Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nilkan nivelsiteiden repeytyminen

Vierailija
17.12.2018 |

Kävelin, enkä nähnyt pimeässä, että alla oli porras ja astuin nilkan ulkosyrjälle, kuului rasahdus kuin oksa olisi mennyt poikki ja kipu oli sanoinkuvailematon, nilkka myös turposi ja meni mustaksi välittömästi. Nilkka röntgen kuvattiin heti sairaalassa ja ei näkynyt murtumaa. Nyt tapahtumasta 2viikkoa ja turvotus ja mustelmatkin melkein kokonaan hävinneet, mutta jalkapöytä ja nilkan kummatkin sivut särkee ja ovat todella kosketusarat. Koko jalka särkee levossa etenkin pohje ja reisi, kävin lääkärissä ja oli sitä mieltä, että iskias, vaikka ei minulla selässä ole mitään oireita tai kipua..

Onko tämä ihan normaalia tai onko muilla ollut vastaavia kipuja vielä tässä vaiheessa? Itse pelkään tulppaa.
Mulla ei ole ennen nilkka mennyt joten ei mitään kokemusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nivelside leikattiin?

Mulla katkes just tolleen ulkosyrjän siteet.

Nousi heti kova patti.

Leikattiin Töölössä.

Vierailija
2/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousi heti kova patti.

Leikattiin Töölössä.

Ainakaan Oulussa ei leikattu. Parani itsestään noin viidessä vuodessa. Kymmenen vuoden jälkeen olikin jo lähes ennallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousi heti kova patti.

Leikattiin Töölössä.

Ainakaan Oulussa ei leikattu. Parani itsestään noin viidessä vuodessa. Kymmenen vuoden jälkeen olikin jo lähes ennallaan

Ei ne katkenneet päät itsestään kasva yhteen.

Mutta eihän nykyään hoideta mitään niin että hyvä tulee.

Olen kiitollinen, että sain leikkauksen. V. 1983

ja olin 17.

Vierailija
4/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikattu. Lääkäri sanoi, eträ pitäisi parantua 4-6viikossa. Sanoi, että jos ei viikon kahden jälkeen voi jalalle varata pitää kuvata uudelleen. Jalalle voin varata ja kepit heitin sivuun muutaman päivän jälkeen, pahinta on levossa kun jalka tuntuu koko ajan. Onko se normaalia kahden viikon jälkeen?

Ap

Vierailija
5/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leikattu. Lääkäri sanoi, eträ pitäisi parantua 4-6viikossa. Sanoi, että jos ei viikon kahden jälkeen voi jalalle varata pitää kuvata uudelleen. Jalalle voin varata ja kepit heitin sivuun muutaman päivän jälkeen, pahinta on levossa kun jalka tuntuu koko ajan. Onko se normaalia kahden viikon jälkeen?

Ap

Kyllä se siitä muutamassa vuodessa asettuu. On normaalia.

Vierailija
6/6 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko muutamassa vuodessa? Oon nyt jo sekoamassa kun en saa nukuttua kunnolla? Antoivat sairaalasta oxykodonia ja tramalia, mutta en ole niitä uskaltanut ottaa vaan kärsinyt vaan tästä kivusta. Buranalla ja panadolilla ei ollut muuta vaikutusta kuin vatsa tuli kipeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan