Jaksatko syödä kokonaisen hampurilaisaterian (ei lasten) ranskalaisineen ja juomineen?
Tuli mieleen tuosta HS:n jutusta, jossa soimattiin ravintoloiden ja pikaruokaravintoloiden annoksia. Monikohan niitä annoksia jaksaa edes kokonaan syödä. En ole itse saanut koskaan kokonaista hamppariateriaa nieltyä. Sama pitsan kanssa. Jaksan itse n. 1/3. Samoin perheen teinit. Yleensä kaksi pitsaa riittää neljän hengen perheelle ja usein jää siitäkin yli. Ja jos jonain päivänä käydäänkin syömässä hampparia/pitsaa tai ravintolaruokaa, niin ei sinä päivänä kyllä muuta paljon jaksakaan.
Kommentit (31)
Mä syön hesen mega-aterian ja mun teini sen isompana.
Oikein hyvin jaksan, ja vielä isommilla ranskalaisilla ja isommalla juomalla. Monesti jää vähän nälkäkin sellaisesta.
Syödään puoliksi miehen kanssa, samoin pizza, josta yleensä jää pari siivua.
Helposti menee ateria ja pizzakin. Kyllä, olen läski ja hiilariholisti. Ei nukuin inkään makea, mutta rasvan ja hiilihydraatin yhdistelmä, kyllä, voin syödä itseni aivan ähkyyn. Mulla on BED.
Helposti. Otan yleensä big mac -aterian, nugetit, wrapin ja tuplajuuston
Haha, vedän aina himolla kun on 2 yhden hinnalla,
Vierailija kirjoitti:
Syödään puoliksi miehen kanssa, samoin pizza, josta yleensä jää pari siivua.
.
Kasvava ja kuntoileva teinipoika syö kyllä sitten meidän edestäkin, 4 hampurilaista ei tunnu missään.
Helpostihan tuommoinen hampurilaisateria menee, mutta juomaa en saa koskaan vedettyä loppuun. Pizzan tilatessani mässytän sitä pitkin päivää, koska yhdelle istumalle hieman liikaa.
En aina. Se ateriaan kuuluva limppari jo täyttää vatsaa. Usein jää ranuja syömättä. Hampurilaisen yritän syödä kokonaan.
Oon 45 kg nainen ja yleensä jää nälkä hampurilaisiateriasta. Rupes melkein ärsyttää kun kuvittelen apn nakertavan purilaistaan ja sitten huokailevan teatraalisesti miten ei jaksa
Jaksan. Vähän liian täysi olo voi tulla, mutta syön silti loppuun, kun tuntuu pöljältä jättää muutama ranskalainen tai vähän hampurilaista.
Häh, todellakin pystyn syömään. Jopa mun 9-vuotias syö tuplajuutoaterian kokonaan. Ja siis ollaan ihan bmi alle 25, ei ylipainoisia, lapsi varsinkaan. Itsellä on omenavtsaa, mutta siis ei rasvaa reisissä ja silti normipaino.
Menee helposti se isoinkin ateria. Sellaista ravintola-annosta en ole vielä kohdannut jota en olisi jaksanut syödä loppuun. Mulla ei toimi pitkin päivää pienten välipalojen natustelut, se on 2 kertaa päivässä tajuton lämäri naamaan ja siinä se. Ei ole paino-ongelmia, painoindeksi on 20 ja olen pienikokoinen nainen. Minusta on välillä hauskaa kauhistuttaa pöytäseuruetta hillittömällä syöpöttelylläni:D.
Jaksan helpostikin hampurilaisaterian ja kokonainen pizzakin menee. Joskus harvoin saattaa jäädä pizzaa pieni pala ettei jaksa. Mun 9 v. poikakin jaksaa normaalikokoisen aterian mutta ei juomaa kokonaan. Kokonaista pizzaa se ei jaksa mutta menee yli puolet.
Molemmat ollaan hoikkia.
No riippuu mistä puhutaan. Ravintoloiden ateriakoissa on suuria eroja. Mutta joa nyt joshain mäkkisafkasta puhutaan, niin helposti. Aterian jälkeen tulee röyhtäys, jonkun hetken kuluttua kevyt vatsanväänne, joka päättyy massiiviseen pahanhajuiseen pieruun ja sit onkin jo nälkä taas. Aina sama. Turhaa mättöä mutta nälkäkiukussa tulee toisinaan sorruttua toho nopeimpaan vaihtoehtoon. Mäkki harmillisesti lähellä kotia kotimatkan varrella.
Riippuu paikasta. Hesen tai mäkkärin menee kevyesti, mutta johtuu siitä, että en juo limsaa, mikä on aika täyttävää. Sen sijaan jonkun grillin, en todellakaan. En ole laiha enkä lihava, vaan normipainoinen. En syö hampurilaisia kuin pari kertaa vuodessa. Pizzan jaksan kerralla, mutta en syö, vaan jätän yleensä puolet evääksi töihin. Sekin riippuu vähän toki pizzasta ja paikasta. Pizzaa tulee syötyä 1-2 kertaa/kk.
Helposti. Siksi pikaruokaa vältänkin, koska vatsalla ja ruokahalullani ei oikein ole rajoja. Terveellisen ruuan ylensyönnillä ei ole ihan niin pahoja vaikutuksia terveyteen ja mieleen.