Jari Sinkkosen kiintymyssuhdejuttu Kodin kuvalehdessä
Tulipa luettua koska sen linkki on palstan yläreunassa. Meillä olen välttelevän kiintymyssuhteen tuotos ja puolisoni on ristiriitaisen kiintymyssuhteen tuotos.
Jälkikasvu on itsepäistä ja omissa oloissaan viihtyvää lajia, joka välillä räiskähtelee mutta pyytää myös anteeksi. Onneksi jälkikasvu on selvinnyt pahemmilta munauksilta tähän saakka. Nyt tietenkin käy sääliksi se, että he joutuvat kärsimään tavallaan siitä, että molempien vanhempien kiintymyssuhde ei ole maailman paras.
Kommentit (4)
Kiinnostaisi muuten sinun näkökulmasi suhteeseenne, kun itse olen ristiriitaisesti kiintynyt ja poikaystäväni välttelevä. Hän ei uskalla edetä suhteessa, koska häntä alkaa ahdistaa heti jos ihminen tulee liian lähelle ja paniikki iskee. Miten minä voisin vähentää tätä ahdistuksen tunnetta? Onko jotain mitä pitäisi tietää välttelevän kanssa seurustelusta? Sori ei liity yhtään aiheeseen :D
Sinkkonen pitäisi pakottaa elökkeelle, sen jutut on vanhentuneet jo 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi muuten sinun näkökulmasi suhteeseenne, kun itse olen ristiriitaisesti kiintynyt ja poikaystäväni välttelevä. Hän ei uskalla edetä suhteessa, koska häntä alkaa ahdistaa heti jos ihminen tulee liian lähelle ja paniikki iskee. Miten minä voisin vähentää tätä ahdistuksen tunnetta? Onko jotain mitä pitäisi tietää välttelevän kanssa seurustelusta? Sori ei liity yhtään aiheeseen :D
Et voi tehdä mitään. Toista ihmistä ei voi muuttaa. Parempi tajuta tämä nyt.
Eikö ketään kiinnosta? Minusta Sinkkosen jutuissa on maalaisjärkeä.