Vanhempi maksaa opiskelijan vuokran
Hyvätuloiset vanhemmat haluaa helpottaa opiskelijalapsensa elämää ja maksavat vuokran hänen puolestaan.
Oikein vai väärin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset vanhemmat haluaa helpottaa opiskelijalapsensa elämää ja maksavat vuokran hänen puolestaan.
Oikein vai väärin?
Oikein.
Ja näin kuuluu tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Todela väärin. Kyylä sen kultalusikkakakaran kuuluisi kärsiä niin kuin minäkin aikoinaan. Kärsimystä! Elämän kuuluu olla kärsimystä!!!!!1111!!!!!11!!
Tämä onkin se syy, miksi en mene käymään vanhemmillani jouluna. Ei tällaista jaksa vuodesta toiseen. Itse olen pärjännyt kun on ollut pakko, muttei kiinnosta enää olla mukana vanhempien elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinhan se on jos varaa riittää eikä sen takia tarvi itse kituutella. En tiedä kuinka fiksua se on ettei anna aikuisen lapsen ottaa mitään vastuuta elämästään ja taloudestaan, mutta kukin tyylillään.
Hän ehtii ottamaan vastuun taloudestaan opiskeluiden jälkeen. En kyllä alkaisi opettamaan taloutta köyhälle opiskelijalle vaan tukisin ja auttaisin häntä.
Minä muutin lukioon toiselle paikkakunnalle ja vanhemmat maksoivat kaiken. Joutuivat maksamaan vielä vuoden lukion jälkeistä amista, kun ei tukia tippunut vanhempien tienatessa liikaa.
Me autamme ainokaistamme (joka on jo ammatissa ja työssä) sen minkä voimme.
Autamme mielellämme. Tytär ei sitä ole pyytänyt mutta olen sanonut hänelle että kerromme sitten kun emme voi.
Oikeinhan se on jos varaa riittää eikä sen takia tarvi itse kituutella. En tiedä kuinka fiksua se on ettei anna aikuisen lapsen ottaa mitään vastuuta elämästään ja taloudestaan, mutta kukin tyylillään.