RIPSISEERUMI, joka on oikeasti tuonut tuloksia?
Kommentit (15)
Prismoissa myydään edullista seerumia, jonka avoimesti ilmoitetaan sisältävän bimatoprostia ja josta on hyviä arvosteluja blogeissa ym. Ihmettelen, miten tuota voidaan myydä, kun lääkeainetta sisältävät pitäisi olla kielletty Suomessa (koko EU:ssa?)? En muista nimeä, saatte googlata.
Onko se silmänpainelääke vaarallista? Työkaverillani on jokin silmävaiva ja käyttää jotain lääkettä vain toiseen silmäänsä. Siinä silmässä on paljon tuuheammat ja pidemmät ripset.
Itselläni Uroda Extra Long Lashes on antanut ripsille kunnolla lisää pituutta. Löytyy esim. Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Prismoissa myydään edullista seerumia, jonka avoimesti ilmoitetaan sisältävän bimatoprostia ja josta on hyviä arvosteluja blogeissa ym. Ihmettelen, miten tuota voidaan myydä, kun lääkeainetta sisältävät pitäisi olla kielletty Suomessa (koko EU:ssa?)? En muista nimeä, saatte googlata.
Millä hyllyllä olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Risiiniöljy
Ei auttanut ainakaan mulla. Lisäksi koostumus inhottavan paksua ja meni silmämuniin.
"Oikeilla tuloksilla" tarkoitetaan nyt epäilemättä sellaisia huippupitkiä hämähäkkejä, mitkä prostaglandiiniseerumeilla on mahdollista saada, eikö vain. Itse tyydyn vaatimattomampiin, mutta kuitenkin selkeisiin tuloksiin, joita peptideitä sisältävät seerumit saavat aikaan (Gosh, Refectocil, Cocopandalta sellainen kuin Biovene Next Lash, Iherbiltä Insta Natural) Lisäksi Mavalan Double Lashia. Ei ainakaan ole sivuvaikutusten riskiä eikä sitä riskiä, että lääkeaineelliset seerumit kiellettäisiin maailmanlaajuisesti juuri, kun olen tullut niistä "riippuvaiseksi"😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hyllyllä olet nähnyt?
En ole nähnyt enkä etsinyt, mutta nimi tulikin tuossa ylempänä jo, tuo Uroda. Ei välttämättä kaikista Prismoista löydykään. Myös Pretty.fi:ssä ollut aikanaan myynnissä, nythän siellä ei juuri mitään enää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se silmänpainelääke vaarallista? Työkaverillani on jokin silmävaiva ja käyttää jotain lääkettä vain toiseen silmäänsä. Siinä silmässä on paljon tuuheammat ja pidemmät ripset.
Kyllä sillä on muitakin, ei-toivottavia vaikutuksia tuon karvankasvun edistämisen lisäksi, (iriksen värin muuttuminen, alaspäin kasvavat ripset, päällekkäiset ripsirivistöt, ihon tummuminen ripsirajassa, ärsytysreaktiot...) mutta onhan se toki eri asia tipauttaa ainetta suoraan silmän limakalvolle, kuin käyttää pieni määrä ripsirajaan.
Uskomatonta typeryyttä nuo seerumit. Ne voivat aiheuttaa näköongelmia tai pahimmass a tapauksessa sokeuden. Ai mutta, mä haluun ne pitkät ripset hinnalla millä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
lilash, mutta sen koostumusta muutettiin. katso ostolakossa-blogi, virvehän käyttää yhä sellaista toimivaa seerumia. täällä kai kiellettiin se silmänpainelääke, mutta usassa ei ja sieltä voi tilata.
Korjaan itseäni, se vanha seerumi oli Neulash ja uusi on Lilash. Ja jos lilash on kuten edeltäjänsä, se todellakin toimii. Ripseni kasvoivat niin pitkiksi, että tarttuivat aurinkolaseihin koko ajan kiinni. Vaikuttava aina on silmänpainelääkkeessäkin käytettävä ISOPROPYL PHENYLHYDROXYPENTENE DIHYDROXYCYCLOPENTYLHEPTANATE, jota ei tosin laiteta silmään, vain luomen reunaan.
Käytin Neulashia aikoinaan pari vuotta ja olen hyvin hyvin herkkäihoinen ja -silmäinen. Jossain vaiheessa toisen silmän luomen reuna muuttui aavistuksen rusehtavaksi, pidin taukoa ja ongelma korjaantui.
lilash, mutta sen koostumusta muutettiin. katso ostolakossa-blogi, virvehän käyttää yhä sellaista toimivaa seerumia. täällä kai kiellettiin se silmänpainelääke, mutta usassa ei ja sieltä voi tilata.