Helsingissä kaupungin virkamiehillä törkeät palkat!
10 000 eur/kk. Aika käsittämätöntä, varsinkin kun tietää miten heppoisilla ansioilla tuonne on päässyt ja miten vähän vaaditaan (oikeasti ei mitään). Tärkeintä on vain olla kavereita oikean puolueen johtajien kanssa.
Kommentit (26)
10 000 euroa kuukaudessa on jo melkoinen palkka. Yleensä tuolla tasolla pitäisi jo osata jotain, mutta kai kunnallispolitiikka on erilaista.
Eikä tämä ole suinkaan varastamista. Siellä on siis tyyppejä, joilla olisi hankalaa saada yksityisellä edes 3200,€ / kk ja lounasetu.
Luulevat osaavansa, vaikka todellisuudessa syövät kuormasta. Halvemmaks tulis pitää loissäkit TE-palveluiden kurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä ole suinkaan varastamista. Siellä on siis tyyppejä, joilla olisi hankalaa saada yksityisellä edes 3200,€ / kk ja lounasetu.
Ei vain hankalaa vaan mahdotonta.
Luulin ennen, että julkisella puolella on huonot palkat. Ilmeisesti sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
10 000 eur/kk. Aika käsittämätöntä, varsinkin kun tietää miten heppoisilla ansioilla tuonne on päässyt ja miten vähän vaaditaan (oikeasti ei mitään). Tärkeintä on vain olla kavereita oikean puolueen johtajien kanssa.
He eivät juurikaan tee mitään palkkansa eteen. Allekirjoittaa papereita mistä ei ymmärrä yhtään mitään. Tulee valkoinen kypärä päässä avaamaan jonku sillan jne. Mun pomo, joka on erittäin hauska ja reilu mies kertoi kun oli allekirjoittamssa sopimuksia tiehankkeista helsingissä,, Tämä tyyppi oli innoissaan skoolaamassa juomaa ja näki dollarit silmissä.. Pomo kertoi että oli sanout tälle tyypille, että näin se maailma muuttuu. Tämä kyseinen herra kysyi kuinka niin... No minä saan 100 kertaa enemmän viikossa mitä saat 6kk aikana... No jos lehtiä olette lukeneet niin otti loparit.
On kyllä törkeää, että ihmisiä nimitetään virkoihin puoluepolitiikan mukaan eikä osaamisen.
No mitä hemmettiä nyt taas. Helsingin kaupungilla on tuhansia virkamiehiä, kaikkien palkka ei ole kymppitonni. Ja huippuvirkoihin pitää saada parhaat kyvyt, niin totta hitossa niihin houkutellaan palkan avulla. Millainen pormestari Helsingillä olisi, jos pormestarin palkka olisi kuppi kahvia ja käsipäivää?
Vierailija kirjoitti:
No mitä hemmettiä nyt taas. Helsingin kaupungilla on tuhansia virkamiehiä, kaikkien palkka ei ole kymppitonni. Ja huippuvirkoihin pitää saada parhaat kyvyt, niin totta hitossa niihin houkutellaan palkan avulla. Millainen pormestari Helsingillä olisi, jos pormestarin palkka olisi kuppi kahvia ja käsipäivää?
Parhaat kyvyt! LOL
Kun tietäisitkin. Kyvyt ... heh.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä ulkomaalaistaustaisuus on kyky, hihihi.
Itse pormestari on muuten tuomittu rikollinen, se ei tunnu haittaavan, kun puoluetausta on oikea.
Alemmilla tasoilla saattaa olla joku järjevä. Mutta noihin kymppitonnin paikkoihin ratkaisee vain ja ainoastaan oikeat puoluepoliittiset suhteet, ei niiden tosiaan mitään tarvitse osata.
Ja taas on paskahousut huutamassa kuorossa, että vääryys, kun jotkut saavat kunnon palkan.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on paskahousut huutamassa kuorossa, että vääryys, kun jotkut saavat kunnon palkan.
Tämä taisi osua sulle vähän liian lähelle? "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".
Onhan tuo iso palkka. Muualla sen eteen pitäisi jo osata ja tehdä jotain.
Seuraavaksi joku tulee itkemään, että miksi politiikka ei pätevöitä mihinkään, vaikka se näyttäisi oikeasti pätevöittävän ihan mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi joku tulee itkemään, että miksi politiikka ei pätevöitä mihinkään, vaikka se näyttäisi oikeasti pätevöittävän ihan mihin vaan.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pormestari on muuten tuomittu rikollinen, se ei tunnu haittaavan, kun puoluetausta on oikea.
No minä kyllä henkkoht äänestin sitä toiseksi jäänyttä, koska puoluetausta oli oikea. Silti olen sitä mieltä että johtaville virkamiehille ja -naisille on maksettava kunnon palkka. Samalla periaatteella rekrytoidaan yrityksiin johtajia moninkertaisilla palkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kyvyt! LOL
No tuskin siellä Toholammin Essolla ainakaan enempää tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kyvyt! LOL
No tuskin siellä Toholammin Essolla ainakaan enempää tiedetään.
Oi voi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä henkkoht äänestin sitä toiseksi jäänyttä, koska puoluetausta oli oikea. Silti olen sitä mieltä että johtaville virkamiehille ja -naisille on maksettava kunnon palkka. Samalla periaatteella rekrytoidaan yrityksiin johtajia moninkertaisilla palkoilla.
Yrityksissä johtajien pitää osata ja tehdä paljon. Kuten tulosta. Kantaa vastuuta. Ja muita tällaisia juttuja.
Niin, politiikka sanelee.