Kauhea morkkis shoppailusta D:
Menin ostamaan itselleni alusvaatteita alusvaateliikkeestä, kun laatu on parempaa.
Ajattelin käyttäväni max. 100e rintaliiveihin, mutta sitten ostinkin 3 settiä, kun kolmannen sai ilmaiseksi.
Ei tullut mieleenkään kuinka kalliita alushousut voivat olla.. :( 35e yksistä alushousuista!
Enkä sitten vain kehdannut enää sanoa, etten otakaan.
Koko sotkuun meni rahaa n. 200e DDD: !! Eikä palautusoikeutta ole..
Ihan oma vikahan tämä on, mutta harmittaa silti...
Kertokaa muutkin toki teidän shoppailumorkkiksista!
Kommentit (9)
No en laita alusvaatteisiin noin paljon rahaa, hyviä saa ihan edullisestikin.
Minä olen tehnyt itselleni Gmail-osoitteen, jonne laitan linkin milloin mistäkin ”ihanasta tai ”tarpeellisesta” tavarasta. Olen huomannut, että jo tavaran linkittäminen helpottaa mielihaluja ja käyn kerran kuukaudessa laskemassa tilillä kuinka paljon olen säästänyt kun en ole ostanut mitään ”kivaa”.
Itse asiassa liika tavara on alkanut ahdistaa niin paljon, että mielihalut ovat hävinneet kummasti koska en jaksa jatkuvaa siivoamista ja järjestelyä. Mitä enemmän tavaraa, sitä enemmän vaivaa.
Lisään vielä ap:lle, että alusvaatteita saa sentään käytettyä loppuun eli kyse ei ole maailman suurimmasta möhläyksestä.
Äkkiähän sä hommaat ne rahat takaisin kun liehittelet hepeneinesi rikkaan miehen :D
Olitko Changessa? Minulle on monesti käynyt siellä samoin. Ennen hinnat oli edullisempia, nykyään tulee aina järkytys siitä mitä maksaa. Ja oikeastaan ennen sieltä löytyi kauniinpiakin.
Jos iskee ostamisen himo, poistun liikkeestä hetkeksi miettimään ostoksen mielekkyyttä. Mikäli parin tunnin päästä vielä haluan ne tuoteet, palaan liikkeeseen ostoksille, muuten en. Otan itselleni ns. aikalisän, jotta saan rauhassa punnita asiaa mielessäni. Ei pidä tehdä ratkaisuja hoputtamalla ja hetken mielijohteesta. Opin tämän keinon opiskeluaikoina, kun jokaista penniä piti venyttää mahdollisimman pitkälle.
En kyllä ikinä maksaisi alushousuista 35 euroa. Hyviä saa halvemmallakin.
Ålytön hinta! Mun pikkarit maksaa 1-3e/kpl ja ostan alesta
Ketään?