arvaavat minun olevan lämmin jousimies. Ehkä niissä jotain perää on jollakin tasolla.

Äänestyksessä harmikseni huomasin, että jouskarit ovat saaneet yllättävän vähän ääniä ja harva täällä puhui heistä, kun joitain sivuja katselin.

Minulla on jouskareista lähinnä hyviä kokemuksia. Oma ihana miehenikin on ja hän on älyllinen tekijätyyppi, joka janoaa jatkuvasti uusia kokemuksia. On samalla kuitenkin luonteeltaan myös turvallisen vakaa, kärsivällinen ja luotettava. Meillä ei ole koskaan tylsää enkä vaihtaisi häntä koskaan kehenkään toiseen <3

Vierailija
10173/12756 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vesimiehet ovat kylmiä ja etäisiä?

Vierailija
10174/12756 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Oinas ja parhaat ystäväni ovat Kalat, Rapu ja Skorpioni.

Vierailija
10175/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on herkkiä, mutta suuttuvat herkästi ihan mitättömästä asioista. Ei pysty keskustelemaan, kun aina on oikeassa. Huono itsetunto ilmeisesti. Kotona täysin eri maailmasta. Kotona jatkuvasti äksyilee, mutta muuttuu todella ihanaksi, kun mennään jonnekin kylään tai meille tulee joku. Tuntuu, niin pahalta, kun ei arvosta toisen työtä ja ihmiset sanoo, että sinulla on sitten hyvä ja ihana mies. Tunnen myös skorpionin, joka on ilkeä , vaihtaa miestä ja on ilkeä ihminen. Kamala suorastaan. Neitsyt on pikkutarkka, mutta ihan mukava. Rapu on koti- ihminen, mutta ei pettäjätyyppi. Lapsirakas ihminen.

Itse olen jousimies. Kyllähän noi kaikki asiat on lähtöisin sieltä lapsuudesta ja luonteesta.

Vierailija
10176/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tapaamani oinaat ovat olleet rasittavia ja kovaäänisiä jyriä, joiden kanssa asiallinen keskustelu on vähintäänkin haastavaa. Kuitenkin eräs oinaan merkin viimeisinä tunteina syntynyt ystäväni, jolla on kuu kaloissa, on täyttä kultaa: Hauska, dynaaminen ja syvällinen.

Mieheni on kaksonen ja toisinaan todella vaikea ja ailahteleva persoona. Meidän kommunikointimme on kuitenkin vaivatonta ja luotamme toisiimme. Rakastan hänen nokkeluuttaan, terävää huumoriaan, yleissivistystään ja monialaista luovuuttaan. Hänen tapansa ajatella erottuu useimmista tapaamistani ihmisistä, ja hän on hauska ja kekseliäs isä lapsellemme.

Yleensä sanotaan, etteivät leijonat ja skorpionit tule keskenään toimeen, mutta itse olen pitänyt useimmista tapaamistani skorpioneista. Vaikka he saattavatkin vaikuttaa hiljaisilta ja jopa ujoilta, he eivät ole ihmisinä mitään kynnysmattoja. Pidän heidän intohimostaan, työmoraalistaan, luotettavuudestaan ja jämäkkyydestään.

Kauriiden kanssa kemiani kohtaavat myös usein. Heillä on samanlainen musta huumorintaju kuin minulla, ja ihailen heidän kunnianhimoaan, korkeaa moraaliaan ja mielenlujuuttaan. He eivät ole niin synkkiä kuin ensinäkemältä voisi kuvitella, vaan ainakin minun tuntemani osaavat myös juhlia ja nauttia elämästä.

Itse olen aurinkoleijona, jolla on neitsyen dominoiva kartta. Tunnistan itsessäni leijonamaisia piirteitä, mutta en ole omasta tai tuntemieni ihmisten mielestä kovinkaan huomionhakuinen. Yritän päin vastoin olla tekemättä itsestäni sen suurempaa numeroa ja siinä missä viihdyn ihmisten seurassa, minun täytyy myös saada palautua rauhassa sosialisoinnista. Työni on luovaa ja yksinäistä, mikä sopii mielestäni minulle hyvin.

Ensivaikutelmani on kuulemma viileähkön analyyttinen (johtuu varmaankin nousuneitsyestä), mutta mitä lähemmin minut tuntee, sitä leijonamaisempi kuulemma olen. Minulla on hyvä itsetunto ja pidän itsestäni, mutta uskon tämän piirteen auttavan minua arvostamaan myös muita. En tunne tarvetta olla ilkeä kenellekään, sillä en ole kateellinen muille. Läheisiäni ja itseäni puolustan kyllä tarvittaessa rajustikin.

Vierailija
10177/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. 🙃

T: hermot menettävä kaksos nainen.

Vierailija
10178/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen minä olen? Aurinko oinaassa kuuskorpioni, nouseva leijona ja kiinalaisessa horoskoopissa sika:D

Vierailija
10179/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. 🙃

T: hermot menettävä kaksos nainen.

Keino suojautua, vesimiehet on yleensä herkkiä. Ovat usein sellaisia etäisen ystävällisiä, mutta kylmiä me emme sisimmältämme ole.

Vierailija
10180/12756 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen minä olen? Aurinko oinaassa kuuskorpioni, nouseva leijona ja kiinalaisessa horoskoopissa sika:D

Huh huh, oinas, leijona ja skorpioni :DD Noiden sijaintien perusteella tykkäät ainakin olla esillä, olet kammottava vihaisena ja todella huono häviäjä ;D

Sika kiinalaisessa horoskoopissa voi ehkä vähän tasoittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi