Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja joka on ollut todella hirveä, tai sinulla ei ole mitään käyttöä lahjalle?

Vierailija
16.12.2018 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osteli hepeneitä ;(

Pitsibody, en voinut hengittää, tissikupit lösötti tyhjinä mun kärpäslätkien päällä.

Stringit...ounou.

Sukat, eivät nousseet kuin polviin.

Kyllä v.tutti!

Vierailija
2/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei pitäisi ostaa naisille aluavaatteita, ei ne osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pelännyt, että mies ostaisi mulle jonkun hepeneitä, jotka ei sovi päälle, olis hiukan noloa :'D.

Tähän mennessä onneksi ainoat tarpeettomat lahjat mitä oon keltään saanut on olleet jotain kynttilöitä kippoineen.

Vierailija
4/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippu kaljatuopin alusia - olen raitis.

Vierailija
5/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli joskus aikoinaan nippu Viipurin torilta ostettuja piraattipaskaleffoja. Meni roskiin.

Vierailija
6/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo sattunut mitään kummallista, mutta tyttäreni on saanut korvikset (rihkama) joita ei voinut käyttää, kun ei ollut reikiä korvissa.

Vierailija
7/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvet

-ei sopinu sisustukseen

Vierailija
8/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään superjärkkyä. Vielä kotona asuessani sain puisen talouspaperirullatelineen. Kaikki vaatteet on olleet turhia. Olen pitkä ja hoikka. Kaikissa on järjestäen aivan liian lyhyet hihat/lahkeet.

Vierailija
9/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nippu kaljatuopin alusia - olen raitis.

Kupinalusia voi käyttää ihan muidenkin kuin alkoholijuomien kanssa.

Vierailija
10/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidiltä sain teininä tiukan, poolokauluksellisen erittäin kutittavan villapaidan, jota en koskaan kyennyt käyttämään. Häneltä sain myös kerran poikien kerraston. Sen hän otti heti takaisin, vaikka niitä ehkä olisin voinut käyttää sepalusaukosta huolimatta.

Vierailija
11/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri antoi aineettoman lahjan, aka mun nimissä vuohen jollekulle.

Vierailija
12/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein anopilta joululahjaksi lahjakortin jalkahoitoon. En voi sietää, että kukaan koskee jalkateriini, joten aina mun mies joutuu menemään sinne mun puolesta.

Vierailija
13/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet. Pistää ketuttamaan, sillä tunnen itseni silloin jättiläiseksi.

Vierailija
14/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sain äidiltäni lahjaksi S-kokoisen valkoisen akryylineuleen, vaikka olen L-kokoa enkä pidä valkoisesta. Olikohan koko pienenä vinkkinä ylipainosta...?

M 44

Vierailija
15/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi tietoinen vinoista ja rumista hampaistani. Yksi hammas on vieläpä tosi keltainen koska siinä on muovinen jatke joka on kerännyt vuosien varrella väriä. Kun paketista sitten paljastui sähköhammasharja, otin asian lähestulkoon suorana -ttuiluna. Tuli mieleen että pitäisikö lahjan ostajalle hankkia ensi jouluksi joku mahdollisimman räväkkä laihdutusopaskirja. Vaan ehkäpä hän ei ollut osannut ajatella asiaa siltä kannalta että hampaat olivat minulle tosi herkkä aihe.

Vierailija
16/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki anopin lahjat.

Se osti jotain halpaa miettimättä tippaakaan mikä olisi saajalle mieluista.

Lahjat päätyi kirppikselle tai roskiin.

Vierailija
17/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin jalkahoitolaan,  jossa hoitajalla on koira. En astmaatikkona voinut mennä, jäi käyttämättä kokonaan. Siellä myytävänä olleita tuotteitakaan en voinut ostaa, niissä oli koiranhaju niin voimakas.

Vierailija
18/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriliput. Ei ollut tarjolla tuoksutonta näytöstä, joten en voinut mennä. Mies ei halunnut yksin mennä, joten käyttämättä jäivät. Miettikää näitä asioita, kun ostatte astmaatikoille lahjoja. Ei mene hyvä tarkoitus pilalle.

Vierailija
19/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatteriliput. Ei ollut tarjolla tuoksutonta näytöstä, joten en voinut mennä. Mies ei halunnut yksin mennä, joten käyttämättä jäivät. Miettikää näitä asioita, kun ostatte astmaatikoille lahjoja. Ei mene hyvä tarkoitus pilalle.

No voi yhyy.

Vierailija
20/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkka leikattiin ennen joulua, sain joululahjaksi vikellyskengät.