Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että miten surullinen näky kaupassa, nuorella opiskelija naisella linjalla 2 pulloa limsaa ja piparkakkutaikina

Vierailija
15.12.2018 |

Ei varmasti ole vielä perheellinen, joten epäilen että aikoo leipoa pipareita. Luulisin että aikoo syödä taikinan raakana. Ja siihen päälle limpsaa useampi litra. Hän oli vielä hoikka mutta surullinen näky tuo on kuitenkin. Tuon ikäisen naisen pitäisi olla lauantai-iltana kavereiden kanssa viihteellä eikä mässätä epäterveellistä mättöä kotona! :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limpsa.

Hyi.

Vierailija
2/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein hourailet? Meidän 19-v esim meni tekemään kaverinsa luo piparkakkutaloja. Varmaan just tuollaista valmistaikinaa ostivat. Limsahan voi olla vaikka lantrinki jos tekee muutaman drinksun.

Vierailija
4/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehdimpi näky on turpea ja näppylänaamainen mies, jolla on navakka kaljamaha ja ostoksina lenkkimakkara ja valtavan kaljamäärän.

Nyyhkistä, olisipa kyseisillä miehillä ystäviä. :(

Vierailija
5/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän aikoo mussuttaa piparitaikinaa tyttökavereidensa kanssa. Sitten leikkivät tyynysotaa. Siinä tulee kuuma. Pitää vähentää vaatteita. Ap saa itse kuvitella loput!

Vierailija
6/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
7/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hän oli menossa kotiin miehen ja 2 lapsen luo ja nuo oli unohtunut ja tai todella kiva iltatiedossa muutaman kaverin kanssa ja päättivät sitten leipoa pipareita. Mitäs sitä tietää😊

Vierailija
8/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullinen ajatus että joku luuseri vahtaa kaupassa muiden ostoksia.

Vierailija
9/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tuo nyt on tosi typerä tulkinta yksien ostosten perusteella. Katsoppas nyt itse ensin peiliin.

Vierailija
10/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan krapulamättöä

Vierailija
11/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa 15 lähimmän ystäväni luo pikkujouluihin ja meillä tulee olemaan ihan törkeän hauskaa, joten pidä hei huoli itsestäsi tänä iltana :):)

Vierailija
12/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän terveellistä olisikin, kun menisi vetämään kunnon perseet!

Vierailija
13/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko naisen? Vai mistä tiedät hänen olevan opiskelija? Mistä tiedät ettei hänellä ole perhettä? Miksi luulet hänen syövän taikinan raakana? Ja miksi ei saisi syödä piparitaikinaa? Piparitaikina on parempaa kuin valmiit piparit. Ehkä on luvannut leipoa piparit suvun joulunviettoa varten. Katsos kun naisilta yleensä vaaditaan osallistumista jouluvalmisteluihin. Ei voi tulla valmiiseen pöytää niinkuin miehet. Kaikilla ei ole kavereita. Eikä kaikkia muutenkaan kiinnostaa kännääminen.

Vierailija
14/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ku mä ajattelin hakee itelleni sipsipussin ja lonkeropäkin ku pääsen tunnin päästä töistä ja suunnitelmissa olis vetäistä kalsarikännit fortniten parissa?

T. Parikymppinen nainen

Vierailija
15/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsitko naisen? Vai mistä tiedät hänen olevan opiskelija? Mistä tiedät ettei hänellä ole perhettä? Miksi luulet hänen syövän taikinan raakana? Ja miksi ei saisi syödä piparitaikinaa? Piparitaikina on parempaa kuin valmiit piparit. Ehkä on luvannut leipoa piparit suvun joulunviettoa varten. Katsos kun naisilta yleensä vaaditaan osallistumista jouluvalmisteluihin. Ei voi tulla valmiiseen pöytää niinkuin miehet. Kaikilla ei ole kavereita. Eikä kaikkia muutenkaan kiinnostaa kännääminen.

Koska kyseessä on opiskelija-asuntolan läheinen k-market, ja hänellä oli päällään legginssit ja iso takki, olen sen verran opiskelijoita nähnyt että tunnistin hänet sellaiseksi helposti.

Vierailija
16/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten surullinen ajatus että joku luuseri vahtaa kaupassa muiden ostoksia.

tämä. Mulle tuli ihan roska silmään, kun ajattelin ap:ta kaupan jonossa. :D

Vierailija
17/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoin silloin, kun olin sinkku. Se oli hauskaa puuhailua omassa rauhassa. Koristelin myös kotia ja nautin tunnelmasta.

Miehen kanssa emme koskaan leiponeet tai edes kummemmin laittaneet ruokaa, oli muuta tekemistä. Kun sain lapsen, ei ollut enää aikaa mihinkäön, enkä ole leiponut kertaakaan, eikä sen enempää mieskään. Syömme paljon valmisruokaa, se on nopeaa.

Vähän ihmettelen ap:n tapaa katsella maailmaa, jos hän tekee noin kummallisia päätelmiä naisten ostoksista.

Vierailija
18/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä monelle sikalija naiselle tunteisiin? Kyllä me näemme teidät kaupassa viikonloppuisin mättöjenne kanssa.

Niin, muut samaan aikaan kaupassa olevat näkevät ostokseni, mitä sitten? En minä yritäkään niitä salailla.

Vierailija
19/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leivoin silloin, kun olin sinkku. Se oli hauskaa puuhailua omassa rauhassa. Koristelin myös kotia ja nautin tunnelmasta.

Miehen kanssa emme koskaan leiponeet tai edes kummemmin laittaneet ruokaa, oli muuta tekemistä. Kun sain lapsen, ei ollut enää aikaa mihinkäön, enkä ole leiponut kertaakaan, eikä sen enempää mieskään. Syömme paljon valmisruokaa, se on nopeaa.

Vähän ihmettelen ap:n tapaa katsella maailmaa, jos hän tekee noin kummallisia päätelmiä naisten ostoksista.

Etkö sitten tunnistanut trolliksi..? ;) Omasta päästään keksi koko tarinan, jotta pääsee raukka lukemaan iltansa iloksi edes näitä AV:n kommentteja hänen avaukseensa. Nauraa partaansa.

Vierailija
20/23 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen, pitäiskö ottaa aina avomies mukaan ostoksille, kun haen meille kokikset ja herkkuja? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi