Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ihmistyypin? ”Sulla on uudet korvikset”

Vierailija
16.12.2018 |

En voi sille mitään, mutta mun mielestä nämä tyypit, jotka huomaavat toisessa kaikki pienetkin muutokset, uudet vaatteet, korut jne., ovat ihan helvetin outoja ja pelottavia.

En minä huomaa, onko jollain tutullani ollut aiemmin jotkut tietyt korvikset tai onko hän ehkä käyttänyt aiemmin samaa paitaa vai ei.

Tuollaisten seurassa tulee olo, että mitä lie kaikkea muuta kyttäävät.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että se v*tuttaa, jos joku naispuolinen huomaa, kun olet tällännyt itseäsi? Kun miesten huomiota vartenhan se on tehty?

Vierailija
22/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV saa minut usein miettimään, voiko ihmisille sanoa mitään ilman sitä vaaraa, että he vetävät herneen nenään.

Eipä oikeastaan mitään voi tehdä tai olla tekemättä ilman, että joku tässä maailmassa siitä loukkaantuu. Joku loukkaantuu jos et kommentoi hänen uutta paitaansa, joku loukkaantuu jos kommentoit.

Mielestäni on ihan mukavaa, että toista kehaistaan vaikkapa uudesta, kauniista paidasta. Mutta se on helvetin outoa, että joku huomaa heti onko mulla uudet farkut, vaikka ne olisivat mustat ja en todellakaan ensimmäistä kertaa mustia farkkuja pidä päälläni. Tällaisilla henkilöillä ei ole edes tarkoitus kehua mitään, vaan he vaan yksinkertaisesti skannaavat toisen päästä varpaisiin ja huomaavat aivan kaiken toisen kynsien mallista ja hiussuortuvien käännöksistä toiseen suuntaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ihmistyypin ja samaa mieltä apn kanssa

Vierailija
24/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ja jos se sanotaan juuri tuolla tavalla neutraalisti, ei kehuna vaan huomiona. "Olet muuttanut kampaustasi." "Joo! Ajattelin kokeilla jotain uutta!" "Aha." "Öh.... joo. Tuota. Jospa minä tästä. Sitten. Moi."

Vierailija
25/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tästä(kin) joku saa ongelman!! :D

Positiivinen huomio on kiva asia, ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä. Meillä töissä kehutaan usein jos joku on käynyt kampaajalla tai on uusi nätti pusero tms.

Suomalaiset on kyllä käsittämättömän negatiivista porukkaa..

Vierailija
26/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Tästä(kin) joku saa ongelman!! :D

Positiivinen huomio on kiva asia, ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä. Meillä töissä kehutaan usein jos joku on käynyt kampaajalla tai on uusi nätti pusero tms.

Suomalaiset on kyllä käsittämättömän negatiivista porukkaa..

Onko sulla luetunymmärtämisen ongelmia?

Positiivinen huomio on jees, se taas ei, mistä kirjoitin. Itsekin kommentoin kehumismielessä toisen kampaajallakäyntiä tai uutta, kivaa puseroa kuten kirjoitin. Ap

Vierailija
27/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi kehua toisiaan enemmän ja alkaen niistä pikkuasioista. En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
28/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi kehua toisiaan enemmän ja alkaen niistä pikkuasioista. En ymmärrä aloitusta.

Sinulla ei liene lähipiirissäsi tällaista tuttavaa/tuttavia, joista kirjoitin. Ei niitä minullakaan montaa ole, yksi-kaksi. Ap

Vierailija
29/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niinkään haittaa yhtään se, jos joku huomaa mun uudet korvikset tai uuden hameen. Mua ärsyttää enemmänkin se (onneksi harvinainen) ihmistyyppi, joka haluaa tietää mitä nämä uudet pukimet maksoivat.

Vierailija
30/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas esimerkki suomalaisista, negatiivisista, helposti ärsyyntyvistä, epäluuloisista, heikkoitseyuntoisista, joustamattomasta naisista!

Tiedättekö totuuden? Olette itse ihan hemmetin raskaita tyyppejä! Ärsyynnytte helposti. Ja olette vaikeita. Mikään ei koskaan ole hyvin. Töissä valitatte. Ette siedä muissa ihmisissä juuri niitä piirteitä mikä itseänne vaivaa. Esim inhostte ns itsekeskeisiä ihmisiä, mutta ette huomaa kuinka kietoutuneita olette itse itseenne!

Ette itse pysty henkiseen joustavuuteen vaan kaiken pitäisi mennä juuri niin kuin itse haluatte ja vaaditte. Toisten pitäisi ajatella juuri kuten te, käyttöytyä juuri kuten te! Mikä voi olla enemmän itsekeskeisempää??? Kysyn vaan.

Ette kykene sietämään erilaisuutta. Ja se on aika säälittävää henkistä köyhyyttä aikuisella ihmisellä.

Vierailija
31/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei niinkään haittaa yhtään se, jos joku huomaa mun uudet korvikset tai uuden hameen. Mua ärsyttää enemmänkin se (onneksi harvinainen) ihmistyyppi, joka haluaa tietää mitä nämä uudet pukimet maksoivat.

Juu, minuakaan ei haittaa jos joku huomaa mun uudet korvikset tai uuden hameen. Ap

Vierailija
32/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan ap ymmärrä tyyppejä, jotka ovat tottuneet tekemään huomioita ja jakamaan tietoa muillekin. Ilmeisesti ympäristö, jossa toimitte, on suuntautunut puhumaan toisten ulkonäöstä kun ei ole muutakaan aihetta. Jossain muualla nämä havainnoijat voivat  puhua vaikka auton renkaista ja pyyhkijän sulista. Oleellista tässä on tiedon jako ja siitä tiedosta keskustelu. Se ei ole mahdollista sinun kanssasi, mutta he eivät osaa lopettaa tätä totuttua tapaansa. Jos sanot sen ärsyttävän he saattavat lopettaa.

Vierailija
33/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest se on kohteliasta ja mukavaa jos kehutqqn,jos haukutaan niin se taas ei oo.ja jos menee ihan intiimiks tyylii vitsi mika perse tms,nii sit ei ainakaa luoltutuille oo hyva mur muuten esim ootp natti niin on ihan kiva

Vierailija
34/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei ainakaa ok kyse tiedonjaosta,vaan kohteliaisuudestq ja hyvqn mielen tuottamisesta

Vierailija
35/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei ainakaa ok kyse tiedonjaosta,vaan kohteliaisuudestq ja hyvqn mielen tuottamisesta

Onko se hyvän mielen tuottamista, jos kommentoidaan ”sulla on uudet housut”, mutta ei perään mitään että onpa hyvännäköiset? Tai ”sulla on tuollainen cowboyhenkinen paita” ja jätetään siihen. Tai ”oletko laittanut itsetuskettavaa?”, ”käytätkö nykyään etusormessa sormusta?” , ”sulla oli ennen ovaalinmalliset kynnet”. Joka ikinen päivä. Aina kun tavataan. Ap

Vierailija
36/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV saa minut usein miettimään, voiko ihmisille sanoa mitään ilman sitä vaaraa, että he vetävät herneen nenään.

Samoin. Kerran kehuin töissä hyvältä tuoksuvaa miestä ja luin sitten täältä, että miehen tuoksun kehuminen on flirttailua ja iskuyritys.

Miesparka.. raukka peloissaan ajatteli, että tuo parikymmentä vuotta vanhempi täti-ihminen yrittää nyt flirttailla hänelle.

Vierailija
37/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkkuus on luonteessa.

Vierailija
38/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta mun mielestä nämä tyypit, jotka huomaavat toisessa kaikki pienetkin muutokset, uudet vaatteet, korut jne., ovat ihan helvetin outoja ja pelottavia.

En minä huomaa, onko jollain tutullani ollut aiemmin jotkut tietyt korvikset tai onko hän ehkä käyttänyt aiemmin samaa paitaa vai ei.

Pakko olla provo.

Ole tyytyväinen et jotain kiinnostaa sun elämä :D

Vierailija
39/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä minua rakstetaan kontrolloida ja kytätä tuon avulla, pari (ex-)kaveriani utelivat jatkuvasti tapaamisissa onko uusi paita/puhelin/mitä tahansa, ja sittne tietysti heti perään mitäs maksoi/oliko kalliskin/ihan suoraan: miten sulla on työttömänä varaa?! Kyllä ketutti:/ Tuntui että pitäisi mennä joku reikäinen jätesäkki päällä näitä tapaamaan ettei nyt vaan tule epäilyksiä että shoppailen uutta päivät pitkät (en todellakaan tee niin vaan esim. kaikki vaatteet on alesta enkä shoppaa usein mitään , en tavaroita enkä vaatteeitakaan) 

Vierailija
40/54 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he mitään kyttää, huomaavat vain pienetkin nyanssit ja luultavasti ilmapiirinkin paremmin kuin muut.

Minä olen estetiikasta nauttiva ihminen ja kehun täysin tuntemattomiakin ihmisiä. Osa pelästyy, osa vaivautuu ja osa kiittää kohteliaisuudesta.