Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle sanottiin että pitää lopettaa laihdutus ja olen vielä 17kg ylipainoinen :D

Vierailija
15.12.2018 |

Olen laihduttanut 8kk aikana 27kg ja minulle sanottiin tänään että pitää lopettaa laihduttaminen. Etten laihdu liikaa. Olen vielä 17kg ylipainoinen, eli BMI on vielä 31 mikä vastaa merkittävää lihavuutta. Ihminen joka sanoi tämän minulle on itse normaalipainoinen. En ymmärrä millä logiikalla ei saisi selkeää ylipainoa tiputtaa? Olin niin hämmästynyt etten oikein vastannut mitään tohon tokaisuun. Asia olisi ihan ok jos olisin alipainoinen tai jotenkin terveyteni olisi tästä kärsinyt mutta kun olen vieläkin lihava....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä noissa kannata kuunnella ihmisiä, jotka eivät ole terveydenhuollon ammattilaisia.

Vierailija
2/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko jotain sille joka sanoi?  Miksi sinun pitäisi olla kiinnostunut toisten mielipiteistä?  Miksi kysyt tätä vauvapalstalta?  Tee vaan niin kuin haluat.  

vähän ohis, mutta kunnioitus ja onnea hyvästä ja (ehkä liian) nopeasta laihtumisesta.  Ihan kaikki nimittäin ei osaa laihduttaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä näytät hoikalta hänen silmissään

Vierailija
4/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli joku jota näet säännöllisesti niin motiivina lienee pelko siitä, että näytät laihana paremmalta kuin hän, eikä hän voi enää pitää itseään sinua parempana. Mäkin olen 15 kg ylipainoinen ja sokeakin näkee että lahdutettavaa on.

Vierailija
5/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää, että kohta sinä olet teistä se hoikempi ja hänen itsetuntonsa kärsii siitä.

Vierailija
6/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on tosi tavallinen "kehu" jonka vähänkin laihtunut saa. "Ai kauhee, sähän oot liian laiha!!!" En nyt ajattelisi asiasta mitään sen kummempaa.

Vierailija
7/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kehuna ulkonäöstäsi ja jatka terveempiä elintapoja.

Sopivan painomäärän voi arvioida aiheeseen perehtynyt lääkäri tai hoitaja.

Vierailija
8/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mulle lääkäri ja ravitsemusterapeutti sanoivat eri painon...ravitsemusterapeutti suositteli painoa, jossa olisin indeksin mukaan yhä ylipainoinen. Miksi lie.

Vierailija
9/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hoitajan luona ennen painonpudotusta mutta siellä suositeltiin se klassinen 5-10% painonpudotus. Vaikka siis ylipainoa yli 45kg silloin... Nyt painoa lähtenyt 24% (?) suunnilleen.

Itse ajattelen että syön terveellisesti ja katson mihin paino asettuu. Ei ole mitään sen kummempia tavoitteita painon kanssa. Minusta vaan oli hassua saada kehoitus lopettaa laihduttaminen kun on vielä niin selkeä ylipaino. Vaatekokokin on vielä 46 niin ei voi normaalikokoiseksi mitenkään mieltää. Ap

Vierailija
10/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka laihduttamista. Halusi vain piristää päivääsi ja kehua hoikkuuttasi. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
11/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hoitajan luona ennen painonpudotusta mutta siellä suositeltiin se klassinen 5-10% painonpudotus. Vaikka siis ylipainoa yli 45kg silloin... Nyt painoa lähtenyt 24% (?) suunnilleen.

Itse ajattelen että syön terveellisesti ja katson mihin paino asettuu. Ei ole mitään sen kummempia tavoitteita painon kanssa. Minusta vaan oli hassua saada kehoitus lopettaa laihduttaminen kun on vielä niin selkeä ylipaino. Vaatekokokin on vielä 46 niin ei voi normaalikokoiseksi mitenkään mieltää. Ap

Pienestä on hyvä aloittaa. Siksi ehdotti ensin vähää.

Vierailija
12/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, viittaa kintaalla moiselle ja jatka oman suunnitelmasi mukaan. Kuulin aikanani samanlaista kommenttia enkä antanut sen  häiritä itseäni.

Vierailija
13/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut 8kk aikana 27kg ja minulle sanottiin tänään että pitää lopettaa laihduttaminen. Etten laihdu liikaa. Olen vielä 17kg ylipainoinen, eli BMI on vielä 31 mikä vastaa merkittävää lihavuutta. Ihminen joka sanoi tämän minulle on itse normaalipainoinen. En ymmärrä millä logiikalla ei saisi selkeää ylipainoa tiputtaa? Olin niin hämmästynyt etten oikein vastannut mitään tohon tokaisuun. Asia olisi ihan ok jos olisin alipainoinen tai jotenkin terveyteni olisi tästä kärsinyt mutta kun olen vieläkin lihava....

Eiköhän tuossa ole tarkotuksena ettet rasita kroppaasi liikaa liian nopeesti.

Sydänkohtaushan liiasta rasituksesta seuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan