Mitä geenejä pelkäät lapsesi saavan?
Tai et ainakaan toivo hänen niitä saavan? Joko sinulta itseltäsi tai puolisoltasi.
Kommentit (13)
Mun suvun migreenin. Tai sitten sekä mun suvun runsasluomisuuden että miehen suvun pisamat, siinä olisi pigmenttihäiriötä yhdelle ihmiselle...
Pelkään että lapset perii isän alkoholismi ja sisään kasvavat varpaankynnet.
Toivon ettei lapseni koskaan kärsisi aknesta tai huonosta ihosta. Syö muuten itsetuntoa aika lailla.
Suvussa skitsofrenia, sydäntaudit, paniikkihäiriöt, syöpää, alkoholismia, kaljuja, läskejä... joten pelkään montakin perimää.
No kyllähän ne suomalaiset geenit ovat hirveimpiä mitä olla voi, joten ulkisistutuksilla ja vuokrakohduilla mennään. Ei sitten lapsista tule niin hirveitä mitä me vanhemmat ollaan.
Kardiomyopatia, migreeni, ADHD. Suvussa on myös paljon syöpään kuolleita joten sekin pelottaa.
En varsinaisesti pelännyt mitään yksittäistä, mutta jännitti lapsen kätisyys. Isä kun on vasuri ja minä (äiti) vasurilla kirjoittava molempikätinen. Lapsesta kuitenkin tuli oikeakätinen.
Jos lapsesta tulee nainen, voi kaikenlaista oireilua ilmetä. Ylitunteilua, järjettömyyttä, vastuuttomuutta, harhoja omasta kaikkivoipaisuudesta, kyvyttömyyttä kontrolloida impulsseja, väkivaltaisuutta, taipumusta henkiseen väkivaltaan... Lista on loputon, mutta tässä vain muutamia "ominaisuuksia"
Pelkäsin että tytölle tulee isänsä iso nenä.. ei tullut.
Isän puolelta: syöpä, akne, paksut kulmakarvat (luokkaa Brezhnev)
Äidin puolelta: unettomuus, runsasluomisuus, selkävaivat (selkärankareuma, skolioosi...)
Suomalaisen peruslärvigeenin jonka seurauksena lapsea ei erota muiden lapsien joukosta.
Kamelit ovat selkärangattomia orjia.