Ensimmäinen julkkisihastuksesi?
Mulla oli Evan McGregor Trainspotting leffassa.
Nyt ei enää sytytä mutta silloin oli niin...
Kommentit (68)
Benjamin Peltonen - omnomnomnom-nom!
Laulaja Salomon, 1976 tai niillä main. Kovasti olin tykästynyt myös jääkiekkoilija Pekka Marjamäkeen.
Dallasin Bobby Ewing, halusin hänen kanssaan naimisiin isona. Olin jotain 6-vuotias.
Orlando Bloom joko LotR tai PotC :D Olin ala-asteella, onhan se edelleen ihana mutta nyt oon niin elämään tympiintyny lääkäri että vaikka tavattas livenä ja käytäs kahvilla yhessä nii tuskin muistasin enää seuraavana pv mitä on tapahtunu :D
OT: Ja kyllä tää tilanne on sääli, oikeesti toivon että voittasin lotossa vähintään 10 miljoonaa että voisin elää loppu elämäni erakkona hevostilalla, tai mulla on semmonen haave ett voisin elää keskellä jotain kaunista metsää, ei ihan suomalaisessa metsässä mutta ei toisaalta missään sademetsässäkään ja sitten toinen on semmonen että jollain isolla tasangolla mulla olis iso hevostila ja siellä kävis sitte vaikka toimintaterapiaa tarvitsevat hevosilla treenaamassa :)
Vuonna 1995 olin ihastunut yhteen Majakan väki -sarjan hahmoon.
Susikoira Roin näyttelijä eli Paavo Westerberg, kun siis itsekin olin vielä lapsi. Voisin ehkä tykätä aikuisestakin Paavosta!
Fox Mulder(aka David Duchovny) Salaisista kansioista
Ei ole koskaan ollut julkkisihastuksia.
Ihan normaali minusta kuitenkin tuli. Jossain vaiheessa teeskentelin fanitusta. 80-luvulla ainakin oli niin omituista, ettei sellaista olisi ollut. Eli BCR:n Alania muka ihailin. Alan siksi, koska oli epäsuosituin muiden keskuudessa. Eric muistaakseni oli suosituin.
1991 Tenavatähdistä se joka lauloi ruotsiksi. Muistaakseni voitti koko kisan. Oisko ollut Christoper jotain? En jaksa googlata.
Vuonna 1954 prinssi Philip ja kyllä, still going strong 😍😻 Wau 💕
Vierailija kirjoitti:
Susikoira Roin näyttelijä eli Paavo Westerberg, kun siis itsekin olin vielä lapsi. Voisin ehkä tykätä aikuisestakin Paavosta!
Sama mutta Ruusunajan Illinä
Nuuskamuikkunen. Mutta jos piirroshahmoja ei lasketa niin Enkeleitä ja pikkupiruja sarjan Tuukkaan olin ihastunut pikkutyttönä.
1. Aladdin piirroshahmo ekaluokalla
Unohdin joksikinaikaa ihastukset ja sitten
2. Leonardo DiCaprio Titanic - aikaan.
Summerissa esitetyn Sixteen sarjan Jude.
Jasper Pääkkönen Saku Salinina on eka jonka muistan.
Elijah Wood, hobittina Taru sormusten herrasta -elokuvissa.
Keräsin jopa kuvia ja lehtijuttuja hänestä ja nauhoitin kaikkea missä hän esiiintyi. Muutoin minulla ei koskaan ollut mitään julisteita huoneeni seinällä tms.
J Karjalainen