Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella muulla posti on jo sössinyt joulun?

Vierailija
13.12.2018 |

Tilattiin lapselle lahja saksalaisesta verkkokaupasta hyvissä ajoin marraskuun lopussa. Toimitusaika piti olla n. viikko. Lähetystä pystyi seuraamaan kaupan nettisivuilla oman tilin kautta ja sieltä näimme, että Suomeen paketti saapui parissa päivässä. Sitten ei muutamaan päivään mitään, ei mitään saapumisilmoitusta postista tai muuta. Lopulta kaupan nettisivuilla luki, että paketti on yritetty toimittaa. No ei ainakaan meille kotiin, olin koko sen päivän kotona. Sitten taas pari päivää hiljaisuutta, kunnes nettisivuille tuli tieto, että paketti on palautettu lähettäjälle, koska se on vaurioitunut. Edelleenkään siis itse posti ei ole kommunikoinut meille mitään. Tällaisen palvelun perusteella en ihan heti usko, että verkkokauppa on pian syrjäyttämässä kuvijalkaliikkeet. Koska kivijalkaliikkeeseen mekin nyt suntaamme, uutta ei enää ehdi tilata.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan