Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka haluaa asua pienessä kodissa vähäisillä tavaroilla

Vierailija
15.12.2018 |

En julistaisi itseäni minimalistiksi, mutta ai että rakastan tätä helppoa elämääni. Meillä perheeseen mies, minä, kaksi lasta ja koira. Asumme 95 neliöisessä talossa. Meidän autokin on pieni, vaikka matkustelemme paljon. Haluamme että auton kulutus on pieni ja siksi autokin on siis pieni. Tavaroita meillä on vain tarpeeseen. Olemme hyvin tiivis urheilullinen perhe ja kaikki vapaa-ajat harrastamme yhdessä. Panostamme rahat elämykseen. Olen niin onnellinen tästä elämäntyylistä että voin vain suositella. Saan kyllä paljon vastata kysymyksiin että eikö ahdista olla koko ajan "samassa tilassa", mutta ei ahdista. Meillä on aina siistiä ja kaikki tavarat on sellaisia mistä perheemme nauttio ja käyttää. Ai että, kyllä on mukavaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perheeseen kuuluu

Vierailija
2/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ope pieni asunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Nykyinen pieni koti tuntuu kodikkaammalta kun entinen iso okt.

Vierailija
4/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt karsia elämästäni turhaa kamaa pois. Myönnän että mieli kirkastuu.

Vierailija
5/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Meillä on 85 neliötä neljälle, en oo ajatellut koskaan et erityisen vähän.

Vierailija
6/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes ope pieni asunto

On se pieni jos vertaa nykypäivän haluttuihin neliöihin.

Vierailija
7/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua pientä kotia, mutta vähän tavaroita kylläkin. Ennen kaikkea pitää olla siistiä. Nautin tilan tunteesta ympärilläni, ja viihdyn erittäin paljon kotona. Tai siis käytännössä vietän kaiken vapaa-aikani kotona,

Vierailija
8/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt sellaista elämää 9m2:ssa, ei kiitos enää. Tavaraa karsin mutta miniasuntoon en enää kaipaa.

Vierailija
9/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kodissahan ei muutoin ole vikaa, ja siis toi teidänhän ei ole erityisen pieni edes, muuta kuin että jos oikeasti tarvitsee jotain tavaraa jota ei vaan voi konmarittaa pois niin on ikävää ja hankalaa jos se ei oikein mahdu. Silloin on vaikeaa pitää järjestystä yllä.

Vierailija
10/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä kodissa, mutta tavaraa paljon, osa varastoituna kylmään varastoon, jossa menevät pilalle. Kaipaan tilaa, mutta isommat asunnot kalliita kävelymatkan päässä töistä.

Vierailija
11/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään pieni koti :)  Ne hirmuvelalla ostetut 250-> m2 kämpät, se buumi meni jo.

Vierailija
12/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me!

On ihanaa, kun ei ole liikoja tavaravuoria nurkissa ja siivous on nopeaa ja helppoa.

Opetetaan lapsemmekin tähän, onhan se myös ekologista. Mieluummin mietimme tarkkaan, mitä ostamme esim. Joululahjaksi. Ei mielellään tavaraa, vaan elämyksiä tai tuotteita jotka kuluvat pois. Aina, kun joutuu ostamaan jonkun pakollisen tavaran, yksi lähtee ovesta pihalle samoin tein. Näin säilyy ihana vapaus.

Rakastan kauniita esineitä, koruja, vaatteita, asusteita ja asetelmia! Nuorempana hamstrasin omaan asuntooni kaikenlaista. Kiertelin kirppiksiä ja tein löytöjä. Ihan kaunista, erikoista ja arvokasta tavaraa minulla on, mutta muuttojen myötä olen pyrkinyt eroon niistäkin. Ei näitä mukaansa saa kuitenkaan ja omien lasten maku lienee erilainen, kun ovat isoja.

Unelmani olisi, että kaikki tavarani mahtuisivat yhteen isoon urheilukassiin. Se on tosin mahdotonta, koska onhan huonekalut ym.

Vierailija
13/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En julistaisi itseäni minimalistiksi, mutta ai että rakastan tätä helppoa elämääni. Meillä perheeseen mies, minä, kaksi lasta ja koira. Asumme 95 neliöisessä talossa. Meidän autokin on pieni, vaikka matkustelemme paljon. Haluamme että auton kulutus on pieni ja siksi autokin on siis pieni. Tavaroita meillä on vain tarpeeseen. Olemme hyvin tiivis urheilullinen perhe ja kaikki vapaa-ajat harrastamme yhdessä. Panostamme rahat elämykseen. Olen niin onnellinen tästä elämäntyylistä että voin vain suositella. Saan kyllä paljon vastata kysymyksiin että eikö ahdista olla koko ajan "samassa tilassa", mutta ei ahdista. Meillä on aina siistiä ja kaikki tavarat on sellaisia mistä perheemme nauttio ja käyttää. Ai että, kyllä on mukavaa.

Pieni koti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan