Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi maksaa opiskelijan vuokran

Vierailija
17.12.2018 |

Hyvätuloiset vanhemmat haluaa helpottaa opiskelijalapsensa elämää ja maksavat vuokran hänen puolestaan.
Oikein vai väärin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinhan se on jos varaa riittää eikä sen takia tarvi itse kituutella. En tiedä kuinka fiksua se on ettei anna aikuisen lapsen ottaa mitään vastuuta elämästään ja taloudestaan, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
22/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloiset vanhemmat haluaa helpottaa opiskelijalapsensa elämää ja maksavat vuokran hänen puolestaan.

Oikein vai väärin?

Oikein.

Ja näin kuuluu tehdäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todela väärin. Kyylä sen kultalusikkakakaran kuuluisi kärsiä niin kuin minäkin aikoinaan. Kärsimystä! Elämän kuuluu olla kärsimystä!!!!!1111!!!!!11!!

Tämä onkin se syy, miksi en mene käymään vanhemmillani jouluna. Ei tällaista jaksa vuodesta toiseen. Itse olen pärjännyt kun on ollut pakko, muttei kiinnosta enää olla mukana vanhempien elämässä.

Vierailija
24/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinhan se on jos varaa riittää eikä sen takia tarvi itse kituutella. En tiedä kuinka fiksua se on ettei anna aikuisen lapsen ottaa mitään vastuuta elämästään ja taloudestaan, mutta kukin tyylillään.

Hän ehtii ottamaan vastuun taloudestaan opiskeluiden jälkeen. En kyllä alkaisi opettamaan taloutta köyhälle opiskelijalle vaan tukisin ja auttaisin häntä. 

Vierailija
25/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin lukioon toiselle paikkakunnalle ja vanhemmat maksoivat kaiken. Joutuivat maksamaan vielä vuoden lukion jälkeistä amista, kun ei tukia tippunut vanhempien tienatessa liikaa.

Vierailija
26/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vierailija
27/27 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me autamme ainokaistamme (joka on jo ammatissa ja työssä) sen minkä voimme.

Autamme mielellämme. Tytär ei sitä ole pyytänyt mutta olen sanonut hänelle että kerromme sitten kun emme voi.