Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatatko oikeistoa vai vasemmistoa?

Vierailija
16.12.2018 |

Perustele poliittinen kantasi. Mihin suuntaan tahtoisit nähdä maailman muovautuvan?

Kannatatko oikeistoa vai vasemmistoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitoutumaton, mutta äänet menee vasemmistolle koska oikeisto on sitä minä-minä-oma-napa-tärkein-muita-ei-ole- porukkaa.

Kumpi on enemmän minä-minä-oma-napa:

1. Ihminen  kuka haluaa itse pitää ansionsa ja ei ole menossa muiden pusseille.

2. Mulle kaikki heti nyt kun mä rouskutan sipsejä sohvalla tekemättä mitään, sun täytyy antaa työsi hedelmä mulle!!!1111

Hmm. Eikö omistava luokka kuulu kategoriaan 2?

Vierailija
22/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, koska äänestän vihreitä. Oikeistolaisten mielestä olen siis vasemmistolainen ja vasemmistolaisten mielestä oikeistolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin heikko käsitys ylipäätänsäkin on ihmisillä siitä, mitä oikeisto ja vasemmisto tarkoittavat. Yksinkertaisesti:

Oikeisto: Haluaa säilytää hierarkioita ja ihmisten välisiä eroja mm. varallisuudessa, koulutuksessa, valta-asemassa.

Vasemmisto: Haluaa edistää tasavertaisuutta ja purkaa eroja ylläpitäviä valtarakenteita.

Vierailija
24/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitoutumaton, mutta äänet menee vasemmistolle koska oikeisto on sitä minä-minä-oma-napa-tärkein-muita-ei-ole- porukkaa.

Kumpi on enemmän minä-minä-oma-napa:

1. Ihminen  kuka haluaa itse pitää ansionsa ja ei ole menossa muiden pusseille.

2. Mulle kaikki heti nyt kun mä rouskutan sipsejä sohvalla tekemättä mitään, sun täytyy antaa työsi hedelmä mulle!!!1111

Hmm. Eikö omistava luokka kuulu kategoriaan 2?

Hehhehee, osuvasti tokaistu. Näin päin vain harvempi kapitalisti tahtoo myöntää homman menevän.

T. Ei-sossupummi

Vierailija
25/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme elä Jenkeissä, ihmisellä on enemmän kuin kaksi vaihtoehtoa äänestäessään. Aloituksen kysymys on siis heikosti tänne sopiva.

Vierailija
26/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska emme elä Jenkeissä, ihmisellä on enemmän kuin kaksi vaihtoehtoa äänestäessään. Aloituksen kysymys on siis heikosti tänne sopiva.

Ymmärtänet kuitenkin että poliittiset puolueemme ovat melko helposti kategorisoitavissa jompaankumpaan pätyyn?

Vierailija
27/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun puolesta voisivat kaivaa karl marxin haudasta.

Vierailija
28/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan keskustaa.

Vierailija
29/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kokeiltu lähes 50 vuotta vahvistuvaa oikeistpolitiikkaa ja voidaan jo todeta että väärä suunta, ei toimi.

Suomi ei ole oikeistoa nähnytkään. Suomi on 100% kommunistinen vasemmisto valtio.

Suomessa on ollut oikeisto enemmistö 70 luvun alkupuolelta asti lukuunottamatta yhdet vaalit 90 laman jälkeen, jolloin vasemmisto nosti suomen takaisin jaloilleen.

Vierailija
30/32 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellinen trikotomia. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/32 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kokeiltu lähes 50 vuotta vahvistuvaa oikeistpolitiikkaa ja voidaan jo todeta että väärä suunta, ei toimi.

Mitäh?!? Tiedätkö, miten köyhä maa tää oli 50 vuotta sitten? Voi huhuh...

60 ja 70 lukujen vaiheessa oli ennen näkemätön talouskasvu

Vierailija
32/32 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja muut vastaavat ovat vallanneet foorumin. Äänestystulos on väärä. Persujen kannatus on noin 8.1%. Surkea tulos, ei häävisti mene oikeistolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän