Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mua vaivas tänään?

Vierailija
11.05.2006 |

Mulla alkoi iltapäivällä särkemään päätä, mutta en heti ottanut särkylääkettä kun ajattelin että varmaan menee ohi kohta.

ei mennyt ohi vaan viiden aikaan alkoi järkyttävä jyskytys päässä. otin silloin panadolia ja odottelin varmaan tunnin eikä mitään vaikutusta ja samalla alkoi tulla kamalan huono olo. ripuloin kokoajan ja sitten vielä oksensin varmaan mahalaukun tyhjäks. Paljon sitä tuli. oli sellanen tärinä päällä ja ihan kalpea olin. niin ja sitten kuuden jälkeen otin buranaa ja ehkä puolentoista tunnin päästä alkoi olo helpottaa ja nyt on ihan ok olo. aivan käsittämätöntä.

Mitä tää voi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siinä ollla noin karseet sivuoireet? -ap-

Vierailija
2/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireiden alkuvaiheessa. Niin selviää vähimmällä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan yritän välttää buranaa kun imetän vielä. Onko migreenilääkkeitä jota voi syödä imetysaikana ja onko ne reseptillä saatavia?

tuli vaan nyt jälkeenpäin mieleen että mulla on tainnut yhden kerran aiemminkin olla vähän samanlainen homma mut paljon lievempänä...

mitähän mun kannattais tehdä? -ap-

Vierailija
4/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin ihan turha suun kautta otettava lääke kun migreeni iskee. Oksentelu on sen verran rajua, joten suppoina olen lääkkeeni saanut. Myöskin armottomat näköhäiriöt kohtauksen aikana on hyvinkin tuttuja minulle...

Vierailija
5/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vauvan takia jatkuva valvominen laukas tämän, mutta täytyy seurailla tilannetta.

En siis ole mitään erikoista syönyt tänään. Kaikkea samaa mitä ennenkin.

Vierailija
6/6 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yks tuttu neuvoi ottamaan merisuolaa heti kivun alettua. Uskomatonta mutta totta, se auttoi ½ tunnissa. Laitoin vajaan teelusikallisen karkeaa merisuolaa kielen alle ja välillä hörpin vettä ja se alkoi helpottamaan tosi nopeasti, ½ tunnin kuluttua ei ollut tietoakaan päänsärystä! Joillekin kuulemma voi tulla suolanpuute, jos ei syö riittävän usein tai riittävän suolaista ruokaa. Minä sitten olen alkanut käyttää vähän enemmän suolaa ja koetan pitää huolen säännöllisistä ruokailuista, ei ole tullut kohtausta moneen kuukauteen, vaikka ennen tuli muutaman viikon välein.

Kun mulla oli ruokamyrkytys, niin ei ollut yhtään pää kipeänä, mutta maha oli järkyttävän kipeä ja kouristeleva monta tuntia ja oksensin monta kertaa.

Kokeilepa ens kerralla tuota suolajuttua, et ainakaan menetä siinä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän