Kartanonrouvalla on jouluvalmisteluiden keskellä hetki aikaa vastailla kysymyksiinne!
Kommentit (51)
Maustatko snapsin itse vai tarjoaako jotain Alkon valikoimista ja mitä snapsia se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko eturuokana liemi ja pasteijat?
Itseasiassa kyllä. Joulupäivänä. Sienipasteijat tänä vuonna.
Pahoittelen, perinteeseen kuuluu lihaliemi ja lihapasteijat - niitä en usko vaihdettavan.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä palvelusväkeä?
Meillä käy siivooja kerran kahdessa viikossa ja keittiössä häärii ihana, osa-aikainen keittäjä. Yhtiön palkkalistoilla on 4 henkilöä ja minulla on sesonkiapulaisia kasvihuoneilla ja puutarhassa.
Poliisi tiedottaa: "Kartanonrouva" pelastettu harhailemasta ulkona. Palautettu sairaalaan.
Poliisi kiittää vapaaehtoisten ripeää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Maustatko snapsin itse vai tarjoaako jotain Alkon valikoimista ja mitä snapsia se on?
Ruotsalaista akvaviittia. Löytyy varmaan Alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, perinteeseen kuuluu lihaliemi ja lihapasteijat - niitä en usko vaihdettavan.
Meillä on sitten eri perinteet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sitten eri perinteet :D
Enpä usko suomenruotsalaisen perinteen näitä vaihtavan jouluna. Sinänsä kivaa ajanvietettä tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tiedottaa: "Kartanonrouva" pelastettu harhailemasta ulkona. Palautettu sairaalaan.
Poliisi kiittää vapaaehtoisten ripeää toimintaa.
Tämä voi tulla sinulle shokkina, mutta meidänlaisiamme vielä löytyy Suomestakin :)
Onko sinulla joku perinteinen kakku jouluna?
Onks tää kartanorouva niinko joku linnanrouva tai edustusrouva? En oo enne kuullukan?!
Minulla on kaksi tai kolmekin koulutusta: olin ensin terveydenhoitajana mutta lasten ollessa pieniä aikaa jäi opiskeluun yliopistossa. Opiskelin myös amk-tutkinnon. Nyt teen väikkäriä iltapuhteina.
Mies on akateeminen ja töissä omalla alallaan.