Työttömille kuntotarkastustoikkari lol
https://yle.fi/uutiset/3-10548204?origin=rss
Miten se olisi, jos Pike savusauna huomattavan obeesi hunsvottitukka Mattila tai Pihvi lihapulla isomaha Lindström joutuisi myös todistamaan psyykkisen ja dyysisen kuntoisuutensa päätellessään miljoonan ihmisen hyvnvoinnista!
Ja mitä jouluun tulee, niin pskaa joulua sinnekin...
Kommentit (62)
Joku mielentervysseula pitäisi olla pakollinen näille nykyisenkaltaisille hunsvottiministereille. Kannan vastuun Bernerit ja varrrhaiskasvatus on laadukasta Grahnille.. Pihvistä ja Mattilasta ei taivu edes sanomaan enää mitään. Niin ala arvoista sakkia.
Eipä tarvi näkyä heitä parin kuukauden jälkeen. Uhhhhuh. Thank goodness.
Itse pitkäaikaistyöttömänä osallistuisin oikein mielelläni tuollaiseen testiin. Väitän olevani paremmassa kunnossa henkisesti ja fyysisesti kuin suurin osa suomalaisista. Olen tosissani. Käyn salilla viitenä päivänä viikossa, syön terveellisesti eikä elämänhallintataidoissani ole parannettavaa. Luen aktiivisesti ammattikirjallisuutta. Ei ole maksuhäiriöitä. Ei vaikeuksia herätä aamulla. En käytä lääkkeitä. Olen nelikymppinen mies. Viimeksi kun minulta otettiin verenkuva, olivat arvot suorastaan priimaa!
Olisi erittäin hauska päästä olemaan poikkeus joka vahvistaisi säännön.
aika moni tarvitsee myös psykiatrista kuntoutusta
Kaikille saisi tulla tuollainen pakollisena. Työkuntoisemmat työttömät voisivat sitten korvata heikommin testissä pärjänneet työlliset.
Saakohan tuolla iskettyä naisia. Olis kiva kun sais todistuksen luottokorttikoossa ni vois esitellä pirkoille baarissa
Hyi hele.
Itse olen töissä ja liikun päivittäin ja syön terveellisesti. Silti jotenkin oksettaa ajatus, että työkkäri laittaisi tuollaiseen testiin ja arvoi liikuntataitojani tai terveyttäni. Minun terveyttäni arvioi ainoastaan lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan tuolla iskettyä naisia. Olis kiva kun sais todistuksen luottokorttikoossa ni vois esitellä pirkoille baarissa
Saletisti saisi.
Mulla oli työttömänä paremmat elintavat kuin nyt työssäkäyvänä. En enää ehdi liikkua ja laittaa terveellistä kotiruokaa samalla tavalla.
Mistä ihmeestä ajatus että juuri työttömänä unohtaisi "arjen perusasiat"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei työtön ole sama asia kuin syrjäytynyt tai mt-ongelmainen.
Vai tarkoitatko että kaikilla työelämän ulkopuolella on enemmän psykiatrisia ongelmia, esim. kotiäideillä, eläkeläisillä jne?
Voi hyvä lupponen sentään näitä älynväläyksiäää?! Alkopuhallus ministeri Mattilalle ja seula, onko huumaavien lääkkeiden alaisena kun olenus on kuin zombien ja ulosanti on mitä on??
Eikös nykyään työkuntoa arvioida työkokeilulla...?
Jösses. Käsipäovää kurssillahan saimme nauttia luennoists, miten kannattaa vaihtaa lakanoita ja sitten trstattiin hassunhauskan trivial pursuotin kautta yleissivistystämme geesssh.. Ja terveysruokakurssia ym paskaa kuulajumppaa. Se suhtautuminen nyt on sanonko mistä? Itse vetäjät oli kuin amerikan lihavista, mutta konsuötiksihan nyt pääsee kuka vaan jos vaan pokkaa riittää. Koska Suomesta tuöi tällainen absurdistania? 20 v sitten?!!
Härrneet nenään. !attilalle olisi kyl voimut tehdä kuntotoikkatarkastuksen ennen nuokkumisestaan aitioon ottamista. Samoin sille punajuripihville joku äåå testaus. Jätkä pillittää kun ei edes ymmärrä itse mitä päättelee.
Kas kun ei todistusta hyvistä geenesitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei työtön ole sama asia kuin syrjäytynyt tai mt-ongelmainen.
Vai tarkoitatko että kaikilla työelämän ulkopuolella on enemmän psykiatrisia ongelmia, esim. kotiäideillä, eläkeläisillä jne?
on tieteellinen fakta että mielisairaudet ovat yleisempiä työttömien keskuudessa kuin muun väestön
Vierailija kirjoitti:
Itse pitkäaikaistyöttömänä osallistuisin oikein mielelläni tuollaiseen testiin. Väitän olevani paremmassa kunnossa henkisesti ja fyysisesti kuin suurin osa suomalaisista. Olen tosissani. Käyn salilla viitenä päivänä viikossa, syön terveellisesti eikä elämänhallintataidoissani ole parannettavaa. Luen aktiivisesti ammattikirjallisuutta. Ei ole maksuhäiriöitä. Ei vaikeuksia herätä aamulla. En käytä lääkkeitä. Olen nelikymppinen mies. Viimeksi kun minulta otettiin verenkuva, olivat arvot suorastaan priimaa!
Olisi erittäin hauska päästä olemaan poikkeus joka vahvistaisi säännön.
Uskotko todella olevasi poikkeus työttömien joukossa?
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10548204?origin=rss
Miten se olisi, jos Pike savusauna huomattavan obeesi hunsvottitukka Mattila tai Pihvi lihapulla isomaha Lindström joutuisi myös todistamaan psyykkisen ja dyysisen kuntoisuutensa päätellessään miljoonan ihmisen hyvnvoinnista!
Ja mitä jouluun tulee, niin pskaa joulua sinnekin...
Ei voi olla todellista. Olen hyväkuntoinen, terveellisesti syövä, elämääni rakastava täysijärkinen ihminen, joka osaa todellakin hallita talouttaankin paremmin kuin moni työssä käyvä. (Aiemmassa työssäni olen nähnyt, mitä tolvanoita suurituloisissakin on.)
Jos tuollaisilla testeillä aletaan vielä holhoamaan ja nöyryyttämään ja minulle, viisikymppiselle naiselle, neuvomaan, kuinka eletään, heittäydyn täysin holhottavaksi. Pääseekö eläkkelle, jos väittää syövänsä vain vehnäleipää ja olutta?
Nuo testit voisivat olla hyväksi.
Ajatella, jos tulisikin hyviä tuloksia ja ei pystyttäisi enää stereotypioimaan työttömiä.
Juusto sentään. Alkaa olla sellaisia 1930/luvun nat si saksan kaikuja. Työleiriläisten arvottaminen.... Kuka herättäisi maailman painajaisesta ja eliitt isikailijat huus hlvttiin muita alaspainamasta!!
No johan on!
Yrittä lykätä kirjautunista, jotta voi paremmin paikallistaa kirjoittajat ja syyttää heitä vihapuheista..