Teen töitä kotoa käsin ja naapurit ei koskaan siivoa...
Ihmettelen miten paskaisesti kerrostaloissa eletään ympäri Suomen. Koskaan ei kuulu imuroinnin ääniä, eikä pihalla käydä edes patjoja hakkaamassa. Onko myös Helsingissä sama homma? Omissa paskoissaan ja pölyissään pyörivät ihmiset kuuluvat hullujen huoneelle.
Ja nyt tulee varmasti roimasti alapeukkuja, jotka vain vahvistavat tätä 100% korrektia observaatiota.
Kommentit (14)
Jaa kyllä meillä imuroidaan joka toinen päivä. Ylemmän kerroksen naapuri kuuluu imuroivan joka päivä, heillä onkin kyllä 2 koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vain hyvä että äänet naapurihuonristoista ei kuulu.
No ei ole. Normaalista elämisestä lähtee ääniä kerrostaloissa: olen asunut lukuisissa ja kukaan ympärillä ei koskaan siivoa paitsi minä. Siivoaminen ei ole äänetöntä. Olette kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyllä meillä imuroidaan joka toinen päivä. Ylemmän kerroksen naapuri kuuluu imuroivan joka päivä, heillä onkin kyllä 2 koiraa.
Joka toinen päivä siivous on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Normaalista elämisestä lähtee ääniä kerrostaloissa: olen asunut lukuisissa ja kukaan ympärillä ei koskaan siivoa paitsi minä. Siivoaminen ei ole äänetöntä. Olette kuvottavia.
.
Saathan sinä käyttää vaikka kuinka äänekästä imuria ja törmäillä sen kanssa, älä vaadi sitä kuitenkaan muilta.
Ei me siivotakaan, meillä käy siivooja.
Eiköhän äänieristys ole niin hyvä, ettei imuroinnin ääni kuulu tai ap kuulo on niin huono:D
Kaikenlaisia ongelmia ihmisellä onkin!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei me siivotakaan, meillä käy siivooja.
Eiköhän äänieristys ole niin hyvä, ettei imuroinnin ääni kuulu tai ap kuulo on niin huono:D
No ei varmasti käy teillä siivooja, koska sieltä ei kuulu mitään siivouksen ääniä. Asutte neukkukuutiossa ja teillä on yhtäkkiä varaa siivoojaan? Todella uskottavaa ja edelleen äärimmäisen kuvottavaa. Kaupunkilaiset on uskomattoman paskaista porukkaa.
Kaupunkilaiset kautta suomen on pölyistä ja paskaista sakkia. Ulos kyllä pukeudutaan siististi, mutta asunnoissa löyhkää pesemättömät ja tuulettamattomat tekstiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä siivous on sairasta.
Eräs ystäväni imuroi päivittäin _tunnin_. Se on hänen omaa aikaansa. Mitäpä tuohon sanomaan, hiljaiseksi vetää.
Hyi vittu. Ette edes hakkaa patjoja. Nehän on just ne pölyisimmät.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu. Ette edes hakkaa patjoja. Nehän on just ne pölyisimmät.
Imurointi on paljon tehokkaampaa 👍 Eikä sen imurin tartte olla halvin mölytoosa.
Enpä ole koskaan kuullut naapureista minkään sortin imuroinnin ääntä.