Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele sarjaa/leffaa Netfixissä tai ilmaisissa palveluissa (areena, ruutu, katsomo)

Vierailija
13.12.2018 |

Katsottava totaalisen hukassa. Paljon oon nähnyt mutta nyt tarvis jotai uutta. Miljoonaan kertaan oon katsonut: Syke, Call the midwife, Frendit, Moderni perhe, SOA, Weeds, Pako jne. Grace & Franky menee juuri kaverin kanssa eli en voi katso eteenpäin vaikka ihan huikee sarja onkin. Viimeisimpänä oon katsonut Kotikatua areenasta ja Client list netflixissä. Oitnb en tykkää, samoin Breaking bad.

Tykkään joko vanhahtavista (niiku esim call the midwife), showtime tyyppisestä (californication, weeds...) ja monesta muusta. Dokkareitakin katson jos mielenkiintoinen aihe, niistä kiinnostaa historia, uskonnot, myytit jne. Armanin dokkarit oon katsonut samoin esim netflixistä Morgan Freemanin Monet jumalat. Leffoista menee kauhuakin. Ja Frendit/Moderni perhemäinen letkeä huumori uppoaa myös. Ja mainittakoon vielä että suomen tai englanninkielistä haen. Teen käsitöit samalla niin en pysty kokoajan lukemaan tekstejä.

Mitä ehdottaisit? Mitä olet itse lähiaikoina katsonut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalea seuraan Dailymotionista samalla kun teen käsitöitä. On siellä paljon muutakin kun hakee nimellä.

Vierailija
2/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlääkärin syöksykierre Areenassa on aika katsottavaa huttua. Netflixistä Black Sails ja Sleepy Hollow on aikas ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Areenassa kaksi osaa kolmesta Perienglantilainen skandaali. 

Vierailija
4/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo Areenasta! 😍

Vierailija
5/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylon Berlin Areenasta.

Vierailija
6/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustytöt ja Better call Saul netflixistä. Crown myös hyvä.

Vierailija
7/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downton Abbeyn jos onnistut jostain löytämään, suosittelen. Useampi kausi ja harvinaisen koukuttavat juonikuviot. Oli jokin aikaa sitten Netflixillä mutta poistui valikoimista.

Vierailija
8/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Areenassa kaksi osaa kolmesta Perienglantilainen skandaali. 

Tätä minäkin suosittelen.

Vierailija
9/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkareista suosittelen Areenasta Tappajan jäljillä. Jos siis on yhtään yhtä hullu murhuridokkareihin ja - sarjoihin, kuten itse olen.

Vierailija
10/10 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenalla Syntinen. Kolme jaksoa tullut, vaikuttaa mielenkiintoiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan