Omegle tai vastaava
Onko kokemuksia videorunkkumestoista? Yritin käydä tänään muutamassa etsien runkkuseuraa. Omeglessa oli varmaan 149/150 miehiä. Dirtyroulette.com suhde ei ihan niin paha, ehkä 99/100. Mutta näissä molemmissa naiset vaikuttivat joltain malliosaston tapauksilta, eivätkä jääneet ainakaan mun kans leikkimään, kun en naamaani halua näyttää.
Onko tiedossa hyviä saitteja kimpparunkkaukseen? En haluaisi rekisteröityäkään, joten anonyymiys olisi vaateena. Jos vielä saisi säätää vastapuolen profiilinvalinnaksi naiset, niin olisi kova.
Vai onko niin, ettei naiset yksinkertaisesti harrasta tällaisia ja siksi käyttäjäsuhde on niin epäreilu meille miehille?
Kommentit (8)
JS87 kirjoitti:
Onko sun mielestä 149/150 pahempi kuin 99/100?
Onhan se selkeästi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
JS87 kirjoitti:
Voi dorka. Ei todellakaan ole. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JS87 kirjoitti:
Ompahan t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JS87 kirjoitti:
Et voi olla tosissasi, ei noin tyhmiä ihmisiä ole.
Noita samoja sivustoja olen käyttänyt ja livechat.fi:tä myös. Joka paikasta olen saanut myös naisten ja parien seuraa Tosi harvoin löytyy, mutta kyllä siellä olen itseni saanut tyydytetyksi. Ei välttämättä kannata olla heti vehkeet esillä ja pikku jutustelu alkuun helpottaa asian kanssa.
naisinä esiintyy miehet. näkee kun muutaman lauseenvaihdon jälkeen lähtevät läpäkämäkeen