Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

“Niin kauan kuin minua pidetään kävelevänä terveysriskinä, työlle on tarvetta” – vihapuhe ei vaienna kehopositiivisuusaktivistia

Vierailija
16.12.2018 |

Tämän päivän (verorahoilla tuettu) propaganjuttu

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/16/niin-kauan-kuin-minua-pidetaan…

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel... Kyllä ne lihavatkin muita ihmisryhmiä haukkuu, joten ihan turhaan valittavat.

Vierailija
22/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seuraavana alkoholismin positiivisuuskampanja? Kyllähän alkoholistikin tarvitsee kannustusta ja positiivisuuden sanomaa, ja hänellä on oikeus tuntea itsensä hyväksytyksi. Sen jälkeen voitaisi olla työttömyyspositiivisia. Työssäkäyvät ovat aivan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät, eivätkä mitään laiskoja lusmuja.

Miksi lihavat kuvittelevat olevansa muita vähemmistöryhmiä tärkeämpiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko seuraavana alkoholismin positiivisuuskampanja? Kyllähän alkoholistikin tarvitsee kannustusta ja positiivisuuden sanomaa, ja hänellä on oikeus tuntea itsensä hyväksytyksi. Sen jälkeen voitaisi olla työttömyyspositiivisia. Työssäkäyvät ovat aivan yhtä hyviä kuin työssäkäyvät, eivätkä mitään laiskoja lusmuja.

Miksi lihavat kuvittelevat olevansa muita vähemmistöryhmiä tärkeämpiä?

Nämä jotka kehopositiivisuudesta sun muusta älyvapaasta vasemmistolaisesta hölynpölystä jauhavat ovat akateemisia läskejä naisia eli feministejä. Oma, iso, lehmä ojassa.

Vierailija
24/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten sairaalloista tarvetta esiintyä vähäpukeisina julkisesti. Jotain vikaa on päässä kun haluaa jollain tekosyyllä kuvansa lehteen noin. Terveysriskihän hän tietysti on, mutta vain itselleen. Sen että hän kiistää asian on outoa. Tosin kovinkaan moni kommentoija ei hänen terveydestään välitä tippaakaan vaan käyttää tuota argumenttiakin vain mollaamiseen. Mutta joo, katsotaan asiaa uudestaan vaikka sen aivoinfarktin jälkeen.

Hän tai kukaan muukaan lihava ihminen ei ole terveysriski vain itselleen, vaan myös ensihoitajille, pelastajille, fysioterapeuteille, hoitajille, invataksinkuljettajille ym., jotka enemmin tai myöhemmin joutuvat hänenkin kilonsa kantamaan.

Vierailija
25/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotias läski on vielä terve, mutta ne riskit toteutuu 50-60 vuotiaana, joten katsotaan sitten.

Miksiköhän näitä läskiaktivisteja on vain nuorissa?

Vierailija
26/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavuudessa mitään, mutta nuo hiukset ja varsinkin kulmakarvat....

Vierailija
27/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on n. 30 kg ylipainoa, mutta olen täysin terve. Sokeri-, kolesteroli- ja muut veriarvot ovat erittäin hyvät ja tunnenkin itseni terveeksi. Ei kannattaisi yleistää että lihavat ovat automaattisesti hirveän sairaita, sillä se ei ole totta. Olen 42v jos se jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
28/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kehopositiivisuus hömpötys on vain oman pahan olon verhoamista, itsensä huijaamista. Useimmat ylipainoiset kyllä tietävät itse varsin hyvin että laihduttaa pitäisi ja he haluaisivat laihtua. Mutta aina on helpompaa jatkaa sohvalla makailua ja syömistä kuin lähteä liikkeelle ja kyllä - epämukavuusalueelle. Laihduttaminen on valitettavasti epämukavuusalueelle  menemistä ja tuntuu siltä että nykyaikana kovin harva on siihen valmis. Sitten on pakko keksiä tekosyyksi joku "kehonpositiivisuus" jotta voi pysyä sohvalla ja syödä sipsiä paremmalla omalla tunnolla.

Vierailija
29/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus sairastuttaa aina. Se on vain ajan kysymys. Nivelkulumat ja selkävaivat ovat itsestäänselvyys. Lihavuus lisää myös monien syöpien riskiä merkittävästi. Diabetes ja verenpainetauti komplikaatioineen ovat nurkan takana vaanimassa. 42 -vuotias reilusti lihava voikin olla vielä "terve". Katsotaan kymmenen vuotta eteenpäin, niin alkaa terveys karista.

Vierailija
30/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä(kin) ketju osoittaa, että kehopositiivisuudelle on tarvetta. Ja varsinkin kehorauhalle.

Vierailija
31/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä(kin) ketju osoittaa, että kehopositiivisuudelle on tarvetta. Ja varsinkin kehorauhalle.

Liikunnalle ja terveelliselle ruokavaliolle on tarvetta. Varsinkin silmärauhalle.

Vierailija
32/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus sairastuttaa aina. Se on vain ajan kysymys. Nivelkulumat ja selkävaivat ovat itsestäänselvyys. Lihavuus lisää myös monien syöpien riskiä merkittävästi. Diabetes ja verenpainetauti komplikaatioineen ovat nurkan takana vaanimassa. 42 -vuotias reilusti lihava voikin olla vielä "terve". Katsotaan kymmenen vuotta eteenpäin, niin alkaa terveys karista.

Lainaathan minullekin kristallipalloasi kun näytät tietävän tulevaisuuteni terveydentilan jo etukäteen!

Vierailija
33/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen olkoon ihan minkä tahansa kokoinen ja ketään ei saa kiusata mistään fyysisistä ominaisuuksista, mutta ehkä en vain ymmärrä, koska en ikinä pitäisi tuollaista kroppaa millään tavalla tavoiteltavana asiana. 

Mitä tarkalleen ottaen et ymmärrä? Jos mielestäsi jokainen saa olla minkä tahansa kokoinen eikä ketään saa kiusata, olet aika lailla täsmälleen samaa mieltä jutun kanssa. Siinähän ei missään sanota, että lihavuus olisi tavoiteltavaa.

Vierailija
34/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatpa Shemeikan koulutoverit olleet niin huolissaan vuosien kiusaamisen aiheuttamista terveyshaitoista kuin palstalaiset lihavuuden terveyshaitoista.

Vierailija
35/35 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väkivaltainen alkoholisti ja kärsin siitä kuinka minua pidetään väkivaltaisena alkoholistina.

Suhteeni viinaan meni jo yläasteella pileen sillä kouluterveydenhoitaja otti yhteyttä vanhempiini, jotka alkoivat tarkkailla juomistani aktiivisesti.

Aloin juomaan salaa, keskaria, pöytäviinaa, väkeviä viinejä ja hätätapauksessa lasinpesunestettä.

ALkoholisoiduin, tulin agressiiviseksi ja eniten tilanteessa ottaa päähän ettei minun anneta olla sellainen kuin olen.

Nuoruuden lomamatkalla Thaimaahan huomasin, että minusta voidaan pitää myös väkivaltaisena alkoholistina ja itsetuntoni kasvoi kohisten.

Itsetuntoni kasvettua, aloin juomaan julkisesti, aina vain enemmän ja väkivaltaisemmaksi ja yritän tulla roolimalliksi muille väkivaltaisille alkoholistinuorille.

Hyväksykää minut alkoholipositiivisena ja väkivaltapositiivishena ihhmishenä ja rkashtakhaa nminnua kuin itsheenne.

Terv. Arska, väkivaltainen alkoholisti Steissiltä.