Mies 29v + 4v miettii; miten fantasiani ovat muuttuneet
Kaikki ei ole muuttunut kymmenessä vuodessa, mutta kun haaveilen parisuhdeasioista, en yleensä enää käytä hellittelynimiä näissä fantasioissa tai ainakin nimet ovat vähemmän 'raskauttavia' ja sitovia. Jollain lailla paino on ehkä siirtynyt tekemiseen 'tyhjien' sanojen sijaan.
En myöskään haaveile ihan yhtä paljon niistä hyvistä asioista, mitä voisin tehdä kumppanille, mikä saattaa johtua paremmasta itseluottamuksesta ja dynamiikan ymmärryksestä, vaan enemmän itseeni kohdistuvista hyvistä teoista (kuin aiemmin).
Kommentit (4)
15-vuotiaana en haaveillut parisuhteista ollenkaan. Tässä välissä oli vaihe jolloin asia oli vähän toisin, mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen ollaan oikeastaan taas samassa.
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaana en haaveillut parisuhteista ollenkaan. Tässä välissä oli vaihe jolloin asia oli vähän toisin, mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen ollaan oikeastaan taas samassa.
Vähän sama juttu minulla, paitsi 15-vuotiaana sanavarastooni ei tainnut edes kuulua "parisuhde". Yhdessäolo enemmänkin.
Ja 25-vuotiaana ulkomaan matkan jälkeen oli lyhyen aikaa tunne, siitä että on OK olla sinkku, mutta eiköhän se mennyt nopeasti ohi.
Sen jälkeen kun itse kiinnostuin kunnolla fitneksestä ja bodauksesta olen myös kiinnittänyt enemmän huomiota lihaksiin ja niiden muotoon kiinnostavassa ihmisessä; esim.pohkeet ja kyynärvarret ja miltä ne tuntuisivat.
Mitenkäs muut ovat muuttuneet?