Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti, miltä tuntuu ajatus että et voi koskaan olla

Vierailija
14.12.2018 |

täysin varma kuka tuttusi tms uskoo Jumalaan mutta ei vain tuo sitä esille? Se voi olla esim työkaverisi, lastesi opettaja, kaupan kassa. Esim minä uskova kohtaan työssäni paljon ihmisiä. Salaa odotan innoissani Jeesuksen paluuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua kiinnostaisivat muiden uskomukset? No joo, ehkä siinä vaiheessa jos joku yrittää tyrkyttää uskontoa lapsilleni, mutta sittenhän asia todellakin tulee esiin.

Vierailija
2/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi pätkääkään, uskooko joku kaupan kassa Jumalaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täysin varma kuka tuttusi tms uskoo Jumalaan mutta ei vain tuo sitä esille? Se voi olla esim työkaverisi, lastesi opettaja, kaupan kassa. Esim minä uskova kohtaan työssäni paljon ihmisiä. Salaa odotan innoissani Jeesuksen paluuta.

Olet ihmissaasta. Ällöttävä haiseva sisäsiitoinen raìsķattu kala.

Vierailija
4/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Mikso miettisin kaupan kassan suhdetta uskontoon?

Moni tuttuni uskoo Jumalaan ihan avoimesti.

Olet höperö.

Vierailija
5/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän eräitä, mutta ei se ole ongelma.

Jos Jeesusteltaisiin ja olisin uskovainen; Taivas ja helvetti ovat sama asia, koska lopulta en haluaisi elää ikuisuutta.

Eli jos päätyisin taivaaseen, niin se olisi minulle ikuinen helvetti

Vierailija
6/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
7/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Sillä mihin kukakin uskoo ei ole merkitystä minulle enkä arvota ihmisiä sen perusteella, tämä siis sillä edellytyksellä että jos omia uskomuksia ei tuputeta kenellekään väkisin eikä loukata toisten uskoa/uskomattomuutta. Väkisin muille uskoaan tuputtavat harrastavat mielestäni henkistä väkivaltaa.

Vierailija
8/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen salaa kommunisti.

Vierailija
9/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten ap luulevaisena tulee sen asian kanssa toimeen, että joku ei usko mielikuvitusolentoon, eikä tuo sitä esille.

Vierailija
10/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Työpaikalleni tuli syksyllä uusi työntekijä, joka on mielestäni tosi mukava. Jutellaan paljon niitä näitä mm. politiikasta, perheestä, lasten asioista jne. Meillä on kovin samantapainen huumorikin. Kuulin toista kautta, että hän on lestadiolainen, mikä ei kuitenkaan ole töissä tullut ilmi eikä hän sitä mainosta. Enkä minäkään sitä, etten kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön. Opetan lapsenikin kohtaamaan ihmiset ihmisinä, sekä olemaan tekemättä johtopäätöksiä kenestäkään sen perusteella, mihin uskontokuntaan ihminen kuuluu tai on kuulumatta.

Vierailija
11/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen salaa kommunisti.

Ahaa! Olet siis se lähi-Salen kassa, joka välttämättä pitää punaista työasua, vaikka muilla on siniset! Tämä onkin vaivannut mieltäni.

Vierailija
12/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu itse juurikaan omasta uskonnottomuudestani. Uskonnot eivät ole kovin salonkikelpoinen puheenaihe, koska ne herättävät niin vahvoja tunteita.

Vierailija
13/13 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi tuntua joltain erityiseltä? Ei mulla ole mitään toisten uskontoja ja uskomista vastaan. Ateismi on sitä, ettei usko jumaliin, ei mikään uskontoallergia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi