Kumman kanssa viettäisit joulusi?
Uuden miesystävän vai äitisi? Olemme seurustelleet muutaman kuukauden.
Äitini ei halua tutustua uuteen miesystävääni, joten yhteinen joulu poissuljettu. Lapset menevät isälleen.
Kommentit (9)
Miksi äitisi ei halua tutustua miesystävääsi? o_0
Minä olen kanssa seurustellut muutaman kuukauden ja miesystävä tulee aatoksi kanssani mun äidin luo.
Mikäli mun äiti ei olisi halunnut tutustua mun miesystävään, olisin viettänyt joulun hänen (siis miesystävän) kanssaan kaksin.
Jaa-a. Enpä tiedä. Voisiko olla alkavaa dementiaa kun ei halua uusiin ihmisiin tutustua. Tai sitten hän on pettynyt kun en jääkään yksin ja vain hänen apulaisekseen.
Ap.
Haluisitko sinä nurkkiisi pyörimään vieraan ihmisen jouluna?
Vietän jouluni äitini kanssa mutta eri syistä eli kyse ei ole siitä, etteikö hän haluaisi tavata ja olisi jo monta kertaa tavannutkin puolisoni. Kyse on siitä, että hän on vanha ja sairas ja tämä saattaa olla viimeinen kotijoulu hänelle. Puolisoni puolestaan viettää joulun omien ikääntyneiden sukulaistensa kanssa.
Mutta jos äitini olisi nuorempana ja terveempänä ilmoittanut, ettei halua tutustua miesystävääni, niin olisin todennäköisesti valinnut miesystäväni.
Jos ei kumppani kelpais mukaan joulun viettoon niin sit äippä jäis yksin, koska itseaiheutettu tilanne jos perusteltua syytä kumppanin ”syrjimiselle” ei kerran ole. Tsempit sulle ap, todella ikävässä välikädessä olet! :(
Joulu on tunteellista aika, joihin liittyy usein vanhoja tapoja ja perinteitä. Ehdottomasti viettäisin joulun äidin kanssa. Sen uuden miehen kanssa ehtii pelehtimään sitte myöhemminkin. Tulee muita juhlia, joita voitte viettää yhdessä.
Tai miksi et jakaisi joulua? Aatto ja joulupäivä äidin kanssa, siitä eteenpäin miehellä.
Miehen, mutta toivottaisin äidin lämpimästi tervetulleeksi mukaan.
Äidin kanssa viettäisin joulun