Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun kuraattori pettää & vanhemmat sai tietää ongelmista?

depressed child
15.12.2018 |

Okei eli oon masennusta sairastava 12v tyttö (jos kiinnostaa tietää/auttaa oon kirjottanu tänne toisen keskustelun "masennus 12v, apua!") eli, mun ope oli huomannu mun olevan usein masentunu, ja vanhemmat myös. mua tultiin kerran hakemaan kesken tunnin koulukuraattorille. olin tästä innoissani koska olin vihdoin saamassa apua. ekalla kerralla oli vaikee puhua tosta vaa tuntemattomalle ihmiselle. sain toisen ajan ja juttu alko kulkee. musta kuraattori oli epäpätevä, se kyseli vaan liikaa ja halus tietää kaiken. oisin kaivannu lohduttajaa ja sellasta kuuntelijaa, jolle voisin kertoo vaan sen verran kun itse pystyn.
Joka tapauksessa, olin kertanu sille monia ongelmia mitä mun vanhemmat ei tienny. se kehotti mua miettimään että mitkä asiat haluun ottaa puheeksi mun vanhempien kanssa. sanoin etten haluu puhuu mistään, ja se sano et se on okei, mun ei tarvii jos en haluu. se järkkäs jonku tapaamisen mun opettajan, vanhempien ja edellisen opettajan kanssa tapaamisen kysymättä mun mielipidettä. siellä se kerto mitä mä olin sille sanonu. se sano et mun pitää tulla sen tavattavaks kahestaan seuraavana päivänä sen jälkeen. mutta ei sillä ollut sillon työpäivää. eli toisin sanoen kaikki ajat oli vaan siks et se saa tietää kaiken ja kertoo mun vanhemmille. sit se vaa feidas bitchmäisesti. haluisin vaa sanoo sille et kuinka se on rikkonu vaitiolovelvollisuuttaan ja kuinka epäpäteväse on työssään. mut sit vaan en voi koska en haluu pahottaa mun vanhempien mieltä. ne ku oli niin onnelisii ja innoissaan siitä että mä saan apua ja että kohta tää kaikki on ohi ): nyt kotona tuntuu et olisin vaa enää joku potilas. osaisko kukaan auttaa? ❤

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla