Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän kutsuminen häihin

Vierailija
17.12.2018 |

Hyväksyisitkö jos kumppanisi haluaisi kutsua exänsä (nykyään kaveri) teidän häihin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se minun asiani ole olla hyväksymättä? Ei hänkään ilman pätevää syytä rupeaisi karsimaan nimiä minun listaltani. Jos mies olisi exänsä kanssa väleissä ja tämä täysipäinen tyyppi, niin tervetuloa vaan.

Vierailija
2/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, oliko tämä vitsi? No ei todellakaan kutsu. Tai no, jos kutsuu, niin sitten saa olla morsian ilman miestä. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys, mutta ajattelisin niin, että se on meidän rakkautemme juhla, enkä haluaisi "loukata" eksää kutsulla, suolaa haavoihin jne. Onhan eksäkin ollut tärkeä ihminen puolison elämässä joskus, mutta itselleni tulisi vain epämukava olo henkilöstä, jota en edes tunne kovin hyvin, ja samalla murehtisin sitä, alanko miettiä puolison ja eksänsä yhteistä menneisyyttä oman hääjuhlani sijaan.

Vierailija
4/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat kavereita ja tekemisissä, niin olisin varmaan itsekin naisen tavannut. Enkä koe, että exää kohtaan kannattaisi olla sen mustasukkaisempi kuin ketään muutakaan.

Vierailija
5/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisivat kavereita ja tekemisissä, niin olisin varmaan itsekin naisen tavannut. Enkä koe, että exää kohtaan kannattaisi olla sen mustasukkaisempi kuin ketään muutakaan.

Onhan se näinkin, mutta silti.

Vierailija
6/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä oli jopa kaksi sulhasen eksää paikalla. Toista harmitti, kun (ilmeisesti morsiamen puolen) sukulaiset kyseli häneltä ”oletko sinä se entinen tyttöystävä vai?!” :D En ymmärrä miksi noi oli kutsuttu, eivät kuitenkaan ole enää erityisemmin tekemisissä. Enkä ymmärrä miksi naiset tulivat paikalle.

Vierailija
7/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki kenen kanssa on joskus tullut pantua pitää kutsua häihin. Tämä on tätä nykyaikaa! Ihanaa!

Vierailija
8/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exästä pitäisi olla mustasukkainen, kun puolisohan on jo kerran sen kanssa todennut, ettei tod. halua jatkaa yhteiseloa. Ennemmin kannattais jännittää niitä, joita puoliso ei ole vielä päässyt kokeilemaan. Jos siis mustasukkainen aikoo olla, parashan olisi tietysti vaan koittaa luottaa siihen omaan kumppaniin.

Vierailija
9/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän Harry ja Meghankin teki! Ja siitä saatiin ainaski kiva meemi aikaiseksi

https://www.joe.ie/life-style/chelsy-expression-626516

Vierailija
10/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saa kutsua niin monta vanhaa panoansa paikalle kun huvittaa jos kerran siihen kova hinku. Ihmettelen lähinnä sitä että miksi yksikään niistä olisi pätkääkään kiinnostunut katsomaan exänsä uusia typeriä häitä? Mikä motiivi olisi osallistua? Itse kuolisin nauruun jos saisin exiltä kutsuja heidän uusiin häihinsä.

Vierailija
11/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin tilanteesta. Puolisosta ja siitä exästä yms.

Teoriassa voisin hyvinkin hyväksyä, mutta tässä nimenomaisessa tilanteessa nykyiseni kanssa en. Vaikka tunnenkin tuon exän joten kuten eikä mulla ole mitään häntä vastaan ihmisenä. Siihen on kuitenkin painavat syyt. En silti usko, että kumppanikaan häntä haluaisi edes kutsua.

Itse en kutsuisi exää, ellei oltaisi tosi tiiviisti tekemisissä. Jos exä kutsuisi minut, niin saattaisin mennä, jos se olisi ok hänen puolisolleenkin. En ole varma. Tai ehkä menisin, jos mikään ei varmasti enää kaivelisi. Mutta en ehkä lähtisi kiduttamaan itseäni, jos tunteita vielä olisi. Paitsi jos olisimme hyviä ystäviä ja tiiviisti tekemisissä, niin varmaan sitten vaikka hammasta purren.

Vierailija
12/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa mutta ok.

Vierailija
13/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaverit on eri juttu kuin panokaverit.

Puolin ja toisin.

Vierailija
14/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyllä kysymykseen että tulisi kummankaan exiä häihin, oli välit millaiset tahansa. Jos olisin itse se exä niin en kyllä edes lähtisi, olisi se ihan kummallista minullekin.

Vierailija
15/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hullua olla kutsumatta mieheni lasten äiti ja tämän uusi kumppani. Hyviä tyyppejä.

Vierailija
16/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut kutsuttaisiin exän häihin, en kyllä voisi mennä. En ole saanut kuopattua tunteitani täysin häntä kohtaan.

Jos taas olisin 100% unohtanut hänet ja päinvastoin, se voisi onnistua.

Vierailija
17/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hullua olla kutsumatta mieheni lasten äiti ja tämän uusi kumppani. Hyviä tyyppejä.

Sama meillä. Exät ovat syystä exiä, eli jos kaikki on mennyt oikein, ei vanha suola janota. Lisäksi exyys ei tee ihmisestä automaattisesti huonoa/pahaa.

Vierailija
18/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti hyväksyisin, koska eiköhän ex olisi tuossa vaiheessa jo meidän molempien ystävä tai ainakin tuttava. Se on sitten eri asia kuinka tuo olisi mahdollista, kun en ensinnäkään halua naimisiin ja toiseksi, jos jostain syystä päätämmekin joskus mennä naimisiin, niin haluan maistraattihäät kahdestaan.

Vierailija
19/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat saa kutsua niin monta vanhaa panoansa paikalle kun huvittaa jos kerran siihen kova hinku. Ihmettelen lähinnä sitä että miksi yksikään niistä olisi pätkääkään kiinnostunut katsomaan exänsä uusia typeriä häitä? Mikä motiivi olisi osallistua? Itse kuolisin nauruun jos saisin exiltä kutsuja heidän uusiin häihinsä.

"Exä":llä yleensä tarkoitetaan jotain muuta kuin pelkkää vanhaa panoa ja jos joku entisen seurustelukumppanin haluaisi häihinsä kutsua, niin se varmaan tapahtuisi sen takia, että ovat nykyään ystäviä. Tällöin on todennäköistä, että myös nykyinen kumppani tuntee exän ja on jopa myös tämän ystävä. Suhteessa on mielestäni jotain vialla, jos toinen kaveeraa exänsä kanssa ja haluaa välttämättä kutsua tämän häihin, vaikka se ei nykyiselle kumppanille sovi.

Vierailija
20/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis kirjoitti:

Minulle kaverit on eri juttu kuin panokaverit.

Puolin ja toisin.

Eli etkö voisi kuvitella olevasi kaveri exäsi kanssa tai että kumppanisi olisi kaveri jonkun omansa kanssa? Miksi sen, että jonkun ihmisen kanssa on joskus harrastanut seksiä, pitäisi määritellä välit lopun ikää tai tehdä yhteydenpidosta häneen jotenkin arveluttavaa?