Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan maksanut mitään ns."luonnossa"

Vierailija
15.12.2018 |

Millainen tilanne oli ja kumpi teki aloitteen? Miten homma eteni ja millaiset oli reaktiot??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta haluaisin kyllä.

Vierailija
2/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mäki esim. kaupan kassalla nusasta koipeen jos sais jotain alennuksia. Tai autokauppiasta siementää kasvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Yök. En kai mä kenen kanssa vaan ole.

En ole mikään maksullinen nainen.

Vierailija
4/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Mikäpä siinä jos molempien edut kohtaavat. Maksanut autokyytejä, remonttia, auton korjausta, vuokraa esimerkiksi. Hyvälle tavaralle on ottajia enkä ole kokenut omantunnontuskia.

Vierailija
5/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä. Mikäpä siinä jos molempien edut kohtaavat. Maksanut autokyytejä, remonttia, auton korjausta, vuokraa esimerkiksi. Hyvälle tavaralle on ottajia enkä ole kokenut omantunnontuskia.

Kerro lisää.

Vierailija
6/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nussinut itselleni töitä. Outo tilanne, harjoittelupaikkaa hakiessani toimari sanoi että annatko jos pääset töihin. Sovittiin että käyn jatkohaastiksessa tämän tj:n kämpässä. Seksi oli ok mutta kämppä törkyinen, astma haittasi.

Toimari nyttemmin naimisissa ja ymmärtääkseni seurusteli jo silloin, miksinlie halunnut vierasta miestä. Minut vakinaistettiin ilman lisäseksiä. Huvitti vaan että olein oikea aktiivimallin mallioppilas.

Vierailija
7/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 pks kirjoitti:

En, mutta haluaisin kyllä.

Eihän se naisena ole kuin ehdottaa. Olen hyvän ruuan kokkaamisen ja tehtävissä auttamisen ja siivoamisen avun maksanut munalla :D

Vierailija
8/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maksanut, mutta minulle on tavallaan maksettu. Noin kymmenen vuotta sitten pidin tietotekniikka-alan yritystä. Tein myös kotikäyntejä. Yhteinä asiakkaana oli nuori nainen. Itsekin olin vasta kolmekymppinen. Nainen oli hyvin flirttaileva jo ekalla käynnillä, mutta minä pysyin asiassa ja korjailin sitä konetta. Nainen kuitenkaan ei luovuttanut, vaan kutsui minua aina useammin. Ja itsekin hoksasin, että kyseessä on vain jotain peliä. Se alkoi olla jo ilmiselvää. Koneessa mitään vikaa ollut ja käynnit alkoi olla pelkkää kahvinjuontia. Tämän vuoksi kirjoitinkin aluksi ”tavallaan”, kun nainen sitten sanoi hymyillen, että sopisko maksaa käynti vaikka luonnossa? En minäkään siinä missään työasussa ollu vaan kesäshortseissa ja t-paidassa, joten ”maksu” sitten hoidettiin makuuhuoneen puolella luonnossa. Tästä kuitenkin myös alkoi muutaman vuoden kestänyt suhde, että kyllä se sänky narisi tuon kesänkin aikana moneen kertaan.

Vierailija
9/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole maksanut, mutta minulle on tavallaan maksettu. Noin kymmenen vuotta sitten pidin tietotekniikka-alan yritystä. Tein myös kotikäyntejä. Yhteinä asiakkaana oli nuori nainen. Itsekin olin vasta kolmekymppinen. Nainen oli hyvin flirttaileva jo ekalla käynnillä, mutta minä pysyin asiassa ja korjailin sitä konetta. Nainen kuitenkaan ei luovuttanut, vaan kutsui minua aina useammin. Ja itsekin hoksasin, että kyseessä on vain jotain peliä. Se alkoi olla jo ilmiselvää. Koneessa mitään vikaa ollut ja käynnit alkoi olla pelkkää kahvinjuontia. Tämän vuoksi kirjoitinkin aluksi ”tavallaan”, kun nainen sitten sanoi hymyillen, että sopisko maksaa käynti vaikka luonnossa? En minäkään siinä missään työasussa ollu vaan kesäshortseissa ja t-paidassa, joten ”maksu” sitten hoidettiin makuuhuoneen puolella luonnossa. Tästä kuitenkin myös alkoi muutaman vuoden kestänyt suhde, että kyllä se sänky narisi tuon kesänkin aikana moneen kertaan.

Ihana rakkaustarina ja kyllähän tuolla tavalla ne luotettavimmat ja maksukykyisimmät naiset löytää.

Vierailija
10/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

EN.

Voipi olla, että 50+ naiselta ei riitä myöskään maksukykyä luonnossa monellekaan ottajalle. Taitaapi nuo hieman nuoremmat kiinnostaa luonnossa maksunottajia hiukka enämpi.

Vierailija
11/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

EN.

Voipi olla, että 50+ naiselta ei riitä myöskään maksukykyä luonnossa monellekaan ottajalle. Taitaapi nuo hieman nuoremmat kiinnostaa luonnossa maksunottajia hiukka enämpi.

Kyllä mulle kelpaa 50+ nainen.

En tosin harrasta luonnossa maksamista tai ota maksua luonnossa.

Vierailija
12/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

EN.

Kyllä mulle kelpaa 50+ nainen.

En tosin harrasta luonnossa maksamista tai ota maksua luonnossa.

Sulle nyt kelpaa vaikka metsässä heiluva kuusipuu, kunhan siinä on reikä.

Vierailija
13/16 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

EN.

Yllättyisit, kun tietäisit, miten paljon minulle olisi ottajia. Hämmästyisit, kun kuulisit, minkä ikäiset minua muun muassa vonkaavat. Olen kuitenkin erittäin varattu, eikä seksi ole minulle kauppatavaraa suhteessa eikä sen ulkopuolella.

Vierailija
14/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

EN.

Yllättyisit, kun tietäisit, miten paljon minulle olisi ottajia. Hämmästyisit, kun kuulisit, minkä ikäiset minua muun muassa vonkaavat. Olen kuitenkin erittäin varattu, eikä seksi ole minulle kauppatavaraa suhteessa eikä sen ulkopuolella.

Tällaisen vihasen tädin pakaroille takaapäin kun pääsisi tulemaan, aijai, kyllä tulisi iso pakarankaarille.

Vierailija
15/16 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä luonnossa maksun esim myymästäni esineestä kun mukava nainen ollut ostajana. Ei vaan miehenä toimi tuo luonnossa maksu. Varmasti moni nainen maksaa seksillä torikauppoja ja kirppiskauppojakin koska puutteessa oleva mies varmasti hyväksyy

Vierailija
16/16 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskellessa kesän vuokralla eläkkeelle jääneen naisen luona hänen omakotitalonsa yläkerrassa. Lauantaisin lämpesi sauna, jolla pienennettiin kuukausivuokraa, joskus myös arkena kellarissa olevassa suihkussa hänen aloitteestaan. Olisi jatkanut syksyllä sopimusta, mutta seuraava sai vuoron myöhemmin kuulin että oli vuokrannut vuosia ja valinnut nuorempia opiskelijoita