Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko joulusiivousrutiineihisi suihkun lattiakaivon puhdistus?

Vierailija
17.12.2018 |

Miten on.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu siivourutiinehin noin kerran kuussa. Jouluksi siivotaan normaalisti, jos on aika puhdistaa se, sitten tapahtuu.

Vierailija
2/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole joulusiivousrutiineja. Meillä on aina perussiistiä, enkä ymmärrä miksi sitä lattiakaivoa tarvitsee juuri jouluna tonkia. Se puhdistetaan silloin kun on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se kuuluu miehen rutiineihin koska asuu kolmen pitkähiuksisen naisen kanssa samassa taloudessa.

Vierailija
4/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko antaa jotain hyviä vinkkejä suihkun lattiakaivon puhdistamiseen? Hirvittää pelkkä ajatuskin. 

Vierailija
5/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vkl siivoan ilmasto ja viemäriputket 6 metriin asti. Pidemmälle ei riitä harja. Jouluna tietty vähän perusteellisempi siivous.

Vierailija
6/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Mies ne puhdistaa aikaajoin kun tarvii. Itse en siihen kykene. Oksu lentää samantien.

Vierailija
7/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Puhdistin sen vasta alle kaksi viikkoa sitten. Seuraavan kerran joskus tammikuussa.

Vierailija
8/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se kuuluu miehen rutiineihin koska asuu kolmen pitkähiuksisen naisen kanssa samassa taloudessa.

Oho, erikoinen asumisjärjestely teillä. Missä sinä sitten asut?

Vierailija
9/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja puhdistaa peukalollaan. Jaiks! 

Vierailija
10/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on ihan tavalliseen siivoukseen kuuluva rutiini, noin 1-2 kk:n välein.

Vierailija
11/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suihkun lattiakaivon puhdistus on joulusiivousrutiineitten ykkösprioriteetti. 

Vierailija
12/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup. Mies ne puhdistaa aikaajoin kun tarvii. Itse en siihen kykene. Oksu lentää samantien.

Jopas olet saamaton. 

Jos on noin herkkis, kannattas putsaa ne vaikka kerran viikossa. ovat sitten koko ajan siistihköt eikä lennä oksut herkkiksilläkään kun ei oota että sinne kertyy iso mätänevä hiusläjä.

Vierailija
13/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko antaa jotain hyviä vinkkejä suihkun lattiakaivon puhdistamiseen? Hirvittää pelkkä ajatuskin. 

Ootko kauankin ollut puhdistamatta sitä?

Muutin vasta ja puhdistin edellisen asukkaan jäljiltä lattiakaivon. Kun irrotin ritilän, mukana nousi sellainen 30cm pitkä harmahtava peruukin näköinen karvakasa, yöks.

Eli mun vinkki on puhdistaa se säännöllisesti.

Vierailija
14/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä nuo tulee putsattua kerran viikkoon ja sama rutiini siirtynyt kotiin. Eli aina viikkosiivouksen yhteydessä putsaus, ei pääse kertymäänkään mitään isompaa yllätystä.

Siivooja

Vierailija
15/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vkl siivoan ilmasto ja viemäriputket 6 metriin asti. Pidemmälle ei riitä harja. Jouluna tietty vähän perusteellisempi siivous.

Me vaihdetaan putket joka joulu. Ihanaa kun on uudet raikkaat putket jouluna 😍.

Vierailija
16/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tänä jouluna kun olen pyörätuolissa.. Ellei veljeni halua auttaa siskoparkaansa joulusiivouksessa! 😂 Ehkä puhdistan sen itse kun tuoli on palautettu ja pääsee taas kunnolla liikkumaan..

Vierailija
17/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa viikkosiivouksen yhteydessä pesen lattiakaivot pesuhuoneesta ja saunasta. Eikä okseta yhtään, kun sinne ei ehdi kertyä paljon mitään. Domestoksella pesen. Minuutti menee.

Vierailija
18/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kauankin ollut puhdistamatta sitä?

Muutin vasta ja puhdistin edellisen asukkaan jäljiltä lattiakaivon. Kun irrotin ritilän, mukana nousi sellainen 30cm pitkä harmahtava peruukin näköinen karvakasa, yöks.

Eli mun vinkki on puhdistaa se säännöllisesti.

Joo, näky oli niin kammottava, että palasin vielä yöllä kohteeseen ja suoritin desinfioinnin. Vieläkin kauhulla muistelen. :) 

Vierailija
19/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vaihdetaan putket joka joulu. Ihanaa kun on uudet raikkaat putket jouluna 😍.[/quote

Onko kauden muotiväri kulta vai punainen? Sitä vielä arvon täällä. Muuten jo siivottu, kattopellit vaihdettu ja rännit kans.

Vierailija
20/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä minulla ole joulusiivousrutiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän