Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelukulttuuri mennyt kyllä ihan tökeröksi

Vierailija
14.12.2018 |

ja en tiedä onko kysymys henkilökunnan yksinkertaisuudesta vai siitä että kukaan ei uskalla mennä kertomaan vahingoista esimiehille tai pelkäävät seurauksia jos asiat hoidettaisiin kunnolla. Tällä viikolla marketissa myyjä tiputti mustikkajuomavälipala purkin maahan ja sisältö roiskui housuilleni. Myyjä haki paperia ja puhdistusainetta ja kertoi että ei taida olla hänen päivänsä. Kehotti pesemään housut ja kysyi haluanko ostaa puhdistusliinoja. Ravintolassa tarjoilija kaatoi viinilasin pöydälle kun korjasi pois astioita. Roiskuihan siitä viiniä päällekin. Tarjoilija kävi hakemassa paperia pyyhki pöydän ja loput sai siivota itse pois. Edes uutta viinia ei lasiin tullut. Pitäisi varmaan kirjoittaa ip-lehtiin ja itkeä sinne ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen mennyt ihan tökeröksi.

Ei valiteta siellä, missä pitäisi se valitus tehdä.

Vierailija
2/4 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppojen nuoret kassatytöt sanovat nykyään ”tänks”, kun pitäisi sanoa ”olkaa hyvä”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle sanottiin, kun paikan päällä kerroit että kaikki ei nyt mennyt ihan oikein?

Vierailija
4/4 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asiakaspalvelijat eivät ymmärrä rooliansa. Ajatellaan, että se asiakas on vähän kuin kuka tahansa frendi, jonka kanssa ollaan ihan samalla levelillä. Sille asiakkaalle voi ihan hyvin kertoa kuinka paska päivä itsellä on ollut, ja se asiakas saa ihan itse hoitaa omat hommansa. Jos haluut viiniä lasiis, niin hommaat ite.

Itse olen myös asiakaspalvelija, ja tekee kyllä useasti mieli koulia varsinkin uusia työntekijöitä, joilla ei ole mitään käsitystä asemastaan työyhteisössä. Sanotaan että MÄÄ ja TÄNKS ja IHANSAMA ja jos ei keskustelu miellytä, käännetään selkä ja marssitaan nokka pystyssä pois. Kerta mun ei tartte kuunnella tota tyyppiä joka pitää mut hengissä. Tiäxä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi