Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette, jos nainen pyytää teitä treffeille?

Vierailija
15.12.2018 |

Koetteko miehisen egonne loukatuksi vai onko se kokonaan turn off, kun ette saaneet tehdä sitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on tämä "mies kokee kaiken uhkaavana"-asenne, niin se saa kyllä hälyytyskellot soimaan, oli aloitteen tekijä kumpi tahansa.

Vierailija
2/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun treffeille tietysti, vaikka epäilen piilokameraa tai verkostomarkkinointia

Vierailija
4/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos en syystä tai toisesta halua lähteä treffeille, tulee vähän kiusallinen olo ns sen toisen puolesta kun joutuu kieltäytymään. Jos taas haluan, pyyntö ilahduttaa. Oli miten oli niin pidän rohkeana vetona kysyä suoraan ja se on siis positiivinen ajatus.

M28

Vierailija
5/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että maailmankirjat ovat sekaisin ja loppu on lähellä.

t. kilttimees

Vierailija
6/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että nainen pilailee. Naiset eivät pyydä Suomessa miestä ulos.

Vierailija
7/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika suuresti siinä missä naisillakin, että herättääkö treffeillepyytäjä minkäänlaista fiilistä. Ellei kiinnosta pätkääkään niin tuskin siinä lähtee treffeille mies sen enempää kuin nainenkaan.

Vierailija
8/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä naiset eivät uskalla kysyä. Siksi kysyinkin mitä ajattelette siitä. Siis kannattaako edes ottaa riskiä ja tulla mahdollisesti nolatuksi, kun eihän sitä varma voi olla, mitä toinen ajattelee.

Vierailija
9/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä on nyt vähän off topic, mutta naisena kysyin joskus miestä ulos viestillä ja häpeän tekoani edelleen. Sain pakit, mikä oli minulle ihan ok mutta se mies vältteli minua kuin ruttoa sen jälkeen kuukausi tolkulla. Pakeni mm. aina paikalta kun tulin samaan tilaan sekä lopetti käymästä salilla,jossa molemmat kävimme.

Olisin kyllä ihan ok niiden pakkien kanssa, mutta tuo miehen käytös sai minut tuntemaan itseni kuvottavaksi ja ahdistelevaksi suohirviöksi jonka kanssa ei voi edes samassa tilassa olla.

Vastasi toki ihan kohteliaasti viestiin jonka lähetin, mutta sen jälkeen alkoi kyllä käyttäytyän mielestäni melko loukkaavasti.

Vaikutti vielä hirveän mukavalta ja jotenkin lempeältä ja sydämelliseltä mieheltä, joten tuo käytös tuli suurena yllättyksenä.

Ja kyllähän siitä tuli pitkäksi aikas pahamieli, että olenko todellakin niin kammottava, että pitää paeta minun takiana.

Ymmärrän, jos toinen osapuoli ei halua, mutta kyllä sen asian voi hoitaa kohteliiasti loukaamatta toisen tunteita.

Joten en minä enää aijo tehdä aloitetta miesten suhteen, sen verran söi itsetuntoa tämä tapaus.

Vierailija
10/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en olisi alunperin kiinnostunutkaan, aika todennäköisesti lähtisinkin treffeille ja antaisin mahdollisuuden, koska aloitteellinen nainen on jo sinänsä poikkeuksellinen ja siten kiinnostava.

Vierailija
11/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9, tollasta vähän pelkäänki, että kannattaako edes riskeerata. Toisaalta saa sen käsityksen, että kukaan ei uskalla nykyään edes yrittää mitään, niin siinä saa sitten osa porukasta yksikseen olla, niin miehistä kuin naisista.

Vierailija
12/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pääseväni panemaan.

Vierailija
13/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä on nyt vähän off topic, mutta naisena kysyin joskus miestä ulos viestillä ja häpeän tekoani edelleen. Sain pakit, mikä oli minulle ihan ok mutta se mies vältteli minua kuin ruttoa sen jälkeen kuukausi tolkulla. Pakeni mm. aina paikalta kun tulin samaan tilaan sekä lopetti käymästä salilla,jossa molemmat kävimme.

Olisin kyllä ihan ok niiden pakkien kanssa, mutta tuo miehen käytös sai minut tuntemaan itseni kuvottavaksi ja ahdistelevaksi suohirviöksi jonka kanssa ei voi edes samassa tilassa olla.

Vastasi toki ihan kohteliaasti viestiin jonka lähetin, mutta sen jälkeen alkoi kyllä käyttäytyän mielestäni melko loukkaavasti.

Vaikutti vielä hirveän mukavalta ja jotenkin lempeältä ja sydämelliseltä mieheltä, joten tuo käytös tuli suurena yllättyksenä.

Ja kyllähän siitä tuli pitkäksi aikas pahamieli, että olenko todellakin niin kammottava, että pitää paeta minun takiana.

Ymmärrän, jos toinen osapuoli ei halua, mutta kyllä sen asian voi hoitaa kohteliiasti loukaamatta toisen tunteita.

Joten en minä enää aijo tehdä aloitetta miesten suhteen, sen verran söi itsetuntoa tämä tapaus.

Pienestä ne naiset vaan aina luovuttaa. Miesten joutuu käydä läpi tällaisia tilanteita lukemattomia elämänsä aikana. Ja niitä jotka luovuttaa ennemmin kuin toiset sanotaan sitten vässyköiksi.

Vierailija
14/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostun treffeille tietysti, vaikka epäilen piilokameraa tai verkostomarkkinointia

Tapahtunut jälkimmäinen. Oli vähän erilainen kuin aikaisemmat treffit. Pidin pokerini, enkä alkanut vääntämään verkostomarkkinoinnista.

Vierailija
15/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut muutaman treffikutsun ja arvostan kysyjän rohkeutta ja aloitteellisuutta. Olen aina myös edellämainitusta johtuen vastannut hyvin asiallisesti olipa vastaukseni mikä tahansa.

Vierailija
16/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienestä ne naiset vaan aina luovuttaa. Miesten joutuu käydä läpi tällaisia tilanteita lukemattomia elämänsä aikana. Ja niitä jotka luovuttaa ennemmin kuin toiset sanotaan sitten vässyköiksi.

No en minä ainakaaan yhtään miestä kenelle olen pankit antanut, tuolla tavoin kohdellut. Pyrin olemaan loukkaamatta henkilöä ja kohtelen muuten normaalisti ystävälliseen tapaan, enkä pakene ja välttele.

Vierailija
17/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin myöntävästi Tinder matchini treffipyyntöön ja kuukauden päästä oltiin siinä tilanteessa, että hän otti eron entisestä ukostaan, irtisanoutui työstään, muutti "puolensuomen matkan päästä" luokseni asumaan, hankki itselleen uuden työpaikan ja nyt me eletään yhdessä onnesta soikeana kuin viimeistä päivää. Jotkut sentään ottavat elämän tosissaan :)

Carpe diem!

Vierailija
18/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat pakkeja koko ajan. Siihen vaan täytyy tottua. Hienoa, jos nainen pyytää treffeille. Käyn ainakin kerran ja sen jälkeen katsotaan miten sujuu.

Vierailija
19/19 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, minua ei ole kukaan ikinä halunnut treffeille, ei pyytänyt tai pyynnöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän