Katariina Souri ihan yhtäkkiä hoksasi sen..
"Olen muunsukupuolinen.."
Tuleekohan tästä nyt uusi trendi kun julkkikiset ja julkisuuden valokeilaan haluavat alkavat huomata olevansa muunsukupuolisia.
Kommentit (22)
Samassa jutussa kertoo olleista mielenterveysongelmistaan joten eiköhän se selity sillä.
Eikö muuten saanu naamaansa enää esille.
Intersukupuolisuuden vielä ymmärrän koska se on objektiivisesti havaittavissa oleva lääketieteellinen tila eikä mikään Setan keksimä hömppäjuttu.
Mutta tuollainen ns. "muunsukupuolisuus" on pelkkä oman pään sisällä oleva asia eikä mikään todellinen juttu.
Ekat 50 vuotta ei tiennyt mitään. Ei ollut muodissa.
Ihmetyttää suuresti, missä vaiheessa tämä "musta tuntuu että olen yksisarvinen"-pelleily tuli ihan normaaliksi, eikä sitä luokitella mielenterveysongelmaksi.
Eikö ollut silloin muotia? kirjoitti:
Miksei se huomannut sitä esim. Playboy-kuvausten aikoihin?
Eivät sulje pois toisiaan.
Mitä muuta se on tehnyt kun ollut siinä lehdessä joskus 30 vuotta sitten? Millä meriiteillä se on nyt julkisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolisuuden vielä ymmärrän koska se on objektiivisesti havaittavissa oleva lääketieteellinen tila eikä mikään Setan keksimä hömppäjuttu.
Mutta tuollainen ns. "muunsukupuolisuus" on pelkkä oman pään sisällä oleva asia eikä mikään todellinen juttu.
Tiedätkö, kun esimerkiksi homoseksuaalisuuttakaan ei voi mitenkään konkreettisesti nähdä tai mitata ihmisestä ja silti se on ihan todellinen juttu.
pitikö otsikossa lukea katariina suuri?
Joo ekaksi oli koulukiusaus, sitten masennus, sitten joku vakavampi mielenterveysongelma, sit homoseksuaalisuus ja kun taas iltapulut lakkasi soittelemasta, iski muunsukupuolisuus. Mikähän on seuraava muoti? Kamasutra?
Olen juuri huomannut olevani joulukuusi. Epäilyjä toki ollut jo aiemminkin, olen mm. halunnut usein ripustella itseeni kimallenauhaa ja värikkäitä palloja. Nyt huomasin himoitsevani aitoja kynttilöitä palamaan käsiini sekä tähtisadetikkuja korviini. Olen siis joulukuusi!
Juoksee reppana edelleen jokaisen trendin perässä. Ehkä vähän myöhässä joka asiassa, mutta sinnikkäästi yrittää pysyä kelkassa. Ison selkätatuoinninkin otti muutama vuosi sitten, koska trendi.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri huomannut olevani joulukuusi. Epäilyjä toki ollut jo aiemminkin, olen mm. halunnut usein ripustella itseeni kimallenauhaa ja värikkäitä palloja. Nyt huomasin himoitsevani aitoja kynttilöitä palamaan käsiini sekä tähtisadetikkuja korviini. Olen siis joulukuusi!
Ai juku, hienoa kun hokasit tuon just ennen joulua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuollainen ns. "muunsukupuolisuus" on pelkkä oman pään sisällä oleva asia eikä mikään todellinen juttu.Tiedätkö, kun esimerkiksi homoseksuaalisuuttakaan ei voi mitenkään konkreettisesti nähdä tai mitata ihmisestä ja silti se on ihan todellinen juttu.
Täysin eri asia, homoseksuaalisuudessa on kyse siitä kehen tuntee vetoa.
Ehkä naisiin päin kallellaan oleva ei tunne olevansa ihan tyypillinen femiininen nainen, mutta jos kaikki ulkoisetkin merkit viittaa naiseuteen eikä mieheksikään koe itseään niin eikö sitä sitten ole nainen. Naiseuttakin on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Joo ekaksi oli koulukiusaus, sitten masennus, sitten joku vakavampi mielenterveysongelma, sit homoseksuaalisuus ja kun taas iltapulut lakkasi soittelemasta, iski muunsukupuolisuus. Mikähän on seuraava muoti? Kamasutra?
Onhan tuo taas uutisissa
Miksei se huomannut sitä esim. Playboy-kuvausten aikoihin?