Parisuhde ja komea hurmuri
Uskallanko. Mies saisi suurinpiirtein kenet vaan ja toiset miehetkin katselee.
Kommentit (34)
Toiset naiset vievät ennemmin tai myöhemmin.
Riippuu, näyttääkö sitä miestä ne kenet vaan kiinnostavan. Yleensä ovat sitä sorttia, että nauttivat huomiosta, eivätkä oikein osaa sitoutua. Jos muut eivät ole jo hänen sinut tavattuaan lakanneet kiinnostamasta, niin eivät kyllä lakkaakaan.
Juu ei. Joudut olemaan mustis alituiseen.
Ei. Tulee pelkkiä ikävyyksiä, ei mitään hyvää.
Yleensä tuollaiset ovat koppavia ja heillä on huono luonne.
Tietääkö mies olevansa komea ja hurmaava? Niitäkin on ja olen jopa tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tulee pelkkiä ikävyyksiä, ei mitään hyvää.
Yleensä tuollaiset ovat koppavia ja heillä on huono luonne.
Tähän tulee pian joku sanomaan, että ei ulkonäöstä voi toisen käytöstavoista ja luonteesta päätellä mitään, mutta minun mielestäni kyllä voi. Harvinaisen hyvännäköiset ihmiset ovat aina tottuneet saamaan jonkinlaista erityiskohtelua (ihmiset suhtautuvat positiivisesti, tuntemattomillekin voi jutella tulematta tympeästi torjutuksi, ihmiset katselevat kiinnostuneina), joten he monesti elävät aivan "eri maailmassa" kuin me tavalliset ihmiset, eivätkä aina osaa ottaa muiden tunteita huomioon, koska ovat aina olleet keskipisteitä.
Jos mies tietää saavansa kenet vaan, niin ei sille kelpaa kuin yksi johon on ihastunut.
Kauniilla ihmisillä on semmoinen ongelma, että he joutuvat keskenänsä olemaan ettei toinen saisi mustasukkaisuus kohtauksia toisten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tietää saavansa kenet vaan, niin ei sille kelpaa kuin yksi johon on ihastunut.
Harva meistä vain ihan todella saa kenet vaan. Niillä halutuimmillakin komistuksilla ja kaunottarilla on usein joku, jonka todella haluaisivat, mutta joka ei halua heitä.
Sulla pitää olla itsetunto rautaa tai olla tosi kaunis.
Eiköhän siinä kulliSouda vieraassavitussa jo. Jos se on sulle ok, niin sitten jatkat yhdessäoloa.
Vaikka ottaisit sen Pekon massahurmaajan sijaan, voi käydä köpelösti, ja huomaat että tulit kusetetuksi. Joten en osaa sanoa.
Jos olet sinut sen kanssa, että sonni astuu myös muita, niin siitä vaan.
Itse otin tällaisen komean ja ylimielisen oloisen miehen. Olin ennakkoluuloinen juuri liiallisen komeuden takia, mutta lähemmin tutustuessamme kävi ilmi, että hän on todella mukava, lämmin ja vaatimaton ihminen. En ole katunut valintaani-tosin itsetuntoni on timanttinen.
Komea joutuu kasvattamaan kuoren jota ylpeydeksi luullaan.
Komealla on uskomattoman helppo elämä.
Syntynyt kultalusikka suussa.
Sunnuntailapsi.
On varaa arvostella muita.
Katsoo alempiarvoisia nokkavartta pitkin.
Näpeille tulee , on kokemusta.