NYT TULI KOVA LASKELMA SOTE-UUDISTUKSEN HINTALAPUSTA: EI KOLMEN MILJARDIN SÄÄSTÖJÄ VAAN 10 MILJARDIN LISÄMENOT
Juha Sipilä jatkaa linjallaan, tuhotaan kaikki palvelut ja kolminkertaistetaan hinnat sairaanhoidossa, saajina hyvät veljet.
Suomen kansa ja Suomi pitää tuhota, maksoi mitä maksoi.T Juha Sipilä!
Kommentit (29)
Tuleehan se kalliiksi, kun ensin sote annetaan firmoille ja sitten se ostetaan takaisin (tullee aivan helvetin kalliiksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä jatkaa linjallaan, tuhotaan kaikki palvelut ja kolminkertaistetaan hinnat sairaanhoidossa, saajina hyvät veljet.
Suomen kansa ja Suomi pitää tuhota, maksoi mitä maksoi.T Juha Sipilä!Kyllähän juhalla turskahti lasti lahkeeseen kun se kuuli summan, minkä sen "kamut" saa verorahoja kupattua itselleen, ja itse tirehtöörille pikku slaissit siitä sivusta.
Pitäis järjestää tutkinta onko rahaa maksettu ja miten paljon päättäjien taskuun. Mut kuka tutkis?
mUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ JATKOSSAKIN PERSUJA, KOKKAREITA JA KESKUSTAA, PÄLLIT.
Kuka tahansa terveydenhuollossa työskentelevä on tajunnut homman nimen jo päivästä yksi. Ollaan vaan ihmetelty, koska muu kansa lopulta herää. Itse olen ostanut kassikaupalla terveysjättien osakkeita. Jos Suomi tulee järkiinsä ja verorahoja ei pääsekään esteettömästi lapioimaan suuromistajien taskuun niin hyvä. Mutta jos huonosti käy, niin tuleepahan pieni siivu takaisin omaankin taskuun.
no missä se laskelma oikein on? ei näköjään tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa ja Suomi pitää tuhota, maksoi mitä maksoi.T Juha Sipilä!Kyllähän juhalla turskahti lasti lahkeeseen kun se kuuli summan, minkä sen "kamut" saa verorahoja kupattua itselleen, ja itse tirehtöörille pikku slaissit siitä sivusta.
Pitäis järjestää tutkinta onko rahaa maksettu ja miten paljon päättäjien taskuun. Mut kuka tutkis?
Väite ettei suomessa olle korruptiota perustuu vain siihen ettei sitä ole tutkittu. Eikä muuten tutkita jos porvarit saa asiasta päättää. Verratkaa suomen ja ruotsin talourikostutkijoiden määrää. Suomi 20, ruotsi 200.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite ettei suomessa olle korruptiota perustuu vain siihen ettei sitä ole tutkittu. Eikä muuten tutkita jos porvarit saa asiasta päättää. Verratkaa suomen ja ruotsin talourikostutkijoiden määrää. Suomi 20, ruotsi 200.
ja nämä 20 jahtaa 5€ pitsoja
En ihmettele ollenkaan jos väite on totta.
Ei tule. Sullekin vain tulee alapeukkuja kun epäilet ....