Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nenä rumenee iän myötä?

Vierailija
15.12.2018 |

Mulla on aina ollut normaali nenä, ei iso eikä pieni, enkä ole koskaan ajatellut nenääni erityisemmin. Mutta nyt ehkä noin kahden vuoden aikana olen alkanut kiinnittää huomiota siihen, että mun nenä on kasvanut ja nenän kärki on ihan epäsymmetrinen ja kuvissa koko nenä näyttää vinolta. Miksi ihmeessä mun nenä on alkanut rumentua. Kasvamisen vielä jotenkin voisin ymmärtää, mutta miksi se menee ihan epäsymmetriseksi. Olen nelikymppinen ja muutenkin naama alkanut näyttää ihan rupsahtaneelta ja sitten vielä tämä nenän muuttuminen kamalaksi :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama käy korville

Vierailija
2/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nenä ole vähän niinkuin korvatkin, että ei koskaan täysin lakkaa kasvamasta/muuttumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vanhuksia. Heillä on monilla iso ja kyhmyräinen nenä. Nuoruus ei ole ikuista. Kannattaa oppia arvostamaan itseään sen ikäisenä ja näköisenä kuin on.

Vierailija
4/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat kasvaa, nenä kasvaa ja kuulemma myös lantion luut.

Vierailija
5/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö niin että oma suhde nenään muuttuu elämän aikana? Lisäksi mittasuhteet muuttuu kun rasvakudos vähenee - tai kasvaa.

Vierailija
6/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nyt järjettömän kokoinen pottunokka, kamalaa ajatella mihin mittoihin se hirvitys vielä turpoaa kun ikää tulee:(.

Vierailija
7/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama käy korville

Korvat kasvaa koko eliniän.

Vierailija
8/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus lukeneeni, että kasvuhormonia erittyy jonkin verran vielä ikääntyessäkin, vaikka pituuskasvua ei enää tapahdu. Sen sijaan kehon rustoiset kärkiosat, kuten nenä ja korvat kasvavat hitaasti. (Muistaakseni jotain muutakin kasvua on, otsa tms?) Korjatkaa, jos olen väärässä

Vierailija
9/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen nenät on kyllä rumia.

Kauneimmillaan ihminen on 18-40-vuotiaana.

Nenää myöten.

Toisaalta 35+ vuotiaana luonne näkyy naamasta.

Mukavat ihmiset on kauniimpia kuin ikävät

Vierailija
10/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti sun nenä on varmasti ihan sopiva just sulle. Jos se häiritsee ni leikkaa.

Vierailija
11/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus lukeneeni, että kasvuhormonia erittyy jonkin verran vielä ikääntyessäkin, vaikka pituuskasvua ei enää tapahdu. Sen sijaan kehon rustoiset kärkiosat, kuten nenä ja korvat kasvavat hitaasti. (Muistaakseni jotain muutakin kasvua on, otsa tms?) Korjatkaa, jos olen väärässä

Olet oikeassa. Tämä on helppo havaita ihan vanhusten korvia ja neniä katsomalla.

Vierailija
12/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenää myöten.

Minä olin kaunis jo 14- vuotiaana. 48v. alkoi nopeasti etenevä rupsahdus ja rumistuminen. 😓

Vierailija
13/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenää myöten.

Minä olin kaunis jo 14- vuotiaana. 48v. alkoi nopeasti etenevä rupsahdus ja rumistuminen. 😓

Tää olikin mun mielipide vaan.

Mä olin ihan lapsen näköinen vielä 20-vuotiaana. Parhaimmillani 27-37- about.

Vierailija
14/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaaat! Siis mistä lähtien? Ihanat pikku nöpönenät, jotka on täsmälleen evoluution muovaamat, jotta sopivat rintaruokinnassa oleville pienokaisille.

Vierailija
15/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman viime vuoden aikana huomannut, että nenänpää on pyöristynyt ja pehmentynyt ja sieraimet suurentuneet. "Jee". Eihän se nenä alkujaan tarpeeksi pyöreä nökö ollutkaan niin... Olen 30v.

Korvani ovat omituisen pienet, kuin lapsen korvat. Ne saisivatkin kasvaa, oikein odotan että joskus saa hiukset pysymään korvan takana ja muuta normaalia.

Vierailija
16/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän anatomia on kehittynyt ihan siksi, että jo miljardeja vuosia sitten tiedettiin tulevaisuuden plastiikkakirurgeista. Jollain heidänkin pitää elää. Hop hop konsultaatioon, kyllä sinustakin voi vielä ihan kelvollisen näköinen tulla!

Vierailija
17/21 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun kuolema vetää meitä nenästä.

Vierailija
18/21 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla myös kaula ja niska paksunee iän myötä, päätkin näyttää jotenkin isoille. Kasvaako kallokin vielä vai onko vaihdevuosilla joki yhteys ehkä painon nousuun joka tuota aiheuttaa.

Vierailija
19/21 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa vanhuksia. Heillä on monilla iso ja kyhmyräinen nenä.

Minä taas tykkään isoista nenistä ja monella vanhuksella on ihan ok klyyvari. Nuorten nappinokat ei nappaa.

Vierailija
20/21 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa vanhuksia. Heillä on monilla iso ja kyhmyräinen nenä. Nuoruus ei ole ikuista. Kannattaa oppia arvostamaan itseään sen ikäisenä ja näköisenä kuin on.

Enpä ole kyllä koskaan huomannut, että vanhuksilla olisi jotenkin useammin iso ja kyhmyräinen nenä. Pikemminkin leuka korostuu.

Entäs ne vanhukset joilla on siro nenä? Onko heidän nenänsä sitten ollut lähes olematon nuorempana? 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi