Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet eivät osaa helliä naisiaan?

Vierailija
17.12.2018 |

Olen tyytyväinen kun minua kuunnellaan, kannustetaan ja kehutaan, tehdään pieniä arkisia palveluksia ja annetaan pieniä "lahjoja", vaikka levy suklaata kun kuukautiset iskevät. Lisäksi perus käytöstavat (kohtelias puhe, hygienia, ei röyhtäilyä tms.). Ei ole kovin monimutkaista ja tuo mukavaa arjen romantiikkaa.

Seksi ei ole hellimistä, se on kokonaan eri asia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää saa alapeukkuja?

Olen itsekin ollut suhteessa, jossa elin jatkuvassa hellyysvajeessa. Ei sopinut mulle.

Vierailija
22/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole koskaan hellinyt heitä. Tuollainen ei tule luonnostaan.

Meillä hemmottelu alkoi vasta kun miehellä oli lyhyt työpaikkaromanssi. Ei ole tarvinnut kahvia keittää sen jälkeen, kun tämä seikkailu tuli ilmi. Kupillinen tulee suoraan sänkyyn aamuisin. Kannustusta ja kehuja tulee, jalkahierontaa, suklaata, kotityöt hoituu itsestään.

En tiedä kumpi opetti paremmin; tuo toinen nainen, vai se ottamani pikaero ennen sovintoamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole koskaan hellinyt heitä. Tuollainen ei tule luonnostaan.

Meillä hemmottelu alkoi vasta kun miehellä oli lyhyt työpaikkaromanssi. Ei ole tarvinnut kahvia keittää sen jälkeen, kun tämä seikkailu tuli ilmi. Kupillinen tulee suoraan sänkyyn aamuisin. Kannustusta ja kehuja tulee, jalkahierontaa, suklaata, kotityöt hoituu itsestään.

En tiedä kumpi opetti paremmin; tuo toinen nainen, vai se ottamani pikaero ennen sovintoamme.

Vai onko mies oppinut pettämään jäämättä kiinni.

Vierailija
24/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamies kirjoitti:

Miksi naiset eivät yleensä osaa helliä miehiään?

Tuo kaupasta kaljaa pyytämättä, ota munaa suuhun pyytämättä, paina tissejä naamalle, osta lenkkimakkaraa jääkaappiin, vaihda kardashianeita urheiluun televisiosta, ole laittanut ruokaa valmiiksi töistä tulijalle, meikannut ja pistänyt parempaa päälle.

Ei niin ei, vittuillaan pieruverkkareissa sohvan nurkasta.

Tekisin oikeasti mielelläni tätä kaikkea. Tuo televisio-juttu ei onnistu kun kumpikaan ei katso kardashianeita eikö urheilua.

Ukkoo kiinnostaa silti eniten tuijottaa omaa luuria niin tunnen itseni aika hölmöksi ja turhaksi. Oon oppinut että turhaa moinen on.

Vierailija
25/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjo kirjoitti:

Helliä on eri asia.

Ap tarkoittaa hemmotella.

Totta, tarkoitan "helliä" sanalla hemmottelua. Toki se sisältää myös fyysisen halailun ja silittelyn.

-Ap

Vierailija
26/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää saa alapeukkuja?

Olen itsekin ollut suhteessa, jossa elin jatkuvassa hellyysvajeessa. Ei sopinut mulle.

Täällä niin usein esitetään keskusteluja syyttävään ja provosoivaan sävyyn, että varmaan osa suodattaa kaiken haukkumiseksi tms. Kysymys on kuitenkin tärkeä.

-Ap

Vierailija
27/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono otsikko. Ihme kun ei tunne sanojen merkityksiä.

Vierailija
28/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: Koska naiset valitsevat kyseiset miehet silti

Vierailija
29/29 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama miten paljon miestäsi helliy huomioit ja hemmottelet.ei se tee muuta kuin odottaa entistä enemmän samaa kohtelua itselleen mutta vastapalveluksia ei tule..kyllä itsellä välillä on sellainen jalkavaimo olo..ja vaikka hoidat kodin,lapset ja niiden harrastukset omat työt ja illalla hierot miehen kipeitä hartioita rankan päivän päälle ja seksiä on illalla niin yleensä saan kommenttia jostain asiasta mikä on jäänyt vahingossa hoitamatta tämän kaiken ohessa..eli olenpa paska vaimo siis..