Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen koko ajan sairas. Aina. Syystä x y ja z

Vierailija
16.12.2018 |

Nyt on ihan hirveä flunssa, tukehdun tähän limaan, päätä särkee, kuumetta, aivan kamala olo. Lisäksi ripuli.
Jos ei ole tällaista, niin on kamalat hermosäryt koko kropassa, niin ettei pysty tekemään yhtään mitään. Ja jos hermosäryt on pois, niin tenniskyynärpää ja kertaalleen tuhoutuneet nivelsiteet vaivaa niin että mitään fyysistä ei voi tehdä. Ja usein vielä migreeni kaupan päälle, siinä voi mennä useampi päivä vaikka täsmälääkkeen saisikin. Lääkkeestä krapula siis.
Viime talvena olin sairaana putkeen puoli vuotta, uusi tauti iski aina edellisen ollessa vielä päällä. Ei yksikään lääkäri sitä saanut talttumaan.
Äärettömän huono vastustuskyky siis, ja ilmeisesti yleiskunto. Kummallista, koska teen vuoden ympäri pihatöitä, lenkkeilen koiran kanssa (siis ellen ole ihan romuna) ym. ja syön vitamiineja, olen altistuksissa ihmisten kanssa koko ajan, en siis elä pussissa. Kyllä tästä alkaa huumori loppua. Nyt olen ollut sairaana lokakuusta lähtien , ihan joka päivä. Tänään en pääse edes sängystä ylös kun flunssa on niin järkyttävä. Ei onneksi influenssa, mutta ärhäkkä perusmalli. Veetuttaa, niin sanotusti.
Mitä voin asialle tehdä? En tiedä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota jo tutkita kunnolla? Ainakaan tavallista tuo ei ole.

Vierailija
2/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissä käyn. Työn luonne sellainen, että niitä ei kukaan puolestani tee. Usein sairaana siis etäpäivä, ellen ole todella sairas. Saikuttajaksi minusta ei ole. Joskus olen pahimmissa tapauksissa maannut vaikka viikon, mutta ei ne taudit silläkään lähde. 

Välillä tulee olo että mitä täällä maan päällä enää tarpomaan kun koko ajan niin kamala olo. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu kaikki mahdollinen. Ja mitään ei löydy. "Huonoa tsäkää", sanovat lääkärit. ap

Vierailija
4/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustuskyky on myös geneettistä. Olet vain saanut vähän huonot kortit, kun geenejä jaettiin. Tästä kirjoitettiin viime vuonna tai alkuvuodesta Hesarissa.

Vierailija
5/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä kummallista! Tulee tutkia huolella mikä aiheuttaa.. :/ Tsemppii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan