Hävettää mustasukkaisuus- kohtaus
En ymmärrä mikä minuun meni. Törmättiin sattumalta nykyisen poikaystäväni kanssa hänen exään baarissa. Muuten kaikki meni hyvin, mutta sain loppuvaiheessa iltaa ihan hirveän mustasukkaisuus kohtauksen. Olin juonut liikaa alkoholia ja aloin näkemään omiani. Jotenkin kännivainoissa näin että poikaystäväni katsoi exäänsä jotenkin himoiten ja rupesin räyhäämään oikein kunnolla.
Haukuin miehen ja tämän lisäksi haukuin myös hänen exälle miestä. Tiedän sen että hänen ex yrittää kyllä aina kännissä saada miestäni vokoteltua ja mies ei tähän mukaan lähde, mutta... silti ihan hirveä kohtaus tuli.
Mies oli tästä vähän järkyttynyt ja nyt mua hävettää ihan helvetisti. Ärsyttää vielä se että hänen ex näki tämän mun mustasukkaisuuden ja pitää tätä nyt jotain saavutuksena tietysti. ÄRGHHHHH.
Kommentit (2)
pyydä anteeksi, molemmilta. sano ettet tiedä mikä sulle tuli ja että tiedostat olleesi törppö. usein näissä tilanteissa jätetään häpeän vuoksi pyytämättä anteeksi, mutta ennemmin olet nolona vähän aikaa kuin että sulle tärkeille ihmisille kuin myös tuntemattomille jää susta tuollainen kuva. vaikket eksästä tykkääkään niin anteeksipyytämisellä osoitat olevasi aikuinen ihminen.
Kasva aikuiseksi