Te, jotka otatte puhelimen vessaan mukaan. Miksi teette niin?
Melko ällöttävää ottaa puhelin kakalle mukaan. Sehän voi tippua pönttöön. Ja mitä järkeä tuossa edes on? Kun menee vessaan, ei siellä tarvitse pelata.
Kommentit (31)
Aika kömpelö pitää olla jos puhelin tippuu pönttöön.. otan lähes aina puhelimen mukaan koska mielummin katon sitä kun seiniä eikä pönttöön ole kyllä ikinä tippunut.
Otan mukaan tottakai. Ennen otin lehtiä, nyt luen puhelimelta.
Meillä ihmiset ja koti ovat siistejä.
Se, että puhelin käy vessassa, ei tarkoita sen likaantumista. Käsien pesu saippualla kuuluu normaaliin VC-käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on sama, ottaako lehden vai puhelimen.
Miten kauan siellä oikein istuu, että ehtii lukea yhtään mitään? En ymmärrä miten yleensä miehet istuvat siellä jumalattoman kauan. Itseäni alkaa ällöttää, jos sinne jää itse tapahtuman jälkeen vielä huvikseen istumaan. Hoitaa tarpeensa ja lähtee ulos, thats it.
Yleensä ne ei kyllä tule niin nopeasti.. oon huomannut että silloin kun en ota puhelinta mukaan niin kiire lähteä pois ja sitten kohta alkaa tuntua siltä että pitää mennä jo uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Otan mukaan tottakai. Ennen otin lehtiä, nyt luen puhelimelta.
Meillä ihmiset ja koti ovat siistejä.
Se, että puhelin käy vessassa, ei tarkoita sen likaantumista. Käsien pesu saippualla kuuluu normaaliin VC-käyttäytymiseen.
VC = Virtual Crapping
Vierailija kirjoitti:
Miksi istua siellä tekemättä käsillään mitään, kun voi räplätä puhelintakin.
Arvaapa mitä muuta voisi räplätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi istua siellä tekemättä käsillään mitään, kun voi räplätä puhelintakin.
Arvaapa mitä muuta voisi räplätä.
Silmiä, nielua ja nenää paskaisilla sormilla?
Arvasinko mitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos olet yksin kotona/asut yksin, menet vessaan, lukitset oven, lukko rikkoutuu ja jäät lukkojen taakse ilman puhelinta?
Lukitset oven ollessasi yksin? Onko sinulla joku neuroosi?
Mäkin lukitsen paskomaan mennessäni oven, vaikka olen yksin. Lukitsen sen myös mennessäni suihkuun, koska ulko-ovi on auki, siis lukitsematta, ei sepposen selällään, ja se on samassa tilassa mistä mennään wc/suihkutiloihin, ns. isossa eteisessä.
En koe neuroottisuutta, mutta kahdesti mulle on käynyt niin että sisään on tullut joku tuttava silloin kun olen kylpyhuoneessa asioilla, ja koen miellytävämpänä tällöin että välillämme on yksi lukittu ovi.
Mun ripuli on kestänyt jo puoli tuntia. Onneksi otin puhelimen mukaan niin on jotain tekemistä!